Skip to main content

Cele mai ascultate matinale radio: Morning ZU în Bucureşti, Cârcotaşii pe urban

 

Morning ZU este cel mai ascultat program matinal în Bucureşti. Ultimele date arată că programul realizat de Daniel Buzdugan şi Mihai Morar are aproape 160.000 de ascultători.

Publicitate

La nivel urban, Cronica cârcotaşilor este cea mai ascultată: aproape 920.000 de ascultători. După accidentarea lui Şerban Huidu, emisiunea a fost dusă de Mihai Găinuşă şi fosta bebeluşă Oana.

Datele detaliate, în continuare:

Pentru Bucureşti:

  • Bucureştiul este al celor de la ZU. Matinalul lui Daniel Buzdugan este cel mai ascultat. Emisiunea lor este şi cea mai amendată producţie radio, pentru vulgaritatea limbajului şi excesul de teme cu tentă sexuală. Postul de radio deţinut de grupul Intact a încasat în 2010 amenzi de 55.000 de lei (peste jumătate de miliard de lei vechi).
  • Locul secund revine, în Bucureşti, matinalului de la postul public Radio România Actualităţi, cu aproape 150.000 de ascultători. Cronica cârcotaşilor de pe Kiss FM completează podiumul.
  • Doar Morning ZU, matinalul Radio România Actualităţi şi Cronica Cârcotaşilor au peste 100.000 de ascultători în Capitală.
  • De remarcat poziţia bună în clasament a matinalelor Magic FM şi Guerrilla.
  • Bine Dimineaţa, matinalul Radio 21, adună sub 40.000 de ascultători în Bucureşti.

Audienţa posturilor de radio în Bucureşti, în intervalul 7.00-10.00, de luni până vineri (public peste 11 ani):

1 ZU 157.100
2 Actualitati 147.700
3 Kiss FM 117.400
4 Europa FM 74.900
5 Magic FM 61.800
6 Guerrilla 50.000
7 Romantic FM 45.000
8 ProFM 41.400
9 Radio 21 38.200
10 Vibe FM 32.500
11 National FM 26.200
12 Rock FM 23.500
13 Ant. Satelor 21.500
14 Regional 16.100
15 Realitatea 14.800
16 Gold FM 14.700
17 Music FM 7.300
18 Cultural 7.100
19 City FM 1.000

Cârcotaşii au urbanul

Dacă în Bucureşti matinalul este ZU, la nivel urban cel mai ascultat program de dimineaţă este Cronica cârcotaşilor, cu 917.500 de ascultători.

Pe locurile următoare sunt matinalul Radio România Actualităţi, cu 808.000 de ascultători şi Morning ZU, cu 740.000.

Audienţa posturilor de radio la nivel urban, în intervalul 7.00-10.00, de luni până vineri (public peste 11 ani):

1 Kiss FM 917.500
2 Actualitati 808.500
3 ZU 739.500
4 Europa FM 685.200
5 ProFM 427.900
6 Magic FM 228.900
7 Radio 21 172.700
8 Antena Satelor 117.800
9 National FM 106.800
10 Cultural 76.200
11 Rock FM 62.400

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mihai mihai
    @Horatiu:Poti sa imi spui 2-3 orase mari cf metodologiei ARA unde nu se aude Zu nici pe frecventa proprie nici retransmis pe matinal sau M.Badea?
  • mihai mihai
    @Horatiu : daca se reuseste cum zici tu "jumulirea clientului local " inseamna ca cei de la Kiss cu audiente mici sint vanzatori buni si ar trebui sa tina cursuri celor de la Zu care cu audiente locale mari nu reusesc sa convinga clientii . Nu iau in calcul faptul ca un client de publicitate in perioada de criza e foarte atent la bani si cu siguranta nu se lasa pacalit usor sau cum zici tu "jumulit" ;-)
  • Horatiu Horatiu
    Total gresit si vadit partinitor: e complet fals sa spui ca "in majoritatea oraselor se aude si Kiss si Zu". E departe de a fi asa.
    In ceea ce priveste matinalul pe Bucuresti, ca despre asta discutam acum, diferenta intre ZU si Kiss e de 40.000, adica mai mult decat matinalul 21, spre exemplu. Din nou, falsa ideea conform careia "Kiss e foarte aproape de ZU". E undeva la 75% din ZU, dimineata, adica e o diferenta considerabila.
    Media e utila atunci cand vorbesti de local, un client care alege intreaga tara se va orienta, corect, spre cel cu mai multi ascultatori la nivel national. Daca insa alegi sa-ti faci publicitate la nivel local, nu cred ca te intereseaza foarte tare faptul ca un radio aduna multi ascultatori la nivel national dintr-o multime de frecvente ci te intereseaza cum sta acel radio in orasul tau.
    Ca tot vorbeai de o afacere iar clientul e interesat de numarul de ascultatori si de market share-ul din local, pentru el nu are nicio relevanta faptul ca radioul aduna ascultatori din alte zone. Pentru el conteaza cat de bine sta radioul in local.
    In practica se jumuleste clientul in local pe baza audientelor nationale desi radioul e in orasul cutare abia pe locul 4,5 sau chiar 6 si la mai putin de jumatate din audienta celui care e pe primul loc in local.
  • Horatiu Horatiu
    M-am uitat pe harta. Oricum ai da-o, Kiss tot iese ca acoperire dublu fata de ZU.
  • Tataee Tataee
    Cronica de la tv a fost dusa de gainusa si de bebelusa oana. La radio e alta Oana. Si e si huidu.
  • mihai mihai
    A face medie /oras in sociologie e greseala de gradinita . Sint orase mari care au pondere mai mare in sondaj (au un numar mai mare de interviuri) si orase mai mici . Nu toate interviurile au fost telefonice . Mai mult in majoritatea oraselor se aude si Kiss si Zu frecventa proprie sau retransmis de un local. Pe Bucuresti se vede clar ca Zu nu poate mai mult de atat si Kiss e f aproape . Nu e o diferenta zdrobitoare. Mai mult cred ca intr-un bussines de genu asta cei care au banii aleg unde sa ii cheltuie . Nu ii intereseaza cate frecvente are un radio ci cati ascultatori are la nivel national. Nu e vina liderului ca celelalte radiouri nu au bani sa investeasca in dezvoltarea retelei. Probabil Zu a facut un calcul si a vazut ca nu a fost numarul 1 la incasarea banilor din publicitate si nu are de unde sa investeasca . Sa nu uitam si ca notorietatea Zu in tara e legate mult de Antena 1 .Poti sa nu asculti Zu ,dar afli fara sa vrei de el la Antene. Si audienta Antenelor nu e comparabila cu Prima. Vorbim de o afacere . De ce sa facem medie/oras inutil cand totalul conteaza :-)Spor !
  • Stelian Dudaev Stelian Dudaev
    Da, Horatiu. De clasa a V-a. Cred ca tot prin clasa a V-a (se poate sa ma insel dar pe undeva pe acolo ar fi) se invata si niste geografie a Romaniei. Printre altele se invata si ca orasele au numar diferit de locuitori. 58 de frecvente fata de 31 de frecvente nu inseamna ca numarul de ascultatori din zona de acoperire a Kiss-ului este de 58/31 de ori mai mare decat numarul de ascultatori din zona de acoperire a ZU. Este adevarat ca Kiss-ul are o acoperire mai buna dar nu e chiar matematica de clasa a V-a. In afara de asta si frecventele astea sunt de diverse soiuri si puteri.
    @nepriveste - acelasi lucru este valabil si pentru tine. Daca vrei sa-ti faci o idee mai buna despre peisajul ala de care vorbesti, pune mana si aduna potentialii ascultatori din zona acoperita de fiecare radio. Nu aduna frecventele ca-ti da cu virgula si se strica peisagiu'
  • Horatiu Horatiu
    Tocmai ce spuneam si eu asta.
  • Horatiu Horatiu
    Pe Bucuresti lucrurile sunt mai mult decat clare, aici si emit toate retele radio din Romania si se poate face o comparatie de la egal la egal.
    In tara insa lucrurile se complica putin: matinalul Kiss strange 917.500 ascultatori din 58 de frecvente iar matinalul RADIO ZU aduna 739.500 ascultatori din 31 de frecvente.
    De aici e doar matematica de clasa a cincea !
  • nepriveste nepriveste
    ar fi interesant de vazut un tabel care sa contina si numarul de frecvente pe care le are zu si kiss ca sa ne facem o idee mai buna cu privire la peisajul media de la noi; poate ar trebui calculata si o medie de ascultatori per frecventa ca sa vedem execat cat de feicient sunt utilizate respectivele frecvente.
  • Eugen Eugen
    Realitatea FM e ca si inexistenta. Asta e, face exact ca Realitatea TV, e pe faras...
  • geo geo
    europa fm sta f prost pe bucuresti iar la nivel national este mult sub concurenta, desi are cam acelasi numar de frecvente precum concurenta. cu alte cuvinte, monica si bogdan ar trebui sa progreseze...

Trimite un comentariu

sus