Skip to main content

12 decembrie: 10TV, plasme pentru a atrage telespectatorii

 

Televiziunea 10 TV, coordonată de jurnalistul Radu Moraru, încearcă şă-şi atragă telespectatorii oferindu-le o mulţime de cadouri, uşor de obţinut. Această strategie a fost aplicată de Pro TV acum 15 ani, scrie Evenimentul Zilei.

Publicitate

În cadrul matinalului "Morning Show" de la 10 TV, realizat zilnic de Dan Tudor şi Doria Ivan, de la ora 8.00, telespectatorii au avut ocazia să câştige numeroase plasme răspunzând la o întrebare banală.
Plasme şi LCD-uri oferite cadou la 10 TV

Reînnoirea licenţelor de utilizare a frecvenţelor radio acordate ar putea fi condiţionată de plata către bugetul de stat a unei taxe de licenţă, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro, care citează Mediafax. Cuantumul acestei taxe va fi stabilit, în mod individual, printr-o hotărâre a Guvernului, potrivit unui proiect de lege privind comunicaţiile prezentat de ANCOM. "Reînnoirea licenţelor de utilizare a frecvenţelor radio acordate se va face cu asigurarea posibilităţii Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) de revizuire a condiţiilor impuse la acordarea iniţială şi va putea fi condiţionată de plata către bugetul de stat a unei taxe de licenţă al cărei cuantum se stabileşte, în mod individual, prin hotărâre a Guvernului", se arată într-un comunicat al instituţiei.

Recesiunea globală şi digitalizarea reprezintă principalele provocări cu care agenţiile de media s-au confruntat în 2010 şi vor continua să o facă şi în 2011, scrie IAA, care citează declaraţiile unor reprezentanţi OMD România. “Dintre mediile de comunicare, credem că printul şi OOH-ul (out-of-home) au fost cele mai afectate în 2010”, a declarat Cristian Mucichescu pentru IAA.ro. Potrivit acestor estimări, piaţa locală de print a înregistrat în 2010 o scădere de peste 25% comparativ cu 2009, în condiţiile în care advertiserii şi-au direcţionat tot mai mult bugetul de print spre online.  “Conform estimarilor Omnicom Media Group România, investiţiile în TV pe 2010 au scăzut cu aproximativ 15%, comparativ cu 2009, si credem ca trendul descendent va continua si in 2011”, a spus Nicu Laita, Media Director Omnicom Media Group Romania.
Ce ne aşteaptă anul viitor?

"Voluntar în România celor singuri" este noua campanie lansată de Prima TV ce vorbeşte despre importanţa voluntariatului în ziua de azi, scrie Evenimentul Zilei. Coordonatoarea proiectului este Cristina Ţopescu, prezentatoarea "Focusului", care povesteşte, într-un interviu acordat EVZ, cum a luat naştere această campanie, de ce e necesar ca oamenii să mai facă voluntariat şi satisfacţia pe care ţi-o oferă o astfel de activitate.
Cristina Ţopescu: "Va mai trece un timp până când în ţara noastră va exista o cultură a carităţii"

Omul de afaceri grec Ilias Papageorgiadis vrea să lanseze două televiziuni - Imobiliare TV şi Turism TV -, în acest sens solicitând Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) două licenţe audiovizuale prin satelit, scrie Mediafax. Imobiliare TV şi Turism TV vor fi operate de societatea More Liason Services SRL din Bucureşti, al cărei asociat unic este Ilias Papageorgiadis, cetăţean grec.
Omul de afaceri Ilias Papageorgiadis vrea să lanseze televiziunile Imobiliare TV şi Turism TV

Attila Biro, ziarist HotNews.ro, a fost desemnat Cel mai eficient jurnalist de investigaţie la Premiile România Curată pe 2010, în urmă anchetei "Cum s-a dat de gol o primărie din Bistriţa-Năsăud: A postat pe internet un caiet de sarcini creat de singura firmă participanta la licitaţie". Juriul şi-a motivat alegerea astfel: "Pentru că numai el a reuşit să probeze ceea ce ştia toată lumea, că firma cîştigătoare a unei licitaţii publice în România este cea care scrie termenii de referinţă", scrie HotNews.ro.
VIDEO Attila Biro, ziarist HotNews.ro, desemnat Cel mai eficient jurnalist de investigaţie al anului 2010, la Premiile România Curată

Compania americană de discounturi online GroupOn a intrat în România cu un site beta plin de greşeli de scriere, însă asta nu-l împiedică pe şeful filialei locale să spună că va domina piaţa în maxim şase luni - "suntem un Goliat", scrie DailyBusiness.ro. Cen Tunakan a vorbit într-un interviu pentru Wall-Street.ro despre planurile GroupOn în România, despre cum îi priveşte pe concurenţi, ce parteneriate are în plan precum şi de ce consideră că va deveni lider într-un timp atât de scurt. La întrebarea de ce GroupOn a refuzat oferta Google, în valoare de 6 mld. de dolari, Cen Tunakan, şeful filialei locale, a răspuns :“Oferta Google a fost extraordinară, însă suntem pe drumul cel bun, fără ajutor extern. Aşa a gândit şi Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, când a refuzat oferta de 3 mld. de dolari de la Yahoo. Nu trebuie să devenim dintr-o data corporatişti.”
Şeful GroupOn, la intrarea în România: În 6 luni vom fi liderii pieţei de cupoane de reducere. Suntem un Goliat

Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis CEE, CIS, Rusia&Grecia, crede că încasările din publicitate ale televiziunilor autohtone se vor majora anul viitor. Principalele puncte forte ale pieţei media autohtone sunt potenţialul şi creativitatea, este de părere Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis CEE, CIS, Rusia&Grecia. Acesta apreciază într-un interviu acordat Financiarul că diversitatea scăzută şi fragmentarea reprezintă cele mai importante carenţe ale pieţei media autohtone. „Piata media românească are nevoie de consolidare”, spune Pawlikowski.
„Daca presa românească nu se va dezvolta pe online , criza va continua„

Televiziunile americane pregătesc pentru 2011 câteva seriale noi cu bugete impresionante. Printre cele mai aşteptate titluri sunt „Terra Nova", produs de Steven Spielberg, şi ecranizarea seriei fantasy „Cântec de gheaţă şi foc". În România vor intra, de anul viitor, „Boardwalk Empire" şi „The Defenders", scrie România liberă.
Ce eroi noi vedem la TV în 2011?

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • nu am urmarit grila de programe 10tv.doar 3 emisiuni nasul.pot spune ca prin acest nou format radu moraru va fii pe cai mari
  • daca nu prindeti 10 TV nu ratati nimic. este un proiectr intocmit in pripa, neprofesionist, si lansat cu un continut lamentabil. iar moraru dezinformeaza. deocamdata nu am vazut divertismentul promis. in schimb, am avut parte de reclame, care cica, sursa Nasu', urmau sa fie difuzate abia din ianuarie 2011...
  • E jenant ce se intampla la 10TV-amatorism total.Intr-o tara civilizata nu i s-ar fi acordat niciodata licenta de emisie. 10TV tine cu Basescu ( cum s-a vazut inca de la prima emisiune Nasul), nu tine cu romanii cum le place lor sa spuna.
  • petrisor, chiar nu mai tine cu plasma? romanii s-au calcat ieri in picioare pentru sosete chinezesti la reducere. ;)
  • Urata aia e Doria? Aia cu ineptiile de pe pandora ? Nu stiu ce ar trebui sa primesc ca sa ma uit la ea. Si urata si.....
  • am urmarit primele doua zile de emisie. este cea mai penibila "televiziune" pe care am vazut-o pana acum. nasul tv arata exact ca nasu: incoerenta, gafe scolaresti, echipa de petarde de la b1 tv, fara nici cea mai mica strategie sau coerenta. musca beata fara cap, ce rusine ca un on cu o imagine publica se face de ras intr-un asemenea fel doar pentru ca isi inchipuie ca o televiziune e un talkshow de seara. tehnic, totul este la pamant iar din punct de vedere creativ nu am vazut decat oboseli si retete freeware de pe intenet!
  • Radu Moraru face ce faceau PROTV si Antena 1 acum 10. Nu prea mai tine cu "iti dam o plasma", s-au schimbat vremurile

Trimite un comentariu