Skip to main content

21 iulie: Răzvan Dumitrescu lansează emisiunea Subiectiv la Antena 3

 

Răzvan Dumitrescu va realiza la Antena 3 emisiunea "Subiectiv", difuzată pe postul de televiziune începând de luni, 26 iulie, a declarat pentru Mediafax realizatorul TV. Răzvan Dumitrescu nu a dat detalii despre formatul emisiunii sau despre intervalul de difuzare. Potrivit surselor Mediafax, emisiunea "Subiectiv" va fi difuzată în prime time, de luni până vineri.
Răzvan Dumitrescu va realiza la Antena 3 emisiunea "Subiectiv", care va debuta pe 26 iulie

Publicitate

Sylvie, Silvia Stanciu, ex - Etno, este ultima vedetă chemată să se alăture echipei de la "Întâlnire la malul mării", emisiunea matinală transmisă pe TVR 2 direct de pe plaja din Neptun, scrie Evenimentul Zilei. Astfel, formatul care debuta pe 14 iunie în grila de vară a TVR 2 avându-le drept prezentatoare pe Dalia Puşcă şi Cosmina Păsărin se va încheia pe 28 august cu Andreas Petrescu şi Sylvie în prim-plan. Dalia Puşcă rămâne să modereze "Revista presei", iar Cristina Soare va aduce în continuare ultimile noutăţi despre vreme la rubrica "Meteo".
"Întâlnire la malul mării", cu Sylvie

Marco Kind, chief marketing officer la Vodafone, afirmă că multinaţionalele nu vor mai putea evita criticile venite din partea clienţilor în social media, un canal care cere interacţiune şi sinceritate, scrie Wall-Street.ro. "Corporatiile sunt de regulă speriate de critici, de unde şi această tendinţă de respingere a clienţilor nemultimiti, de evitare a unui răspuns la nemulţumirile acestora. Nu mai este cazul în social media, care cere interacţiune şi sinceritate”, afirmă Marco Kind, prezent în cadrul evenimentului connect fb, organizat de Evensys. Din luna octombrie a anului trecut, operatorul de telefonie mobilă Vodafone are o echipă de opt oameni cu ajutorul cărora gestionează prezenţa companiei pe Facebook.
Marco Kind, CMO Vodafone: Corporaţiile sunt de regulă speriate de critici. În social media nu le mai pot evita

Andreea Rotaru se alătură echipei V+O Communication în calitate PR Account Manager, poziție din care va coordona proiectele de CSR ale clienților agenției, dar și strategia de comunicare pentru conturile FMCG din portofoliu, scrie Financiarul. Andreea are o experiență de peste 13 ani în comunicare, relații cu autoritățile și media, responsabilitate sociala corporatistă și protecție socială.
Specialist nou în CSR la V+O Communication
Primul serial de ficţiune produs de HBO integral în România, "În derivă", a ajuns la jumătatea filmărilor, scrie Evenimentul Zilei. Actorii Marcel Iureş şi Maria Dinulescu, dar şi coregizorul Adrian Sitaru au pus punctul pe povestea terapiei la români. Iureş îl interpretează pe psihoterapeutul Andrei Poenaru, al cărui univers profesional şi personal pare să se destrame, săptămână de săptămână; actorul recunoaşte că nu a fost niciodată la psihoterapeut, deşi a cunoscut câţiva.
Psihoterapia încrucişată de la TV o bate pe cea de pe canapea

Conferinţa Internaţională „Marketing în Direct”, care va avea loc pe 8 septembrie, aduce în faţa practicienilor din domeniul marketingului şi al comunicării nume bine cunoscute din ţară şi din străinătate. Moderator al Conferinţei va fi în acest an Dorin Boerescu. Cunoscut în lumea publicităţii de mai bine de 14 ani, Dorin Boerescu a lucrat pentru clienţi din auto, asigurări/banking, farmaceutice, MLM, publishing, telecom şi alte domenii. În ultimul timp şi-a canalizat energia pe online marketing. Printre experții români care vor participa la conferință se numără Alexandru Mira, Andrei Georgescu, Cosmin Lăcătuşu, Cristian Nicoară, Gabriel Mureşanu, Oana Radu, Dochiţa Zenoveiov, Doru Panaitescu, Florina Pînzaru, Maia Novolan, Marius Pop şi Silvia Iordache.
Dorin Boerescu - maestru de ceremonii la “Marketing în Direct”

Fundația Euromonitor pentru Excelență, cu sprijinul agenției AD Media Consult, lansează ediția 2010-2011 a programului "Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști", menit să încurajeze și să faciliteze pregătirea profesională a jurnaliștilor interesați de problematica europeană, scrie HotNews.ro.
Ediția 2010-2011 a programului Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști

Senatul american a adoptat un proiect de lege privind asigurarea unei mai bune protecţii a ziariştilor şi autorilor americani care riscă să fie condamnaţi în străinătate pentru defăimare, scrie Financiarul. Proiectul de lege interzice tribunalelor federale americane să recunoască sau să aplice condamnări pentru defăimare pronunţate de instanţe străine. Textul prevede şi asigurarea protecţiei averilor persoanelor condamnate, astfel încât acestea să nu poată fi obligate să plătească despăgubiri.
Senatul SUA, atent la protecţia ziariştilor americani în străinătate

Piața publicațiilor gratuite la nivel global este în cădere liberă, numărul de astfel de titluri ajungând la sub 200 în 2010 în comparație cu 266 în urmă cu doi ani, scrie Financiarul într-o analiză. Europa este cea mai afectată, numărul ziarelor gratuite diminuându-se în ultimii trei ani cu 62%, până la 87 de titluri în prezent. La nivel global, cea mai citită publicație gratuită este „Metro“ (Anglia), cu un tiraj mediu zilnic de 1.334.000 de exemplare.
Piața ziarelor gratuite: peste 66 de titluri au dispărut în ultimii 2 ani, tirajele au scăzut cu 16,7%

Adidas a decis să își mute contul global de publicitate de la agenția 180 Amsterdam la canadienii de la Sid Lee, fără a organiza însă un pitch, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brandrepublic.com. În prezent, agenția lucrează la câteva proiecte pentru Adidas, dar contul va fi transferat în următoarele luni.
Adidas își mută contul global de publicitate fără să organizeze un pitch

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu