Skip to main content

Europa FM şi Radio 21 îşi internalizează vânzările site-urilor

 

radio-21-logo-2Publicitatea pe site-urile posturilor de radio Europa FM, Radio 21 şi Vibe FM este vândută, din decembrie, de Regie Radio Music - RRM, compania care administrează şi reclamele pe cele trei posturi de radio. Regie Radio Music este parte a Lagardere România, care operează cele trei staţii radio.

Publicitate

Până anul trecut, site-urile au fost vândute de ArboInteractive şi de Boom.

De ce s-au internalizat vânzările? Victor Dumitrescu, Group Web Manager Lagardere România, pentru paginademedia.ro:

“Din lipsa unei opţiuni satisfăcătoare pe piaţă. În plus, am constatat în luna decembrie 2009 că putem face treabă mult mai bună pe cont propriu decât lucrând cu terţi."

Care este portofoliul de siteuri care vor fi vândute prin RRM?

"Este vorba despre portalurile celor trei posturi de radio (www.europafm.ro, www.radio21.ro, www.vibefm.ro) şi două site-uri de nişă (www.stiumuzica.ro şi www.umornegru.ro)"

Iată şi comunicatul de presă:

REGIE RADIO MUSIC ÎŞI FACE DEBUTUL PE PIAŢA DE PUBLICITATE ONLINE

Începând din decembrie 2009, Regie Radio Music, agenţia care vinde spaţiul publicitar al Europa FM, Radio 21 şi Vibe FM a adaugat în oferta şi portalurile de infotainment ale celor 3 radiouri (www.europafm.ro, www.radio21.ro si www.vibefm.ro) precum şi site-urile www.umornegru.ro şi www.stiumuzica.ro.

Pe lângă formatele clasice de publicitate şi proiectele beyond-the-banner, în oferta RRM şi-a făcut loc şi publicitatea pe stream-urile radio ale celor 3 posturi, ascultate zilnic fiecare în parte de peste 35.000 de persoane. Pentru servirea de reclame se foloseşte AdDecisive, un adserver utilizat în întreaga reţea Lagardere, inclusiv în Franţa, Germania şi Rusia.

"După câteva experienţe mai mult sau mai puţin satisfăcătoare cu regiile de publicitate online din România, ne-am hotărât să facem acest pas şi să diversificam oferta Regie Radio Music cu această componentă online. Principalele noastre argumente sunt un trafic de calitate cu o rată de duplicare extrem de scăzută faţă de restul publisher-ilor, o ofertă de publicitate variata ce cuprinde instrumente de publicitate foarte eficiente, o echipă creativă şi asocierea cu 3 brand-uri foarte aproape de inimile publicului român", a declarat Claudiu Dumitrescu, director general adjunct Regie Radio Music.

Site-urile din portofoliul Lagardere au înregistrat în 2009 o medie de 854.000 vizitatori unici (cumulat) pe luna şi 5,5 milioane de afişări (conform studiului de audienţă BRAT SATI).

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu