Skip to main content

27 aprilie: Ghiţă către angajaţii Realitatea TV: Vîntu e prada incompetenței unora din ofițerii lui credincioși

 

"Nu era posibil se pare să mişc lucrurile spre bine fără să deranjez câteva interese interne care în cele din urmă au generat dezinformări ajunse la dl Vîntu care, în opinia mea, e prada incompetenţei unora din ofiţerii lui credincioşi", se arată într-o scrisoare adresată de managerul Realitatea TV, Sebastian Ghiţă, către angajaţii postului şi publicată de Adevarul.

Publicitate

În scrisoare, Sebastian Ghiţă vorbeşte despre relaţia dintre conducere şi jurnalişti, despre motivele pentru care el, ca manager, a participat la şedinţe de redacţie şi despre regretul "că la nervi am pus şi eu umărul la acţiunile inconştiente şi inexplicabile ale dlui Vîntu şi ale "prietenilor" săi de a răspândi în media înregistrări care conţin o sumedenie de lucruri care pot afecta grav business-ul pe termen lung".

Mesajul face referire şi la scrisoarea publică adresată recent de Gabriel Bugnar, producător ştiri Realitatea TV, lui Sebastian Ghiţă şi Sorin Ovidiu Vîntu, în care îi ruga "pe patronii mei să-şi ia gâții cu zâmbetul pe buze în particular sau să se pupe pe obraz şi să se bată pe spate frăţeşte dar tot în particular".

Ghiţă scrie, marţi, ca "am citit cu tristeţe scrisoarea colegului Gabriel Bugnar, sunt sigur că mulţi din voi gândesc la fel. Mi-am asumat fiecare rând şi chiar - recunosc! - am "intervenit editorial" rugând colegii de la net să o publice, fiind un punct de vedere de bun simţ. Iar criticile de acolo mi le asum şi voi încerca să ţin cont de ele."
Mesajul lui Ghiţă către angajaţii Realitatea TV: Cei care vor dori să rămână alături de noi vor avea în mine nu doar un manager ci şi un partener

Preşedintele PDL Bucureşti, Elena Udrea, a afirmat, marţi, la Ploieşti, răspunzând unei întrebări, că disputa dintre Sorin Ovidiu Vîntu şi Sebastian Ghiţă arată "situaţia dramatică în care se află presa românească", scrie Gândul, care citează Mediafax. Prezentă, marţi, la Ploieşti, unde a participat la reuniunea Colegiului Director Judeţean al PDL Prahova în cadrul căreia Emil Boc şi-a prezentat moţiunea cu care candidează pentru un nou mandat la şefia PDL, Elena Udrea a afirmat, răspunzând unei întrebări, că disputa dintre Sorin Ovidiu Vîntu şi Sebastian Ghiţă "arată situaţia dramatică în care este presa românească aflată sub controlul unor grupuri de interese economice obscure", transmite corespondentul Mediafax.

La rândul său, întrebată cum comentează conflictul dintre cei doi oameni de afaceri, preşedintele Camerei Deputaţilor, Roberta Anastase, a declarat corespondentului Mediafax: "Suntem cu toţii sideraţi de starea presei româneşti. Din păcate, este o fotografie scoasă la lumină".
Elena Udrea comentează conflictul dintre Sorin Ovidiu Vântu şi Sebastian Ghiţă. Roberta Anastase e "siderată"

Orlando Nicoară, general manager Mediafax Group, consideră că atâta timp cât există respect între jucătorii de media din piaţă totul este bine, iar micile “înţepături" sunt "ca între prieteni". El a vorbit cu Wall-Street.ro şi despre piaţa de publicitate online, planurile personale, jucătorii cei mai performanţi din piaţa şi proiecte ale concurenţilor.

Ascensiunea lui Nicoara a fost rapidă în ultimele luni - de la general manager Apropo Media acesta a fost numit în funcţia de director vânzări pe întreg grupul Mediafax în august 2010. În aprilie 2011 el a fost numit general manager.

W-S.ro: Apropo de online – nu stiu daca este o simpla coincidenta dar, in preajma numirii tale in functia de director general, s-a luat decizia de a trece Gândul exclusiv pe online. A fost decizia ta?
ON: Astfel de decizii se iau de actionari. Normal, am analizat impreuna cu ei situatia dar decizia finala nu am luat-o eu. Gandul a devenit un produs digital 100%, am lansat versiunea de iPad, vom lansa versiunea de iPhone, avem o versiune de mobil schimbata, iar in online suntem in top.
Orlando Nicoară despre “inţepăturile” din piaţa media: Dacă nu vom fi atacaţi de concurenţi, nici noi nu atacăm

Oficialii trustului Dogan Gazetecilik, divizia de ziare a celui mai mare grup media din Turcia Dogan Yayin, au declarat că DemiA­roren-Karacan au fost de acord să cumpere ziarele ,,Milliyet” şi ,,Vatan”, scrie Financiarul, care citează Reuters. Tranzacţia se ridica la 74 de milioane de dolari, grupul Demiroren-Karacan, format din oamenii de afaceri Erdogan Demiroren şi Ali Karacan, urmând să achite 26 de milioane de dolari pentru achiziţia publicaţiei ,,Vatan” şi 47,96 milioane de dolari pentru ,,Milliyet”.
Dogan Yayin vinde două publicaţii

Într-o singură luna, numărul de operatori de televiziune prin satelit s-a redus de la cinci la trei, după ce Romtelecom a înghiţit. Boom TV şi AKTA Satelit. Toţii ochii rămân însă aţintiţi pe jocurile cu mize mari din piaţă: cine va înghiţi peştele mare, UPC?

Când Romtelecom a anunţat, prin două comunicate ce marcau începutul şi sfârşitul lunii martie, preluarea activelor şi a celor peste 160.000 de clienţi ai Boom TV şi AKTA Satelit, aproape că nu a mai tresărit nimeni în industrie, notează Ziarul Financiar.

La aproape un an distanţă, piaţa telecom, dar şi cea media sunt tensionate la maxim după ce, la finele lunii februarie, în spaţiul public exploda ştirea bombă că RCS&RDS, operator controlat de omul de afaceri din Oradea Zoltan Teszari (41 de ani), este la un pas de a-şi cumpăra rivalul UPC, fostul Astral, cu care se bate de peste 15 ani pe piaţa de cablu, într-o tranzacţie care s-ar ridica la 300 de milioane de dolari.

Miza achiziţiei este una enormă: dacă ar prelua UPC, compania RCS&RDS ar avea peste 4 milioane dintre cei 5,7 milioane de plătitori de servicii TV şi ar închide practic lupta pe această piaţă, având o putere de negociere enormă cu furnizorii de conţinut sau echipamente şi un avans chiar mai mare pe piaţă faţă de Romtelecom.
Piaţa telecom mai are două luni de suspans până la deznodământul afacerii UPC

Editorul britanic Pearson a cumpărat, cu 230 de milioane de dolari, firmă americană School­net, cea mai recentă achiziţie dintr-o serie de acest fel menită să-i consolideze pozi­ţia de lider al tehnologiei de educaţie, scrie Financiarul, care citează Reuters. Instrumentele Schoolnet permit profesorilor să personalizeze procesul de învăţare, deservind în prezent peste cinci milioane de elevi şi studenţi din SUA. Pearson, care deţine, ”Financial Times” şi ”PenA­guin Books”, a cheltuit peste 1,4 mld. dolari pe societăţile specializate pe educaţie, după ce a vândut pachetul majoritar de acţiuni al Interactive Data Corporation pentru 2 mld. dolari cu un an în urmă.
Pearson a cumpărat Schoolnet

New York Times, publicaţia americană care a introdus abonarea online a reuşit să atragă 100.000 de clienţi în primele trei săptămâni. Traficul site-ului de ştiri a scăzut cu 15% de când „The New York Times“ a început să taxeze conţinutul, iar abonarea variantei print a înregistrat o creştere, scrie Adevărul.

The New York Times Company trece prin momente dificile, după ce a raportat scăderi ale veniturilor în primele trei luni ale acestui an. Cauza este scăderea continuă a veniturilor din publicitate pe segmentul printului. Veniturile companiei au scăzut cu 54% în primele trei luni ale lui 2011, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2010, de la 5,4 milioane de dolari, la 12,8 milioane de dolari. Totuşi, există semnale pozitive pentru partea de online a cotidianului.
„The New York Times" a atras peste 100.000 de abonaţi online la trei săptămâni după ce conţinutul site-ului a devenit contra cost, conform oficialilor publicaţiei.
Nytimes.com pe bani face primii paşi

Saatchi&Saatchi dezvoltă o noua campanie pentru Toyota România ce promovează ofertele din cadrul programului ,,Rabla” 2011 pentru modelele Yaris şi Auris, scrie Financiarul. Cam­pania este dezvoltată sub sloganul: ,,Destul rabla­bla­bla. Alege calitatea în programul Rabla”. Spoturile au fost realizate de casa de pro­ducție Saga Film, în regia lui Radu Jude. Serviciile de postproducţie au fost asigurate de Chainsaw Europe, iar cele de media plan­ning&bu­y­ing au fost furnizate de Zenith Media. Campania a fost de­marată pe 11 aprilie 2011 şi va fi susţinută pe plan local de execuţii pe print şi outdoor.
Saatchi&Saatchi dezvoltă campania

Avansul pieţei de publicitate la TV în Europa de Vest, implementarea unor planuri de reducere a costurilor şi a unor noi modele de afaceri au constituit motoarele dezvoltării afacerilor RTL Group a finalizat anul fiscal 2010 cu un profit mai mare cu 10%, peste aşteptările iniţiale, pentru 2011 estimând în continuare majorarea indicatorilor financiari, scrie Financiarul într-o analiză.

Cel mai mare broadcaster european, RTL Group, sub umbrela Bertlesmann, a anunţat pentru anul fiscal 2010 creşterea indicatorului EBITA (câştig înainte de dobânzi , taxe şi amortizare) cu aproximativ 40% faţă de 2009, până la circa 1,1 mld. euro. Oficialii companiei au decla­rat că valoarea EBITA înregistrată le-a depășsit aşteptările cu aproximativ 10%.

Veniturile totale din publi­citatea online a grupului au fost de asemenea pe plus, cu 41%. În acelaşi timp, platformele online ale RTL Group şi ofertele video on demand din Europa au adunat peste 1,4 miliarde de vizionări video, în creştere cu 46% faţă de 2009, anunţa grupul german.
Marii broadcasteri europeni mizează pe creşterea veniturilor din publicitate şi online

Companiile din cadrul Tempo Creative Group - Tempo Advertising, Kinecto şi Rogalski Grigoriu Public Relations - au fost desemnate să gestioneze comunicarea integrată pentru organizaţia internaţională World Vision din România, scrie DailyBusiness.ro.În prezent, Tempo Creative Group se ocupă de implementarea campaniei de direcţionare către fundaţia World Vision a cotei de 2% din impozitul datorat statului şi pregăteşte o serie de proiecte în direcţia antreprenoriatului social prin dezvoltarea de noi produse şi parteneriate cu clienţii grupului, de natură să susţină atragerea de fonduri către fundaţie pe termen lung.
Tempo Creative Group comunică pentru World Vision România

 

Sursa foto: Ziarul Financiar

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Mai oameni buni, Ghita si Vantu sunt buni prieteni care mai gluemesc si ei, asa, ca-ntre discipol si maestru.
    Ca Yoda cu Luke, daca vreti.
    Doar ca nu-ntelegeti voi glumele.
    De exemplu, cand a zis Vantu ca-i gazeaza familia lui Ghita, omul isi amintea cu nostalgie de anii tineretii, cand la puscarie le dadea sa manance fasole.
    Apoi, va dati seama, 20 de oameni intr-o celula...
    Sariti toti cu gura, sunteti siderati...
    Asa se vorbeste-n presa, ca doar nu suntem la Academie.
    Desi, poate era mai bine sa se evapore Vantu si toti cei de teapa lui si sa se vorbeasca precum la Acedemie.
    Nu ar fi fost mai bine?
    Refelectati.

Trimite un comentariu