Skip to main content

Marina Almășan, dublu rol: realizator și vânzător de publicitate

 

O descoperire parcă din alta lume, scrie Cătălin Tolontan: Comitetul Director al TVR din 20 aprilie 2011 a aprobat două recompense acordate Marinei Almășan din contractele de sponsorizare pe care realizatoarea le-a adus pentru “Programul de Revelion” și pentru emisiunea “Ne vedem la TVR de 1 decembrie”.

Publicitate

"În nici o redacție de televiziune sau de ziar nu se admite un astfel de contract dintr-un motiv simplu: jurnaliștii sunt plătiți ca să aducă știri, nu publicitate, finanțare sau sponsorizare", notează jurnalistul.

Cătălin Tolontan publică documentele care atestă recompensarea Marinei Almășan.

Tolontan: "Practica de la TVR era întâlnită, dar nici măcar atunci peste tot, la începutul anilor ’90 în România, dar ea este interzisă explicit în străinătate și, de cel puțin un deceniu, inclusiv în țară".

Contactați, șefii TVR care au aprobat premierea fac trimitere la Regulamentul de Sponsorizare, neînțelegând care este problema. Valabil de un deceniu, Regulamentul prevede că orice angajat al televiziunii publice care aduce sponsorizări pentru emisiuni să primească un procent din acești bani, scrie jurnalistul.

Materialul integral, pe Tolo.ro.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Si Victor ce spune? El se da cel mai corect parlamentar...e cel mai tare in gura,dar ii plac foloasele,cum sa nu...
    Mi-e scirba de astfel de oameni,una zic si alta fac!
  • problema nu sunt comisioanele prin contract, pe alea se taie factura...problema e cum de avea marina bani in 2001 sa-si faca vila in paradisul verde, din comisioane sau pe spagi...va las pe voi sa ghiciti...
  • Tolontan ori e ipocrit, ori e cel mai naiv om din presa romaneasca. Nu e adevarat. Stiu cel putin o alta redactie unde ziaristii primesc un comision pentru contractele de publicitate aduse.
  • Poate ne explica dl Catalin Tolontan, ca tot arata mereu cu degetul spre altii dar nu vede barna din ochiul sau, cum se impaca el cu cele doua functii detinute concomitent la Felix: redactor-sef al Gazetei Sporturilor si director general (deci si sef al Publicitatii!) la Convergent Media, societatea care editeaza ziarul unde el e ziarist. E chiar singurul sef din presa centrala care e si-n caruta si-n teleguta. Ori e ziarist, ori e manager, ori e chiar atat de genial ca se pricepe la toate, dovada si calitatea de membru in diferite comitete si comitii, atat jurnalistice cat si de business.
  • O descoperire parcă din alta lume... de asta a și plecat popescu-hardralaul de la adevarul și a fondat gindul cu baietii aia - că le taiase ana maria tinu banii din contractele de publicitate :)

Trimite un comentariu