Skip to main content

11 octombrie: New York Times online, pe bani de anul viitor

 

Publicaţia "The New York Times" va începe să taxeze conţinutul online la începutul anului viitor, însă directorii nu se arată îngrijoraţi de această schimbare, ba din contră sunt chiar optimişti şi spun că vor avea succes, notează România liberă. La începutul anului, reprezentanţii publicaţiei au anunţat că intenţionează ca începând cu 1 ianuarie 2011 să ofere utilizatorului acces liber la un anumit număr de articole şi vor aplica taxa când numărul de articole este depăşit.

Publicitate

New York Times va taxa conţinutul online de la 1 ianuarie 2011Oana Lungescu, jurnalist la postul britanic BBC, va prelua de la 1 decembrie atribuţiile de purtător de cuvânt al secretarului general al NATO, înlocuindu-l în funcţie pe James Appathurai, notează Mediafax și România liberă. Oana Lungescu a primit această invitaţie din partea secretarului general al NATO. Ea va prelua atribuţiile lui Appathurai de la 1 decembrie.

Lucian Mîndruţă, prezentatorul şi realizatorul emisiunii "Nimic important", la Antena 2 a fost printre câştigătorii celei de-a opta ediții a Romanian Public Relations Award, scrie Jurnalul Național. Mîndruţă a fost scenarist şi copywriter la spoturile campaniei sociale "Copil, caut timp. De petrecut cu părinţii mei", realizate de firma sa, Sign Factor, împreună cu DC Communication pentru Romtelecom. Munca sa şi a celorlalţi specialişti în comunicare a fost răsplătită cu premiul "Golden Award for Excellence", la categoria "Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate".
Lucian Mîndruţă, aur la PR Award

Senatorul PSD Titus Corlăţean, membru al delegaţiei române la Adunarea Parlamentară a Consiliului Europei (APCE), a depus, la secretariatul Adunării, o moţiune pentru recomandare privind "Respectarea libertăţii de expresie în mass-media din România", scrie Mediafax. Documentul semnalează includerea presei, în noua Strategie naţională de apărare a României, printre factorii de vulnerabilitate la adresa securităţii statului, "prin fenomenul campaniilor de presă orchestrate şi a presiunilor exercitate de trusturile de presă asupra deciziei politice, în scopul obţinerii de avantaje de natură economică".
Corlăţean cere excluderea mass-media din Strategia naţională de apărare

În această toamnă, Evensys şi Activia dau startul unei serii de evenimente dedicate femeilor active în mediul online românesc, primul de acest gen fiind Conferinţa WOW (Women On Web), notează Wall-Street.ro şi IAA.ro. Printre speakerii primei ediţii WOW se numără Cristina Bazavan (redactor-şef, Tabu), Dragoş Bucurenci (activist, MaiMultVerde), Bogdana Butnar (director of new stuff, Headvertising), Bobby Voicu (antreprenor online şi blogger), Sandra Pralong (civil society activist), Cori Gramescu (director general LadyFit Gym), Andrei Roşca (fondator Pawnee), Cristina Chipurici (project manager Monden.info) şi Crina "Coco" Popescu (alpinist) şi Marius Nedelcu (muzician).

Opinia publică din Italia este în stare de șoc. Mii de persoane au asistat sâmbătă la înmormântarea unei adolescente de 15 ani, a cărei moarte i-a fost anunțată mamei sale în direct, într-o emisiune a Rai Trei, notează HotNews și Jurnalul Național, care citează Le Figaro. Difuzate pe internet, imaginile acestei mame, cu figura pietrificată, au stârnit mânia internauților. Mulți și-au exprimat "profunda rușine" în timp ce alții au acuzat "apatia morală" a unei "societăți exhibiționiste".

Brad VanAuken, Chief Brand Strategist, unul dintre experţii în brand management şi marketing, a scris pentru Brand Strategy Insider 10 reguli care ar trebui urmate pentru ca un brand să aibă succes şi 10 aspectele care sunt de evitate, relatează IAA.ro. Una dintre reguli este următoarea: “Un brand trebuie să aibă la bază o valoare. Trebuie să cunoască proprii consumatori, iar valorile acestuia trebuie să se alinieze cu cele ale consumatorilor. Brandul ar trebui să reprezinte atât de bine valorile consumatorilor, încât aceştia să îşi dorească să folosească produsul ca o formă de exprimare a acelor valori pentru restul lumii”.
10 do's & don'ts în branding

Gap Inc, unul dintre cei mai mari retaileri de modă din lume, a renunţat după 20 de ani la logo-ul care l-a consacrat, prezentând la începutul acestei săptămâni noua imagine a companiei. Reacţiile nu au întârziat să apară însă, în special în social media, fanii brandului dezaprobând cu vehemenţă decizia prin sute de comentarii pe Facebook şi Twitter, scrie Wall-Street.ro, care citează Brandrepublic.com.
Noul logo Gap a stârnit furtuna în social media

Autorităţile indoneziene au dispus arestarea editorului ediţiei naţionale a revistei Playboy pe care l-au acuzat de "indecenţă", scrie Evenimentul Zilei, care citează AFP. Arnadi Erwin urmează să ispăşească o pedeapsă de doi ani cu închisoarea pentru că a ignorat cele trei convocări în instanţă.
Editorul "Playboy" Indonezia a fost arestat

Angus T. Jones, „jumătatea“ din serialul „Doi bărbaţi şi jumătate“ difuzat de Pro TV, câştigă 300.000 de dolari pe episod. Actorul (16 ani) este cel mai bine plătit minor din serialele americane. El va câştiga cel puţin 8,3 milioane de dolari în următorii doi ani. Jones, care joacă rolul nepotului personajului interpretat de Charlie Sheen, a semnat recent un contract cu producătorii serialului „Doi bărbaţi şi jumătate", prin care salariul său de 250.000 de dolari pe episod creşte la 300.000, scrie Adevărul, care citează tmz.com.
Cei mai bogaţi copii de la TV

Foto: Bloombiz

http://iaa.ro/Articole/Evenimente/Webstyler-si-saatchi-saatchi-au-obtinut-cate-un-un-trofeu-de-argint-la-golden-drum-2010/3802.html
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu