Skip to main content

27 iulie: Dan Diaconescu intră în partidul lui Cozmin Gușă

 

Patronul OTVDan Diaconescu, va intra în Partidul "Iniţiativa Naţională", înfiinţat de Cozmin Guşă. Marian Vanghelie, primarul sectorului 5, este pe urmele sale, scrie Evenimentul zilei.

Publicitate

Cozmin Guşă se reîntoarce în Partidul "Iniţiativa Naţională", creat în urmă cu şase ani împreună cu Lavinia Şandru.

Nu însă singur. Potrivit unor surse politice, doi dintre clienţii cărora le oferă consultanţă, patronul OTV, Dan Diaconescu şi primarul sectorului 5, Marian Vanghelie, vor face pasul spre acest partid. Diaconescu se alege cu mult râvnitul partid după ce a eşuat să înregistreze la tribunal Partidul Poporului.
Diaconescu îşi bagă PIN-ul în buzunar. Tandem cu Vanghelie?

 

Nu mai puţin de 40 de posturi tematice se bat pentru o felie din plăcinta publicităţii. Etno TV a atras cea mai multă publicitate pe segmentul televiziunilor muzicale, Disney conduce la programe pentru copii, iar Antena 3 între posturile de ştiri, scrie Adevărul.

În prima jumătate a acestui an, televiziunile din România au livrat aproximativ un milion de puncte de audienţă clienţilor publicitari, din care aproape o treime a revenit televiziunilor de nişă.

Acest tip de posturi au segmentul lor de public fidel, mult căutat de către investitorii în publicitate.

La capitolul televiziuni de ştiri, Antena 3 conduce, livrând 63.148 de puncte de audienţă clienţilor publicitari în perioada ianuarie-iunie 2011, conform datelor obţinute de Adevărul.

În ceea ce priveşte posturile pentru femei, Acasă TV conduce de departe, fiind şi televiziunea cu cea mai mare audienţă şi cea mai largă distribuţie.

Televizunea trustului Media Pro a livrat 72.731 de GRP-uri, o uşoară creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Pe segmentul televiziunilor cu documentare, lider este Discovery Channel cu 9.355 de puncte livrate. Sport.ro este lider cu 15.119 puncte livrate, urmat, la mare distanţă, de GSP TV cu 5.485.
Posturile de nişă, la judecata reclamelor

Evenimentul Zilei, Adevărul sau Jurnalul Naţional au rămas doar cu denumirea de ziare quality, astfel că pe tarabe nu se mai găsesc publicaţii româneşti care să se încadreze în definiţia presei de calitate. Formatul mic, numărul redus de pagini sau conţinutul editorial slab sunt doar câteva dintre cauze, scrie DailyBusiness.ro.

Marius Ursache, chief creative officer în cadrul agenţiei de branding Grapefruit, nu crede că mai există în prezent ziare "quality" în România.

Şi asta în condiţiile în care definiţia unui ziar quality arată că o publicaţie încadrată în această categorie are un focus pe ştiri scrise de jurnaliştii proprii, aplecarea către analiză, interacţiune cu cititorii şi diversitatea orientărilor politice în rândul analiştilor, a adăugat reprezentantul Grapefruit, agenţie care în 2005 a creat designul şi identitatea cotidianului Gândul.
Nu mai avem ziare quality? Cum vede piaţă un specialist în branding

Nick Davies, reporterul de investigaţie al publicaţiei "The Guardian" care a descoperit practica celor de la "News of the World" de a urmări telefoanele personelor publice, a semnat un contract cu o editură pentru a realiza o carte, scrie Evenimentul zilei.
Cartea se va numi "Hack Attack: How the Truth Caught up with the World's Most Powerful Man" şi va fi publicată în toamna anului viitor, anunţă AP. Nick Davies a mai scris cartea "Flat Earth News".
Scandalul de la "News of the World", subiect de carte

Rihanna, Katy Perry, Scarlett Johansson, Gerard Butler sunt câteva dintre starurile care şi-au asociat în 2011 imaginea cu aceea a unor campanii, scrie Adevărul. Rihanna este noua imagine Armani şi ambasadoare Nivea. Scarlett Johansson promovează hainele Mango. Gerard Butler este „expert“ L’Oréal.

Succesul atrage succes. Pornind de la acest postulat, brandurile puternice se folosesc de faima unor staruri internaţionale pentru a-şi promova produsele. În 2011, asocierile dintre vedete şi branduri au fost la fel de numeroase ca şi în anii precedenţi, în ciuda recesiunii la nivel mondial.
Vedete care dau viaţă brandurilor

Prinţul Albert al II-lea de Monaco şi soţia sa Charlene de Monaco au dat în judecată, luni, revista franceză L'Express, care a publicat pe 28 iunie pe site-ul său un articol în care se vorbea despre presupuse neînţelegeri în cuplul princiar, a declarat Thierry Lacoste, consilierul cuplului, scrie Mediafax.

Plângerea a fost depusă la Tribunalul din Nanterre, în apropiere de Paris, publicaţia fiind acuzată de "atingere adusă vieţii private" şi de "publicarea unor fapte inexacte referitoare la viaţa privată".
Albert al II-lea şi Charlene de Monaco au dat în judecată revista franceză L'Express

Au început înscrierile la cea de-a 13-a ediţie a concursului "Tânărul Jurnalist al Anului", concurs adresat jurnaliştilor tineri (până în 35 de ani) din presa tipărită şi online şi organizat de Freedom House România, alături de Edipresse ASRomânia şi Vodafone România - sponsor fondator, scrie HotNews, care citează un comunicat de presă.

Secţiunile concursului sunt: Cultură, IT&C şi Tehnologie, Actualitate internă, Finanţe, Politică externă şi afaceri europene, Mediu/Ecologie, la fiecare dintre aceste secţiuni urmând să fie acordat un Mare Premiu de 4.000 de lei, dar "numai în cazul atingerii standardului de calitate". Înscrierile se pot face prin e-mail şi prin poştă, până pe 26 august. Câstigatorii vor fi anunţaţi în septembrie.
Încep înscrierile la o nouă ediţie a concursului Tânărul Jurnalist al Anului

Conglomeratul media Walt Disney Co. vrea sa achizitioneze restul pachetului de actiuni pe care nu-l detine in cadrul companiei media indiene UTV Software Communications Ltd., scrie Financiarul, care citează Bloomberg. Tranzactia este evaluata la 20,1 miliarde de rupii (454 milioane de dolari), Walt Disney intentionand sa isi extinda astfel prezenta in Bollywood.
Walt Disney vrea sa isi extinda prezenta in Bollywood

În mai multe mişcări care sugerează că Apple restricţionează accesul terţilor la vânzarea de conţinut pe device-urile proprii, publicaţia The Wall Street Journal, magazinul de cărţi virtuale al Google sau Kobo, retailer de e-book-uri canadian, au fost obligaţi să nu mai vândă conţinut în mod direct din aplicaţiile proprii către consumatori, scrie Wall-Street.ro, care citează Wall Street Journal.
Apple obligă WSJ să scoată link-urile de achiziţii şi abonare din aplicaţia de pe App Store

Fondata in 1851 la Londra, de Paul Julius Reuter, agentia de presa Reuters, una dintre cele mai apreciate agentii de stiri din lume, aniverseaza anul acesta 160 de ani de existentă, scrie Financiarul. La acest moment agentia are 50.000 de angajati, o prezenta permanenta in peste 90 de tari si 2.500 de jurnalisti. Thomson Reuters a finalizat primele trei luni ale anului cu venituri de 3,3 miliarde de dolari, in crestere cu 6% fata de perioada similara a anului trecut.
Reuters aniverseaza 160 de ani de existenta

 

Sursa foto: Adevărul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu