Skip to main content

23 martie: TVR a înregistrat în 2010 venituri de circa 8 milioane de euro din publicitate administrată de Splendid Media

 

Televiziunea romană a înregistrat în 2010, potrivit informaţiilor HotNews.ro, venituri nete de aproape 8 milioane de euro din publicitatea administrată de Splendid Media.

Publicitate

Contactată marţi de HotNews.ro, Anca Gheorghe, şefa de marketing şi vânzări a TVR, nu a comentat pe seama acestei sume, la fel cum nu a comentat nici Cătălin Săndulache, reprezentant al Splendid Media, regie care vinde în prezent spaţiul publicitar al TVR.

Părţile sunt, în prezent, în curs de finalizare înainte de termen a contractului prin care Splendid vinde publicitatea TVR, contract ce ar fi trebuit să expire la sfârşitul acestui an.

Discuţiile dintre SRTv şi Splendid vizează inclusiv o eventuală eşalonare a datoriilor acumulate de regie faţă de TVR. Din informaţiile HotNews.ro, acestea constau în întârzieri la plată şi penalităţi substanţiale, acumulate începând din 2009.
Publicitatea TVR: Venituri nete din reclamă mai mici în 2010 decât în 2009 şi negocieri de eşalonare a datoriilor Splendid Media

 

Începând de miercuri, 30 martie, Adevărul începe publicarea cablogramelor Departamentului de Stat al SUA referitoare la România, obţinute de portalul WikiLeaks.org ca urmare a celei mai vaste scurgeri de informaţii secrete din istorie. Adevărul deţine aceste cablograme de la Centrul Român pentru Jurnalism de Investigaţie, organizaţie care le-a obţinut, în exclusivitate pentru România, de la WikiLeaks.org.

WikiLeaks de România" conţine 1.027 de cablograme, însumând peste 2.700 de pagini, în marea lor majoritate corespondenţa dintre Ambasada SUA la Bucureşti şi Departamentul de Stat. Acestea acoperă perioada anilor 2000-2010, scrie Adevărul.
WikiLeaks de România, în „Adevărul“: dezvaluiri din corespondenta Ambasadei romane cu cea a SUA

 

Victor Ciutacu şi Radu Moraru ar urma, potrivit Realitatea.net, să fie audiaţi astăzi  în procesul în care primul l-a dat în judecată pe realizatorul de la 10 TV pentru afirmaţii mincinoase.
După şase amânări, procesul dintre jurnaliştii Victor Ciutacu şi Radu Moraru are şanse mari miercuri să debuteze propriu-zis. Jurnalistul de la Antena3 l-a dat în judecată în urmă cu un an pe Radu Moraru pentru o serie de afirmaţii făcute de acesta la B1 TV în cadrul emisiunii "Naşul". Ciutacu a cerut în instanţă daune morale de 100.000 de lei.
Ciutacu vs. Radu Moraru la tribunal. Miercuri, faza interogatoriilor

Democrat-liberalii nu renunţă la modificarea legii audiovizualului, în ciuda rezervelelor exprimate de Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) şi de radiodifuzori, scrie Adevărul.

“Proiectul preia o serie de prevederi dintr-un Cod al CNA care nu mai este în vigoare. Noi între timp am adoptat un nou Cod, ar fi normal să fie luat acesta drept reper”, a afirmat preşedintele CNA Răsvan Popescu, la dezbaterile generale asupra noii legi a audiovizualului din cadrul comisiei de cultură a Camerei.

Popescu, care a prezentat punctul de vedere oficial al CNA, a adăugat că proiectul reduce atribuţiile instituţiei. Un exemplu în acest sens este eliminarea avizelor pe care această instituţie le dă pentru proiectele legislative în domeniu.
PDL insistă să facă regulile la televiziunile particulare

 

Senatorii din Comisiile juridică şi pentru drepturile omului au dat aviz negativ pentru proiectul de lege a jurnalistului, propus de liberalul Ioan Ghişe. Ei insistă, însă, asupra nevoii de reglementare prin lege a acestei profesii, cerând organizaţiilor profesionale să facă, până în mai, propuneri care să stea la baza unui nou proiect legislativ. Reprezentanţii organizaţiilor de media susţin, însă, că o astfel de măsură "ne aduce din nou la punctul zero" şi este "semnalul unei periculoase nostalgii după dictatură", scrie HotNews.
"Nostalgia după dictatură": Senatorii din Comisii dau aviz negativ proiectului lui Ioan Ghişe, dar susţin nevoia unei noi legi a presei

 

Dosarul în care omul de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu este acuzat de favorizarea infractorului Nicolae Popa va fi repartizat unui alt complet de judecată după ce Tribunal București a admis, astăzi, o cerere de recuzare a judecătoarei Camelia Bogdan, făcută de avocatul lui Octavian Ţurcan, inculpat în același dosar, scrie Evenimentul Zilei.

Potrivit Realitatea TV, la termenul de luni al procesului în care au fost trimişi în judecată oamenii de afaceri Octavian Ţurcan şi Sorin Ovidiu Vîntu, precum şi şoferul celui din urmă, Alexandru Stoian, avocatul lui Ţurcan a depus o cerere de recuzare a judecătorului Camelia Bogdan, pe motiv că aceasta s-ar fi antepronunţat pe fondul dosarului prin motivarea pe care a făcut-o cu privire la respingerea unei cereri a acestuia de a părăsi ţara pe o perioadă limitată de timp.
Dosarul lui Sorin Ovidiu Vîntu va fi judecat de un alt magistrat. Judecătoarea Camelia Bogdan, recuzată pentru că s-ar fi antepronunțat

 

Un procent de 84% dintre români se informează de la televizor despre conflictul din Libia, în timp ce Internetul se află pe locul al doilea în rândul surselor de informare, cu un procent de 7%, scrie DailyBusiness.ro, care citează rezultatele unui studiu realizat de Institutul Român pentru Evaluare şi Strategie. Alţi 4% dintre români se informează despre situaţia din Libia de la radio, în timp ce 3% se informează din presa scrisă.
În ceea ce priveşte canalele urmărite de cei care se informează de la televizor referitor la conflictul libanez, cele mai urmărite posturi TV sunt Pro Tv, Realitatea şi Antena 3, astfel: Protv - 32%, Realitatea - 29%, Antena 3 - 18%, TVR - 7%, Antena 1 - 7%.
Cum se informează românii despre conflictul din Libia

 

IAA InterAd 2011 este o competiţie globală unică, ce oferă studenţilor care învaţă marketing şi comunicare din cadrul facultăţilor acreditate IAA sau alte instituţii de învăţământ recunoscute o experienţă semnificativă în dezvoltarea unei campanii mondiale adevărate. Apărută în 1995, IAA InterAd este o competiţie care şi-a propus să demonstreze eficienţa educaţiei în marketing şi comunicare. În ultimii 15 ani au fost înscrise lucrări din 70 de ţări din toată lumea, scrie IAA.ro. Brief-ul va fi disponibil numai studenţilor şi profesorilor coordonatori din cadrul facultăţilor care au completat şi trimis formularul de înscriere şi Convenţia de Non Disclosure, până la data de 31 martie 2011.
Competiţie internaţională pentru studenţii de la marketing şi comunicare

 

Săptămâna trecută, publisherul ziarului american „New York Times“ a trimis o scrisoare cititorilor săi prin care îi anunţa că, începând din 28 martie, site-ul va putea fi accesat contra cost, scrie Adevărul.
Noua formulă va fi valabilă de mâine pentru cititorii din Canada, urmând ca săptămâna viitoare modelul să fie extins la nivel internaţional. Preţurile abonamentelor diferă. Pentru abonare la site-ul nytimes.com şi la aplicaţia pentru smatphone, preţul este de 15 dolari pe lună.
„The New York Times“ introduce plata pentru conţinutul online

 

Fotojurnalista Lynsey Addario, corespondent de război pentru New York Times, a fost eliberată luni seară după patru zile în care a fost agresată sexual şi ameninţată cu moartea de către forţele pro-Gaddafi, scrie Gândul.
Addario, fotografa premiată cu premiul Pulitzer, a povestit pentru Daily Mail cum a fost hărţuită de către oamenii lui Gaddafi şi cum a scăpat datorită faptului că e americancă. Femeia se afla într-un vehicul împreună cu redactorul şef al unui cotidian din Beirut, Anthony Shadid, fotograful Tyler Hicks şi reporterul Stephen Farrell, când au fost opriţi la un punct de control de către libieni. Fotograful striga în continuu către şofer să nu oprească. Ulterior, Hicks a declarat că "ştia că vor exista consecinţe urâte ale faptului că au oprit la ordinele libienilor".
Corespondenta New York Times descrie cele patru zile în care a fost ameninţată cu moartea şi agresată sexual de forţele pro-Gaddafi

 

Posturile de televiziune Fox News şi CNN au poziţii diferite în legătură cu informaţiile conform cărora forţele guvernamentale libiene ar fi folosit jurnalişti occidentali ca "scuturi umane" pentru a evita atacarea complexului lui Muammar Kadhafi.
Conform Fox News, jurnaliştii occidentali fuseseră aduşi în apropierea complexului sub pretextul de a li se prezenta daunele produse de atacul iniţial, însă au fost folosiţi ca "scuturi umane".
Forţele coaliţiei au oprit operaţiunea împotriva complexului lui Kadhafi şi într-un final au anulat-o tocmai pentru a se evita victimele civile.
Disensiuni între Fox News şi CNN privind utilizarea jurnaliştilor ca "scuturi umane" în Libia

 

7,1 milioane dolari la fiecare jumătate de oră a fost venitul din publicitate încasat de emisiunea produsă de Simon Cowell. Emisiunea „American Idol" a făcut în 2010 mai mulţi bani din publicitate decât orice alt show de televiziune din SUA, scrie România liberă, care citează un studiu realizat de revista Forbes. În timpul celei mai recente serii difuzate, concursul de canto a atras aproximativ 7,1 milioane de dolari la fiecare jumătate de oră, transmite BBC online.

În clasament, pe locul doi se află show-ul de comedie al lui Charlie Sheen, „Doi bărbaţi şi jumătate", dar care a avut încasări mult mai mici, de numai 2,9 milioane dolari. Pe locul trei, în top, s-a situat serialul „Neveste disperate", cu 2,74 milioane dolari, urmat de „Anatomia lui Grey", cu 1,67 milioane dolari încasaţi la fiecare jumătate de oră. Unul dintre cele mai urmărite seriale americane, „Glee", nu a prins un loc în top 10.
Mina de aur American Idol

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Anca Gheorghe da cu piciorul la tot ce inseamna sursa de venit care ar putea ajunge in TVR si pe care ea nu o manageriaza adica, comisioneaza! deci TVR e in impas datorita capuselor din interior.
  • Dezinformare totala. Tvr nu are voie sa aiba mai mult de 6% din venituri din publicitate. Asa ca degeaba se agita. TVR are deficit de peste 40 milioane de euro in ultimii 5 ani conform d-lui Lazescu. Asa ca e mare vrajeala.

Trimite un comentariu