Skip to main content

Revista presei media - 23 iunie

 

sorin-freciu1Inspectorii ANAF inventariau ieri seară bunurile Realitatea Media, în vederea aplicării sechestrului, ca măsură asiguratorie în vederea recuperării unor datorii la bugetul de stat calculate de fisc la peste 16 milioane de RON, au declarat pentru HotNews surse ANAF.

Publicitate

"Inspectorii fiscului s-au prezentat în această după-amiază (22 iunie n.r.), susţinând că vor un control inopinat pentru perioada 1 ianuarie 2010 până în prezent", a declarat pentru HotNews Sorin Freciu, preşedintele Consiliului de Administraţie de la Realitatea Media. "Le-am zis să fie sănătoşi, să-şi facă treabă", a mai spus Freciu.
Surse: Fiscul aplică sechestru asigurator pe bunurile de la Realitatea Media pentru o datorie de 16 milioane de RON

Ioan Codruţ Şereş, fost ministru al Economiei, a fost
numit preşedinte al Consiliului de Administraţie (CA) la
societăţile TV Antena 1 şi Intact Production, deţinute de
familia omului de afaceri Dan Voiculescu, începând cu 1 iunie,
scrie DailyBusiness.ro. Pe lângă Şereş, în CA Antena 1
au mai fost numiţi Pompiliu Sorin Stoian şi Gabriel Cristian
Arsene
, în vreme ce mandatul directorului general George Sorin
Alexandrescu
, precum şi cel al lui Sorin Oancea, au fost
reînnoite pentru o perioadă de 4 ani.
Voiculescu l-a pus pe Şereş preşedinte la Antenă 1 şi
Intact

dan-diaconesc-db10Dacă, în urmă cu cinci ani, Dinu Patriciu avea lacrimi în ochi în
momentul eliberării din arest, Dan Diaconescu îşi etala cu
zâmbetul pe buze cătuşele de la mâini când a fost reţinut, alături de
clarvăzătorul Doru Pârv, pentru şantaj şi ameninţare la adresa
primarului unei comune arădene. HotNews a făcut un inventar al
momentelor-cheie din evoluţia modelului de business TV promovat de
Dan Diaconescu
.
Cătuşe cu zâmbetul pe buze: Cum şi-a clădit Dan
Diaconescu televiziunea poporului

Ziaristul Cristian Tudor Popescu a declarat că
stilul de televiziune promovat de Dan Diaconescu nu este şi nu a
fost niciodată jurnalism, deoarece "a călcat în fiecare seară în
picioare cele mai elementare reguli
" ale presei, scrie HotNews.
CTP a adăugat ca la această televiziune "au fost folosite
cele mai josnice mijloace pentru a obţine un punct de rating
" şi nu
s-a sesizat nimeni, "nici măcar distinsa noastră breaslă, cât a mai
rămas din ea
". El a criticat şi faptul că ziariştii şi politicienii "au
validat această hazna jurnalistică
" prin acceptarea invitaţiei de a
participa la emisiunile de la OTV.
Cristian Tudor Popescu despre televiziunea lui Dan
Diaconescu: A călcat în picioare cele mai elementare reguli ale presei,
OTV - o hazna jurnalistică

Noul sediu al OTV, undeva aproape de şoseaua de centură, e
pârjolit, în linişte, de soare. La fel sunt şi cei patru angajaţi de la
pază şi "administraţie", care se plictisesc la intrare. Aici poţi să-ţi
dai cu părerea despre arestarea patronului postului, Dan Diaconescu,
cunoscut şi sub apelativul de "domnul Dan", scrie Evenimentul Zilei.
Dan Diaconescu Direct. Fără Dan Diaconescu

Procurorii Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism au început urmărirea penală faţă de 9 persoane care au fraudat cu 35,5 mil. euro societatea Rodipet, firma de difuzare de presă, după ce aceasta a fost privatizată, scrie DailyBusiness.ro.
9 persoane, puse oficial sub acuzare pentru fraudarea firmei Rodipet cu 35,5 mil. euro

Liderii grupurilor parlamentare au stabilit numărul de locuri care le revin în Consiliile de Administraţie ale televiziunii şi radioului public, PDL şi PSD având la TVR câte trei locuri, a anunţat liderul deputaţilor PDL, Mircea Toader, informează Mediafax. Toader a mai precizat că pe lângă cele șase locuri pe care și le va împărți PSD-ul și PDL-ul, în Consiliul de Administraţie al TVR, PNL, UDMR și minoritățile vor avea câte un loc. Pentru Consiliul de Administraţie al Radioului public, PSD va propune candidaţi pentru trei locuri, PDL şi PNL pentru câte două locuri, UDMR şi minorităţile câte un loc, a adăugat Mircea Toader.
PSD şi PDL vor avea câte trei reprezentanţi în CA al SRTV

Organizatorii competiţiei ADOR, festival destinat creaţiei în publicitatea românească, au demarat înscrierile pentru ediţia de anul acesta, anunţă HotNews şi Financiarul. Lucrările pot fi înscrise în competiţie în perioada 22 iunie - 3 septembrie pe site-ul oficial al festivalului - www.ador.ro. Sunt eligibile lucrările care au fost expuse sau care au rulat în perioada 1 mai 2009 - 3 septembrie 2010 şi care nu au concurat în anii trecuţi în cadrul festivalului.

SMARK şi Daedalus Millward Brown au lansat ieri Celebrity Rating for Effective Measurement of Endorsement (CRÈME), un studiu complex de evaluare a vedetelor din România care vine în sprijinul companiilor aflate în cautarea celor mai potrivite vedete pentru a le reprezenta brandurile.
Cum sunt alese vedetele care devin ambasadoare de brand

Miliardarul rus Gleb Fetissov, proprietarul grupului bancar Ma Banque, vrea să cumpere Le Monde, unul dintre cele mai prestigioase cotidiane franceze, notează Mediafax, Money.ro, Wall-Street.ro, DailyBusiness.ro, Jurnalul Național și Evenimentul Zilei. Potrivit publicaţiei ruse Kommersant, Fetissov a depus deja o ofertă de cumpărare şi nu are de gând, în caz de reuşită, "să se retragă din proiect, pe termen scurt".

Reality-show-ul „Te vreau lângă mine“, prezentat de Niculina Stoican şi realizat de casa de producţie Sinevizyon pentru Kanal D caută parteneri de viaţă pentru telespectatorii singuri. Reporterul „Adevărul“ a urmărit echipa de la „Te vreau lângă mine“. Aproximativ 30 de oameni lucrează pentru acest program.
„Te vreau lângă mine“, cupidonul de la Kanal D

Postul de televiziune american CNN a anunţat, în urmă cu două zile, că renunţă la contractul cu agenţia de presă Associated Press (AP) şi că se va concentra pe propriile sale ştiri, notează Mediafax și DailyBusiness.ro. "Noi nu vom mai apela la conţinuturile şi serviciile AP", a anunţat Jim Walton, preşedintele CNN Worldwide, într-o notă internă adresată angajaţilor, obţinută de AFP.

Departamentul Justiţiei din statul Connecticut (nord-estul Statelor Unite) a anunţat demararea unei anchete pentru a stabili dacă Google încalcă dreptul cetăţenilor la viaţă privată prin intermediul serviciului său de cartografiere Street View, scrie Mediafax.
Anchetă privind aplicaţia Google Street View în Connecticut

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu