Skip to main content

Timişoreana a avut cea mai eficientă campanie de publicitate

 

Campania "Povestea merge mai departe" realizată de agentia GMP pentru Timişoreana a fost desemnată cea mai eficientă la Premiile Effie 2010. Agenţia Propaganda a plecat însă cu cele mai multe trofee de aur de la Gala de premiere a competiţiei care recunoaşte eficienţa în publicitate.

Publicitate

Astfel Propaganda a câştigat câte un Gold pentru campaniile: “Prilej de răgaz” - Napolact (Food Products I), “Ca odinioară” - Napolact (Sustained Success), “În spatele oamenilor mari sunt alți oameni mariBRD – Groupe Société Générale (Corporate Reputation, Image & Identity).

Cea mai premiată agenție a fost însă Graffiti BBDO, care a urcat de patru ori pe scenă pentru a-şi ridica trofeele Effie (trei bronzuri şi un argint).  Agenţia condusă de Nora Marcovici (CEO BBDO România) a câștigat: Bronz pentru “Preţ imbatabil”-  Dacia (categoria Durables), "Mâncare țărănească" - Sadu (Food Products I), "Share Dolce" - Romtelecom (Media & Entertainment) si Silver pentru “O șansă la viață” - REACT (Non-Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns).

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu