Skip to main content

Revista presei media - 13 aprilie

 

Singura soluţie pentru televiziunea şi radioul publice ar fi un management extern, cu obiective clare, a declarat Victor Ponta într-o discuţie cu cititorii HotNews.

Publicitate

Ponta: "Susţin depolitizarea televiziunii şi radioului pentru a nu pierde o competiţie demagogică cu domnul Emil Boc (ceea ce ar fi greu, ţinând cont de recordul domnului Boc în acest sens). Am văzut că în majoritatea ţărilor europene conducerile sunt numite de parlament. Sincer, cred că singura soluţie corectă ar fi un management extern, cu care guvernul să aibă un contract strict de eficienţă şi obiective strategice generale. Dar nu cred că actuala putere va accepta aşa ceva".
Presedintele PSD, Victor Ponta, a discutat online cu cititorii HotNews.ro

Fostul preşedinte sovietic Mihail Gorbaciov, care vine pe 14 aprilie la Bucureşti, va avea o întâlnire privată cu 22 de persoane, printre care foştii preşedinţi ai României Ion Iliescu şi Emil Constantinescu, miniştri, ambasadori şi reprezentanţi ai marilor companii. Mihail Gorbaciov se va mai întâlni și cu Adrian Thiess, managerul proiectului de lansare a ziarului Puterea. Totodată, Gorbaciov participă, începând cu ora 19.15, la lansarea cotidianului Puterea, evenimentul urmând să se desfăşoare la Clubul Diplomatic.
Gorbaciov se întâlneşte la Bucureşti cu Iliescu şi Constantinescu

Un număr de 21 de companii care operează în audiovizualul din România, printre care Pro TV, Antena 1, Realitatea Media, SBS Broadcasting Media (Prima TV), Dogan Media International SA (Kanal D) şi TVR, participă la MIPTV, cel mai important târg european de vânzare şi achiziţionare de produse de televiziune, care se desfăşoară la Cannes, în perioada 12 - 16 aprilie, informează Mediafax, România liberă și HotNews.

Societatea Română de Televiziune (SRTv) va realiza, în perioada campaniei pentru alegerile parlamentare parţiale din Colegiul 19, dezbateri, confruntări şi jurnale electorale privind cele două candidate validate, Teo Trandafir şi Liliana Mincă, acestea urmând să se desfăşoare la TVR 3 şi TVR INFO, scrie Mediafax.
SRTv va reflecta disputa electorală Teo Trandafir - Liliana Mincă la TVR 3 şi TVR INFO

Europarlamentarul PDL Cristian Preda a precizat, la RFI, că nu poate respecta o decizie ce nu se regăseşte în statutul partidului şi anume aceea privind apariţia la posturile Realitatea TV şi Antena 3. Cristian Preda anunţă că a sfătuit-o şi pe Teo Trandafir, candidata PDL în Colegiul 19, să meargă la cele două posturi de televiziune, relatează Cotidianul. "În opinia mea ar fi paradoxal ca un om care vine din spaţiul televiziunii să nu poată tocmai în momentul în care intră în campanie să folosească acest atu şi astfel să participe la emisiunile de televiziune de la Realitatea şi Antena 3, puse pe mica listă neagră a PDL”, consideră europarlamentarul.
PDL nu o lasă pe Teo pe sticlă. Teo: "I-auzi! Deci mergem!"

IQads a lansat o nouă secţiune dedicată industriei de digital marketing din .RO, Digital.IQads.ro, care va conţine ştiri, review-uri de campanii româneşti şi din afară, interviuri, studii de caz, dar şi editoriale semnate de profesionişti ai domeniului care au demonstrat în diverse ocazii că vor să sprijine dezvoltarea industriei, scrie Money.ro.
IQads a lansat Digital.IQads.ro, site dedicat marketingului digital din .ro

Câteva companii, care se pot număra pe degetele de la o mână, se luptă să introducă în mixul de comunicare al firmelor şi revistele pentru clienţi (customer magazine). Dacă în Vest aproape fiecare companie mare are o astfel de revistă, la noi, numărul acestora este sub 30 de titluri. Specialiştii estimează că investiţiile în acest domeniu vor creşte exponenţial în următorii doi ani, scrie Financiarul.
Harta publicaţiilor autohtone de companii reprezintă sub 1% din totalul titlurilor europene

Agenția de publicitate TBWA\Merlin anunță o serie de schimbări și oameni noi la nivelul echipei sale, notează HotNews și Wall-Street. Printre aceștia: Crina Tenovici (ex-Grey România) - group account director; Cătălin Negreanu - PR Director; Lucian Chipuc - account director; Elena Negrescu - copywriter. Un comunicat al agenției îl citează pe Cristian Munteanu, executive creative director TBWA\CEE, potrivit căruia "procesul de recrutare la TBWA\Merlin încă nu s-a încheiat".

Marian Marin de la emisiunea „D’ale lu’ Mitică“, bate România pentru problemele mărunte ale oamenilor, scrie Adevărul. Reporterul emisiunii difuzate la TVR 2, în fiecare marţi, de la ora 21.00, ştie că România nu înseamnă doar ce „vând“ alte televiziuni: vedete şi oameni politici. Marian Marin (57 de ani) este un om modest şi liniştit. Stă relaxat şi vorbeşte molcom. Unii îl cunosc după nume, iar ceilalţi după semnele distinctive: mustaţa stufoasă şi pălăria de culoare neagră. Chiar dacă nu este remunerat la adevărata lui valoare, după cum chiar el o recunoaşte, fără falsă modestie, îşi face meseria din pasiune.
Reporter în ţara lui Mitică

Eric Schmidt, directorul executiv al Google, s-a declarat încrezător că ziarele vor găsi noi modalităţi de a obţine venituri online prin exploatarea audienţei în creştere a Internetului, scrie Wall-Street, care citează Cnet News. "Este o problemă cu modelul de business, nu există o problemă legată de ştiri. De asemenea, ambele părţi sunt implicate în acesta problemă, atât publisherii, cât şi agregatoarele de ştiri", a declarat Schmidt.
CEO Google: Ziarele pot face bani din online

Ediţia britanică a revistei Reader’s Digest a fost cumpărată de fondul de investiţii Better Capital pentru suma de 14,9 mil. euro, scrie Wall-Street, care citează Brandrepublic.com. Reader’s Digest va continua să fie publicată sub acelaşi nume printr-un contract de licenţă încheiat cu Reader’s Digest Association.
Ediţia britanică a Reader’s Digest, vândută pentru circa 15 mil. euro

Actriţa Diana Dumitrescu, sau Polixenia din telenovela „Aniela”, va face parte, din toamnă, dintr-o nouă producţie MediaPro Pictures, în care va interpreta un rol negativ, scrie Evenimentul Zilei. Filmările la serialul de epocă „Aniela” au luat sfârşit vineri, ultimul episod urmând să fie difuzat pe 22 aprilie, de la ora 20.30.
Rol negativ fără capricii

Piaţa de publicitate a revistelor din Statele Unite şi-a diminuat declinul în primul trimestru din acest an, ajutată de veniturile obţinute de tabloide. Veniturile din publicitate ale revistelor au scăzut la nivel de industrie cu 3,9% în primele trei luni, la 4,05 miliarde dolari, la o scădere de 9,4% a numărului de pagini de publicitate, potrivit Financiarul şi Wall-Street, care citează Biroului de Informaţii al Publisherilor din Statele Unite.

Anul trecut, veniturile din publicitatea online din SUA au punctat o scădere de 3,4% în comparație cu 2008, ajungând până la 22,7 miliarde de dolari, potrivit Financiarul, care citează un studiu realizat de IAB și PricewaterhouseCoopers LLP (PwC). Motorul de căutare este principala sursă a veniturilor obținute din advertising, reprezentând 47% din veniturile totale de publicitate pe anul 2009.
Veniturile din promovarea online, în scadere cu 3,4% în 2009

Barry O’Brien şi Richard Correll, co-creatorii serialului pentru copii Hannah Montana, difuzat de Disney Channel din SUA, au dat în judecată postul TV pe motiv că nu au primit o „cota corecta” din profitul înregistrat de serial, informează Financiarul, care citează Reuters.
Producătorii Hannah Montana au dat în judecată Disney

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • ponta sa iti vada de politica sa lase presa in pace ca nu se pricepe. Rau am ajuns daca politicienii dau lectii presei, mai ales alea publice, politizate.
  • Pe asta l-ai uitat :-) .Chiar ma gandeam cand o sa apara bOrcan cu noi "rautacisme" acum ca si-a asigurat linistea in redactie :-)))

    http://www.adevarul.ro/sabin_orcan-editorial/Centrul_pentru_Jurnalism_Inexistent_7_242445757.html

Trimite un comentariu