Skip to main content

19 iulie: Andi Moisescu, Andra şi Mihai Petre în juriul "Got Talent"-România

 

Românii au talent”, cea mai nouă producţie marca Pro TV, ce va fi difuzată în curând, şi-a desemnat juriul. Astfel, Andra, Mihai Petre şi Andi Moisescu vor fi cei care îi vor alege pe cei mai talentaţi români, scrie Evenimentul Zilei. Înscrierile pentru show au început la începutul lunii iulie pe site-ul www.romaniiautalent.ro, iar cei trei juraţi vor participa la preselecţiile ce vor avea loc, în această vară, în Timişoara, Cluj-Napoca, Piatra Neamţ, Constanţa şi Bucureşti. „Got Talent” este unul dintre cele mai de succes formate de televiziune ale anului 2009, fiind difuzat în peste 30 de ţări.
A fost desemnat juriul emisiunii „Românii au talent”

Publicitate

Compania de bunuri de larg consum Procter&Gamble este de mai mulţi ani unul dintre principalii investitori în publicitate pe piaţa locală. Numai în 2009, compania a avut un buget de promovare de peste 410 milioane de euro (la costuri de rate card, valoare brută, fără discounturi). Printre cele mai promovate branduri din portofoliul său se află: Ariel, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Pampers. Iar în primele 5 luni ale anului, P&G a cheltuit 122,2 milioane de euro pe publicitate, scrie Capital.ro. Topul advertiserilor pe anul acesta este completat de Unilever (83,3 mil. euro) şi operatorul telecom Orange (76,9 mil.euro).
Cei mai mari investitori în publicitate în perioada ian.-mai 2010

Gestul ministrului român Elena Udrea de a împarţi pantofi cu toc femeilor din satul Săucesti, afectat de inundaţii, este o promisiune de viitor mai bun, susţine jurnalista britanică Joan Smith, într-un articol intitulat "Tocurile înalte arată umanitatea care lipseşte valului islamic", scrie DailyBusiness.ro, care citează Mediafax. "Până săptămâna trecută nici măcar nu auzisem de Elena Udrea, dar acum aş vrea să o îmbrăţişez", îşi începe Smith articolul. Ea susţine că gestul ministrului arată "o înţelege superioară a naturii umane". O pereche de pantofi frumoşi nu aminteşte numai de o altă lume; ci este şi o promisiune că va veni un moment când vei aparţine din nou acelei lumi", explică această.
The Independent: Gestul Elenei Udrea de a împarţi pantofi cu toc la Săucesti, o promisiune de viitor mai bun

Succesul înregistrat de canalul Disney Channel lansat anul trecut se datorează faptului că se adresează atât copiilor, cât şi familiilor acestora. Disney Channel conduce în topul audienţelor posturilor pentru copii, dar a depăşit în repetate rânduri şi canale generaliste ca OTV şi B1 TV, scrie Adevărul. În luna iunie, Disney a fost urmărit, în medie, de 66.000 de telespectatori pe minut la nivel urban, în timp ce Cartoon Network a avut 36.000 de privitori, iar Minimax - 24.000, potrivit datelor furnizate de Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor. Alte canale destinate copiilor, precum JimJam sau Nickelodeon, nu-şi măsoară audienţele în România.
Disney, liderul televiziunilor pentru copii

Un popă dintr-un sat din Moldova, pasionat de IT şi webdesign, a deschis un radio pe internet cu muzică religioasă. “Vă invităm să vizitaţi pagina web www.Aliluia.Ro pentru a oferi împreună lauda lui Dumnezeu. Vă oferim să ascultaţi gratuit muzică religioasă creştin-ortodoxă non-stop, neîntreruptă de reclame şi publicitate. Alături de postul nostru de radio aveţi acces la un forum gratuit şi un chat instant”, sună spamul de promovare al Radio Aliluia.ro, scrie Evenimentul Zilei.
Spamul care te cheamă să-l asculţi pe Dumnezeu

Poliţia Capitalei a fost accesată pe conturile de pe reţelele de socializare Twitter, Youtube, Facebook şi Yahoo de peste un milion de oameni, după nouă luni de la lansările acestor profile, a declarat, pentru Mediafax, comisarul Christian Ciocan. Purtătorul de cuvânt al Poliţiei Capitalei, Christian Ciocan, a declarat că această formă de comunicare cu oamenii a avut succes, conturile fiind accesate în nouă luni, de peste un milion de oameni, nu doar din România, ci şi din străinătate.
Poliţia Capitalei a fost accesată pe conturile de Twitter, Facebook şi Yahoo, de un milion de oameni

Prodigy şi Evensys au lansat Ghidul de Marketing pe Facebook, un ebook care conţine informaţiile de bază necesare utilizării acestei reţele pentru a comunica eficient cu consumatorii, instrumente de promovare şi publicitate, glosar de termeni, scrie Wall-Street.ro. "Studiul a pornit de la un fapt concret: Facebook cunoaşte în ţara noastră un ritm de creştere năucitor, depăşind recent pragul de 1,5 milioane utilizatori şi ajungând astfel pe locul 6 în lume ca ritm de creştere”, spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys Consult.
Prodigy şi Evensys lansează un ghid de marketing pe Facebook

Începând cu luna iulie, Sorin Jianu se alătură Thinkdigital România în funcţia de Country Manager. Are o experienţă de 10 ani în vânzări şi 8 ani în agenţii de publicitate (Netbridge Investment, Brand Connection, Monopoly Media, Integral Media), unde a interacţionat pe rând cu toate mediile: TV, print, radio, outdoor-indoor şi online.
Un nou Country Manager la Thinkdigital România

Guvernul spaniol a declanşat nemulţumirea presei, după ce a anunţat că intenţionează să interzică publicarea în ziare a anunţurilor care oferă servicii sexuale, scrie Adevărul. Anunţurile explicite, care ocupă cel puţin o pagină în multe din cotidienele din Spania, aduc un profit de 40 de milioane de euro pe an. Premierul José Luis Rodríguez Zapatero a explicat că această măsură face parte dintr-un plan de combatere a traficului de persoane şi a exploatării sexuale, fenomen aflat în creştere în această ţară.
Premierul spaniol vrea să interzică publicarea în presă a anunţurilor care oferă servicii sexuale

Friend Finder Network, publisherul Penthouse, a anunţat că oferă 210 milioane de dolari pentru achiziţia Playboy Enterprises, care publică revista lunară Playboy, notează Mediafax şi Evenimentul Zilei. FriendFinder a lansat această ofertă la câteva zile după ce Hugh Hefner, fondatorul Playboy, a anunţat că intenţionează să cumpere toate acţiunile pe care nu le deţine deja în cadrul companiei şi să o delisteze de la bursă.

CNN a dat startul nominalizărilor pentru ediţia din 2010 a "CNN Heroes", o campanie care recunoaşte anual oameni obişnuiţi care schimbă lumea, punând la bătaie în acest an premii de circa 350.000 de dolari, scrie Mediafax. Până pe 1 august, oricine poate accesa www.CNN.com/Heroes.com pentru a nominaliza o persoană considerată erou al comunităţii din care face parte.
CNN premiază persoane deosebite care schimbă lumea, în cadrul campaniei "CNN Heroes"

Grupul media Virgin se extinde în segmentul revistelor prin lansarea revistei Maverick în format exclusiv digital, scrie Wall-Street.ro, care citează The Guardian. Noua revistă ce urmează să fie lansată pe platforma iPad în luna octombrie va fi condusă de Holly Branson, fiica lui Richard Branson, preşedintele Virgin. Potrivit publicaţiei AdAge, Maverick va fi disponibilă pe iPhone şi pe terminalele Android.
Virgin Media va lansa o revistă exclusiv pentru iPad

Omnicom, al doilea cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial, a semnat un parteneriat pentru doi ani cu Google, pentru servicii de publicitate, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro, care citează BrandRepublic.com. Deal-ul nu este unul exclusiv – Google are parteneriate şi cu WPP şi Publicis, principalii competitori ai Omnicom. La rândul său, Omnicom va putea colabora cu alţi furnizori de media, inclusiv Yahoo şi Facebook.

NBC Universal, divizia de media a General Electric, a afişat un profit de 607 milioane dolari pentru trimestrul al doilea, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul revigorării publicităţii TV, scrie DailyBusiness.ro, care citează Bloomberg.
Profit în creştere pentru NBC Universal, pe fondul revigorării publicităţii TV

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu