Skip to main content

Revista presei media - 24 mai

 

Cinema-ul nu este un mediu încremenit, şi nici nu-şi ţine publicul captiv, spune Victor Stroe directorul de strategie al Leo Burnett România într-un articol pentru DailyBusiness.

Publicitate

"Acelaşi spot, pe care îl vezi acasă la televizor şi te plictiseşte, la cinema e altceva, îţi place, cumva, e parte din show. Şi dacă ştii să-ţi ajustezi mesajul pe targetul fiecărui film în parte, care nu este deloc captiv - vorbim de tineri din mediul urban, activi din punct de vedere financiar, care dau bani ca să intre la filmul respectiv - rezultatele sunt sigure", a explicat Stroe.
Victor Stroe, Leo Burnett: Nu priviţi cinema-ul doar ca pe un ecran mai mare

Raoul Mândru, Art Director la Ogilvy New York şi unul din oamenii care a făcut parte din echipa ce a reuşit să câştige un gold la Cyber în 2009, povestește într-un interviu acordat Money.ro care a fost parcursul lui şi cum a reuşit la 26 de ani să cucerească mai intâi Cannes Lions şi mai apoi New York-ul.

Un om care-și face meseria bine în publicitate trebuie să știe să asculte și să observe oamenii din jur, că doar pentru ei facem tot show-ul. [...] N-am avut niciodată scopul în viață să iau aur la Cannes. M-am gandit că fac o campanie bună și relevantă care ar putea avea succes după ce am vazut primele reacții”, declară Mândru.
Raoul Mândru, Ogilvy New York: N-am avut niciodată în viaţă scopul de a lua aur la Cannes

Spoturile la vopsea se ţin de glume: de la lavabila care nu face „aspargilius“ la cea care este numai bună de spălat pe mâini sau de acoperit „ridurile“ pereţilor. Spoturile care promovează vopseaua lavabilă se ţin de glume, deşi industria construcţiilor nu trece prin cea mai bună perioadă, scrie Adevărul. Irina Pop, copywriter Saatchi&Saatchi, povesteşte că brieful a fost practic „furat". „Iniţial, nu făceam parte din echipa alocată pe Policolor. Însă auzindu-ne colegii vorbind despre el, ne amuzam imaginându-ne cum am face noi spoturile", povesteşte Irina Pop.
VIDEO. Reclamele la vopsea sunt refugiul creativității

Din cauza îngrijorărilor legate de confidenţialitate datelor, peste 60% dintre utilizatorii Facebook se gândesc să renunţe la contul reţelei sociale, scrie Wall-Street, care citează un studiu recent al companiei de cercetare Sophos. Studiul la care au participat aproape 1.600 de utilizatori Facebook, arată că un număr tot mai mare de membri sunt îngrijoraţi de setările de confidenţialitate ale reţelei sociale.
Studiu: Facebook îşi pierde utilizatorii din cauza problemelor de confindentialitate

Google a lansat Smart TV, un serviciu care permite utilizatorilor să caute conţinuturi atât pe posturile TV care emit în direct, cât şi pe internet, pe site-uri precum YouTube, informează Mediafax, care citează BBC News Online.
Google a lansat un serviciu TV care conectează televiziunea cu internetul

Pagina de Facebook care găzduieşte un concurs de desene cu profetul Mahomed, aflată la originea unei controverse în Pakistan, a dispărut vineri de pe această reţea, cel mai probabil după suprimarea ei de către autor, scrie Mediafax.
Pagina de Facebook care găzduieşte concursul de desene cu Mahomed a fost suprimată

Facebook şi Zynga, compania care deţine popularul joc Farmville, s-au pus de acord cu privire la creditele pentru jocuri şi au semnat un parteneriat pe o durată de cinci ani, notează Wall-Street și DailyBisiness.ro, care citează The Guardian.

Retailer-ul american Gap organizează pitch pentru contul său global de media, estimat la 300 de milioane de dolari, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brandrepublic.com.
Gap organizeaza pitch pentru contul global de media

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu