Skip to main content

16 iulie: Udrea a cerut drept la replică în Daily Telegraph

 

Elena Udrea a cerut Daily Telegraph publicarea unui drept la replică la un articol, apărut marţi, cu titlul "Victimelor inundatiilor li s-au dat pantofi cu toc". În material se spunea că Elena Udrea a provocat indignare când le-a adus pantofi cu toc sinistraţilor din Sauceşti, ea fiind cea care "a pozat cândva în bikini într-un pictorial", scrie DailyBusiness.ro, care citează Mediafax.
Udrea ameninţa că dă în judecată Daily Telegraph, după ce a scris de pantofii cu toc pentru sinistraţi

Publicitate

Dan Diaconescu s-a prezentat astăzi la sediul Direcţiei Naţionale Anticorupţie (DNA), susţinând că nu ştie de ce a fost chemat de procurorii, dar că "este clar că se doreşte băgarea unui pumn în gură", precum şi oprirea sa din cursa pentru preşedinţie, scrie Wall-Street.ro. Întrebat dacă este posibilă o rearestare a sa, în dosarul în care este acuzat de santaj, patronul OTV a declarat că "orice este posibil". De asemenea, în legătură cu începerea urmăririi penale pe numele lui Mihai Ghezea, fostul director al publicaţiei "Atac la persoană", Diaconescu a arătat că nu ştie nimic.
Dan Diaconescu a revenit la DNA - VIDEO

Mai multe organizaţii media (Centrul pentru Jurnalism Independent, Active Watch - Agenţia de Monitorizare a Presei, Asociaţia Patronală a Editorilor Locali, Asociaţia Profesioniştilor din Presa Clujeană, Uniunea Jurnaliştilor Maghiari din România şi Convenţia Organizaţiilor de Media "condamnă cu fermitate [...] modul agresiv, iresponsabil şi lipsit de deontologie în care unele medii româneşti au tratat cazul morţii cântăreţei Mădălina Manole", scrie HotNews.ro.
Organizaţiile media: Cazul morţii Mădălinei Manole, tratat agresiv, cu iresponsabilitate şi lipsă de deontologie în presă

Christian Sabbagh (38 de ani) a trecut anul acesta la un stil de viaţă mai liniştit şi s-a mutat, din luna mai, la Ştirile Kanal D după ce a realizat timp de aproape 10 ani „112 Poliţia în acţiune“. Jurnalistul a ales să renunţe la reality-show-ul de la Prima TV pentru familie. În august, acesta va pleca prin ţară cu „Caravana Ştirilor Kanal D". În acest maraton va vizita 12 oraşe din România, de unde va transmite ştirile. “Oamenii pot crede că sunt un om care nu ştie nimic altceva decât activitatea poliţienească sau munca infracţională. Ori un jurnalist ca să fie complet trebuie să facă şi reportaje. Să se ocupe şi de monden. Meseria asta e ca un drog, nu poţi sta departe de evenimente”, a declarat Sabbagh într-un interviu pentru Adevărul.
Christian Sabbagh, de la infractori la ştiri

Eurodeputatul PDL Traian Ungureanu scrie pe blogul său că jurnaliştii oneşti se irosesc şi se zbat pentru supravieţuire, în timp ce alţii practică şantajul şi primesc sume uriaşe în urma unor comenzi, opinând că ziariştii ar trebui să depună declaraţii de avere, pentru că sunt plătiţi din "bani de furat", scrie România liberă. El se arată deranjat şi de "alarmismul" cu care Renate Weber denunţă menţionarea campaniilor media la comandă în Strategia Naţională de Apărare a României, sugerându-i liberalei să-şi pună o întrebare extrem de simplă, şi anume dacă există "campanii media la comandă".
Traian Ungureanu: "ziariştii sunt plătiţi din bani de furat"

Cel mai mediatizat milionar român este George Copos, fondatorul grupului de firme Ana, care în primele şase luni ale anului a avut 1779 de apariţii în 97 de surse media, potirivit unei analize realizate de MediaIQ pentru Wall-Street.ro. Analiza porneşte de la topul Forbes 500 Miliardari, al celor mai bogaţi români, şi urmăreşte în ce măsură vorbesc sau se vorbeşte despre ei în presă.
George Copos, cel mai mediatizat milionar român

BRAT a lansat Scores, o nouă aplicaţie de raportare şi analiză a datelor de trafic online pentru beneficiarii Studiului de Audienţă şi Trafic pe Internet (SATI), aplicaţie "dezvoltată şi îmbunătăţită" faţă de aplicaţia folosită până acum, notează HotNews, Money.ro şi DailyBusiness.ro. Aplicaţia este disponibilă din 14 iulie şi permite, între altele, compararea rezultatelor de trafic pentru mai multe siteuri; flexibilitate mare în selectarea perioadelor de raportare; posibilitatea de a accesa rapid, direct din interfaţă de raportare, orice raport sau grafic realizat anterior; transmiterea automată prin e-mail a unor analize prestabilite.

Dreaming in Mono, serialul transmedia lansat de McDonald's, marchează prima încercare a brandului de a experiementa noi formate de publicitate dar şi începutul unei noi ere în advertising, în care brandurile trec de la publicitate la propria producţie de conţinut, scrie Money.ro. “Abordarea noastră a fost că în loc să cumpărăm timp de difuzare cumpărăm timpul utilizatorilor. Am tăiat o fracţiune din bugetul nostru regional de marketing, mai puţin de 3%, ne-am propus să experimentăm şi să vedem ce se întâmplă. În afară de a testa noi forme de comunicare şi de livrare a mesajul către public n-am avut alte obiective”, spune Shaun Russell, senior marketing director McDonalds Nordic.
McDonald’s lasă burgerii deoparte şi intră în media

Conform unui studiu Trend Micro aproape un sfert dintre angajaţii din companiile mari şi mici deopotrivă accesează astăzi reţelele sociale de la muncă, scrie Money.ro. Studiul realizat de Trend Micro a analizat comportamentul a 1.600 de utilizatori de internet din Statele Unite, Marea Britanie, Germania şi Japonia descoperind că în ultimii doi ani reţelele sociale au început să fie tot mai folosite la locul de muncă, accesate de 24% dintre angajaţi, faţă de la 19% câţi o făceau în 2008.
Tot mai mult Facebook la muncă: un sfert din angajaţi accesează reţele sociale în timpul programului

Internetul a fost desemnat cea mai valoroasă sursă de încredere a consumatorilor la adoptarea deciziei de achiziţionare a produselor şi serviciilor, arată studiul 2010 Digital Influence Index, scrie Financiarul. Când vine vorba de achiziţionarea produselor sau serviciilor, internetul este cea mai importantă sursă de informare pentru tot mai mulţi consumatori, devenind şi cel mai influent canal media la adoptarea deciziei de cumpărare, arată studiul 2010 Digital Influence Index realizat de FleishmanHillard Internaţional Communications în parteneriat cu Harris Interactive. Studiul a analizat comportamentul consumatorilor online din şapte ţări, respectiv din China, Canada, SUA, Japonia, Germania, Marea Britanie şi Franţa, în patru dintre acestea reieşind că internetul este principala sursă de informare.
Internetul, hotărâtor în luarea deciziei de a cumpara produse şi servicii

Anunturiauto.rol.ro este o nouă platformă de anunţuri auto, creată în urma parteneriatului dintre Autovit.ro, unul dintre cele mai mari site-uri de anunţuri auto online din România, şi ROL.ro, primul portal web din România, scrie Wall-Street.ro.
Autovit.ro face o nouă mişcare, un parteneriat cu ROL.ro

Poliţia Internetului din Beijing a ordonat companiilor furnizoare de servicii de tip Twitter să amplifice monitorizarea şi să desfiinţeze site-urile care conţin cuvinte sau expresii "sensibile" din punct de vedere politic, scrie Mediafax, care citează Financial Times.
Site-urile chineze de tip Twitter, închise temporar pentru consolidarea autocenzurii

WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, se aşteaptă ca în următorii ani China să devină a treia cea mai importantă piaţă a sa, potrivit declaratiilor CEO-ului Martin Sorrell, scrie DailyBusiness, care citează Bloomberg.
Sorrell, WPP: China va deveni a treia cea mai mare piaţă a grupului de comunicare

Foto: Liviu Maftei, Mediafax Foto

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu