Skip to main content

PE SCURT: Lowe&Partners a realizat campania de imagine Labormed. Iar Graffiti PR a câştigat un trofeu European Excellence Awards

 

Graffiti PR a primit trofeul European Excellence Awards, la categoria Entertainment & Culture, pentru campania Digital Zoo. Iar Lowe&Partners semnează cea mai recentă campanie de imagine a producătorului de medicamente generice Labormed.

Publicitate

Două agenţii româneşti premiate la European Excellence Awards

La competiţia European Excellence Awards a mai fost premiată şi agenţia McCann Pr pentru cea mai apreciată campanie de PR din regiune dezvoltată pentru Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA 2010.

În cadrul festivalului au mai fost nominalizate următoarele agenţii:

  • Graffiti PR ( campania Family Story- Renault)
  • Leo Burnett Romania (cu campanile Rediscover Romania, Christmas Wishes şi My Story In Petrom pentru clientul -OMV Petrom)
  • GMP PR (The Day When an Entire City Recycles - Apa Nova)
  • Image PR (Talents on Board! - Coca-Cola HBC Romania)
  • The Practice (Charge Your Batteries with Varta - Varta)
  • Grayling Romania (Tackling Shadow Economy in Romania Through Card Pay­ments - Visa Europe).

Digital Zoo a reîmprospătat imaginea Grădinii Zoologice din Bucureşti

Graffiti PR a realizat campania Digital Zoo în parteneriat cu UPC şi Animal Planet pentru Grădina Zoologică din Bucureşti. Campania a constat în amplasarea unor camere de luat vedere cu transmisie live 24/7 pe website-ul dedicat proiectului.

Deşi planuită iniţial ca un proiect pilot de 3 luni, campania a înregistrat un asemenea succes încât a devenit versiunea online permanentă a Grădinii Zoologice din Bucureşti.

Lowe&Partners s-a bătut cu patru agenţii pentru Labormed

Lowe&Partners a fost aleasă în urma unei licitaţii organizate în perioada iunie-septembrie, la care au participat patru agenţii. Campania s-a derulat în intervalul octombrie-noiembrie 2010 şi a încearcat să atragă atenţia asupra faptului că medicamentele generice sunt o soluţie mai ieftină şi la fel de eficientă ca şi cele originale.

Pentru această campanie, Lowe a realizat un spot TV, iar serviciile de media au fost asigurate de agenţia Brand Connection.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu