Reclama "Alergătorii", realizată de McCann Erickson pentru Dorna a adunat cele mai mute voturi la categoria Spot TV din cadrul BestAds, concursul online de publicitate organizat de IQads.
Celelalte lucrări căştigătoare sunt Metro Love (categoria coloană sonoră) - Publicis, Fără plastic ar fi fantastic (print) - Next Advertising şi Bădăranul de cinematograf (spot radio) - Propaganda.
Topul reclamelor la cea de-a şasea ediţie BestAds a fost dat de 11.188 de voturi.
Lucrările care au ocupat primele locuri în topul BestAds la celelalte categorii:
Categoria: Coloana sonoră a unui spot TV
Spot: Metro Love
Agentia: Publicis
Client: Orange
Categoria: Print
Lucrarea: Fără plastic ar fi fantastic
Agenţia: Next Advertising
Client: Salvaţi Delta
Categoria: Spot radio
Spot: Bădăranul de cinematograf
Agenţia: Propaganda
Client: Radio Guerrilla
Categoria: Campanie
Campanie câştigătoare: Antimitocănie
Agenţia: Propaganda
Client: Radio Guerrilla
Campania a conţinut: o serie de spoturi TV, intitulate “Atlas de mitocanie urbana”, mai multe print-uri ( printre care Cocalarul, Mitocanul, Piţipoanca, Bădăranul, Mârlanul s.a.) şi câteva spoturi radio (printre care "Băiatul de bani gata", "Cocalarul de trafic" şi "Mârlanul de Dorobanţi")
Despre BestAds şi IQads:
Pe shortlist-ul BestAds - ediţia a şasea au intrat 45 de nominalizări, realizate de 20 de agenţii de publicitate autohtone pentru 28 de branduri diferite.
IQads face parte din F5, divizia new media a trustului Realitatea-Caţavencu.
Topul integral este disponibil aici, alături de Topul celor mai premiate agenţii după primele 6 ediţii BestAds.
Carmen Andronache
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu