Skip to main content

17 decembrie: Directorul TVR 2, suspendat pentru dosarul prostituatelor de lux

 

Răzvan Nicolescu, directorul TVR 2, citat ca martor la începutul lunii noiembrie în dosarul privind prostituatele de lux, a fost suspendat din funcţie până la clarificarea situaţiei sale în instanţă, a declarat pentru Mediafax Andi Lăzescu, preşedintele - director general al Televiziunii Române.

Publicitate

"Am avut o discuţie în urmă cu două zile şi am decis ca Răzvan Nicolescu să fie suspendat din funcţie până la clarificarea situaţiei sale legate de procesul respectiv", a spus Andi Lăzescu. El a precizat că decizia suspendării din funcţie a fost luată de comun acord cu Răzvan Nicolescu.
Răzvan Nicolescu a fost suspendat din funcţia de director al TVR 2, pentru dosarul prostituatelor de lux

Andrei Pleşu, Lucian Pintilie şi Silviu Purcărete se numără printre semnatarii unei scrisori adresate CNA în care se atrage atenţia instituţiei că "s-a grăbit să judece fără o argumentaţie solidă" emisiunea "Profesioniştii" moderată de Eugenia Vodă în care Ion Cristoiu a vorbit despre Zelea Codreanu, notează Mediafax și Evenimentul Zilei. Christian Mititelu, unul dintre cei şapte membri CNA care au votat pentru somarea TVR 1 din cauza dezechilibrului din emisiunea Profesioniştii, a declarat pentru Mediafax că în scrisoarea celor 10 intelectuali, "în apărarea" Eugeniei Vodă, se face "o anumită confuzie". “Noi fiind sesizaţi de o plângere, semnată de alţi 10 intelectuali, am constatat încălcarea unui articol din Codul audiovizual de către TVR. Este vorba despre articolul 71, care cere asigurarea imparţialităţii, echilibrului şi favorizarea liberei formări a opiniilor prin prezentarea principalelor puncte de vedere aflate în opoziţie.”

Academia Caţavencu a fost desemnat de consumatori cel mai puternic brand din presa scrisă autohtonă, la gala de premiere Superbrands 2010 care a avut loc în Capitală, scrie Money.ro. Din media românească au mai fost premiate, cu acelaşi prilej, posturile Radio România şi Radio Zu.
Academia Caţavencu a fost desemnat cel mai puternic brand din presa scrisă autohtonă

Înscrierile pentru ediţia a 12-a a festivalului european AdPrint, ce premiază creaţia în publicitate pe suport tipărit, încep în data de 1 ianuarie 2011 şi se pot face exclusiv online până la 1 martie 2011, scrie HotNews, care citează un comunicat de presă. AdPrint 2011- eveniment organizat de The Institute, parte a grupului Millenium People - va avea loc în luna aprilie, la Bucureşti şi, pe lângă partenerul tradiţional, Lurzer's Archive, are sprijinul a doi parteneri noi: Art Directors Club of Europe (ADC*E) şi Berlin School of Creative Leadership.
Pe scurt: Înscrierile la AdPrint încep la 1 ianuarie

A intrat în Cartea Recordurilor pentru cel mai longeviv show de televiziune, cu peste 7.000 de emisiuni. La 25 de ani de la debut, Larry King se află la ultima ediţie a show-ului său, difuzat, în direct, de postul american CNN, notează Adevărul și Evenimentul Zilei. După un sfert de secol, gazda talk-show-ului "Larry King Live" a decis că este timpul să se oprească şi să-şi dedice timpul familiei. Gurile rele spun, însă, că adevăratul motiv pentru care Larry King a ales să plece este audienţa emisiunii, care a scăzut cu 43% în prima parte a anului 2010. În vârstă de 76 de ani, Larry King a precizat că va realiza ocazional programe speciale pentru postul de televiziune CNN.

Ieri, Iuliana Tudor - prezentatoarea de la O dată-n viaţă - a devenit mama unui băieţel. Vedeta TVR nu a primit recomandări speciale din partea medicilor şi îşi asigură fanii că nu va lipsi mult timp din emisiune, scrie Evenimentul Zilei. În urmă cu o lună, Iuliana Tudor renunţa temporar la rolul de prezentator al emisiunii O dată-n viaţă, preferând să se ocupe de acasă de conţinutul editorial al de producţiei de la TVR1.
Băieţelul care a împlinit-o pe vedeta TV Iuliana Tudor

Business-ul Formulei 1 ramâne unul deosebit de profitabil şi la vreme de criză. O listă generoasă de companii completează cecuri în valoare de peste 700 de milioane de dolari anual, în favoarea Marelui Circ, scrie Money.ro. Audiența globală a fiecărei curse asigură o expunere constantă a sponsorilor și întoarceri financiare consistente la final de sezon. Valoarea expunerii unui sponsor poate depăși 10 milioane de dolari pentru o cursă. În 2009, la Marele Premiu de la Singapore, sponsorul teamului McLaren, Vodafone, a atins o valoare totala a expunerii de 10,8 milioane de dolari, datorită victoriei lui Lewis Hamilton.
Cât costă să pui o firmă pe o maşină de Formula 1

Cântăreaţa Bonnie Tyler şi prezentatorul Top Gear, James May, sunt printre celebrităţile care, deşi au succes la public, s-au dovedit a fi o alegere nepotrivită pentru promovarea unor spoturi TV, potrivit unui top realizat de publicaţia Campaign, din Marea Britanie, care a selectat cele mai proste reclame cu celebrităţi din 2010, scrie DailyBusiness.ro.
Cele mai proaste reclame cu celebrităţi din 2010

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu