Skip to main content

SEMINAR: Cum se măsoară audienţele în televiziunea digitală?

 

Specialişti în măsurarea audienţelor vin joi la Bucureşti la seminarul “Măsurarea audienţelor în lumea digitală.” Evenimentul este organizat de ARMA – Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor, la Hotel Novotel.

Publicitate

De ce era nevoie de acest seminar?

Organizatorii explică:

"Apariţia şi creşterea constantă a DTH-ului (care acoperă aproximativ 25% din gospodariile care recepţionează TV), IPTV-ul şi cablul digital, combinate cu angajamentele guvernamentale pentru realizarea transmisiilor de televiziune digitală terestră în 2011, dau un semnal decisiv comunităţilor de comunicare şi marketing spre explorarea căilor şi mijloacelor optime de asigurare a tranziţiei măsurarii audienţelor în lumea digitală de mâine."

Cui se adresează seminarul?

  • managerilor şi experţilor în comunicare şi comunicaţii.
  • persoane care lucrează în televiziune şi staţii radio
  • operatori de internet şi de platforme DTH
  • agenţii de media şi publicitate, reprezentanţi ai clienţilor de publicitate şi ai agenţiilor guvernamentale.

La conferinţă vor vorbi reprezentanţi ai Kantar Media Audiences (TNS UK), Nielsen Company (AGB Nielsen Media Research), GfK, dar şi ai utilizatorilor datelor de audienţă din România şi din străinătate.

ARMA este o asociaţie a industriei de TV şi publicitate din România, care are ca membri 55 de staţii TV, 28 de agenţii de media şi 12 clienţi de publicitate. ARMA este contractorul Serviciului Naţional de Măsurare a Audienţelor TV, recunoscut de întreaga piaţă ca măsurătoare oficială a audienţelor TV.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu