Skip to main content

29 august: Ringier România vrea să facă achiziţii în zona digitală

 

Ringier România, compania care editează publicaţii precum cotidianul Libertatea şi revista Unica, este interesat să facă achiziţii în zona digitală, a declarat pentru Wall-Street.ro, Mihnea Vasiliu (foto), directorul general Ringier România.

Publicitate

“Ne uităm la achiziţii în zona digitală. Ne interesează zona de comerţ electronic”, a afirmat managerul, fără să precizeze dacă în prezent poartă negocieri pentru încheierea vreunei tranzacţii.

Filiala companiei elveţiene a anunţat săptămâna trecută că va achiziţiona Edipresse A.S. România, unul dintre cei mai mari publisheri de reviste pentru femei de pe piaţa locală, după cum paginademedia.ro a scris în premieră AICI.
Ringier România vrea să facă achiziţii în zona digitală

Editorii de peste Ocean au investit sute de milioane de dolari în reviste care au eşuat la doar câţiva ani de la lansare, din cauza strategiei sau a crizei financiare. Companii de renume au lansat publicaţii tematice, precum „Men Vogue“ şi „Portfolio“, în speranţa că vor atrage publicitate, dar nu au reuşit decât să acumuleze pierderi masive, scrie Adevărul.

Businessinsider.com a realizat o listă a eşecurilor editoriale ale ultimului deceniu. Un exemplu în acest sens este Outside's GO, o revistă de nişă cu apariţie bilunară dedicată pasionaţilor de călătorii scumpe şi care a fost lansată în 2007.

Investiţia nu a fost prea mare deoarece majoritatea jurnaliştilor scriau şi la revista-soră, „Outside". Lipsa de interes a cititorilor a făcut ca publicaţia să aibă o distribuţie bianuală la doar doi ani după ce a fost lansată şi, într-un final, a dispărut de pe piaţă.
Mari eşecuri în presa americană

Google va lansa la începutul anului viitor şi în Europa serviciul TV, disponibil deja în SUA, care facilitează clienţilor accesul la internet de pe televizor, folosind un browser, a declarat preşedintele gigantului american, Eric Schmidt.
Unele probleme apărute în timpul testelor au determinat analiştii să se întrebe dacă Google chiar vrea să continue acest proiect, însă Schmidt a dat asigurări că grupul va continua să promoveze serviciul şi să caute parteneri, scrie Mediafax.
Google TV, care permite utilizatorilor să amestece conţinutul online cu cel TV pe un televizor, prin folosirea unui browser, a fost lansat în octombrie în SUA.
Google va lansa în Europa un serviciu TV de conţinut online pe televizor

Institutul Cultural Român (ICR) a atribuit contracte în valoare totală de circa 200.000 de euro, fără TVA, unor societăţi din Suedia, Portugalia, Republica Cehă, Spania, România, SUA şi Polonia, pentru servicii de publicitate pentru unele dintre filialele sale din Europa şi din SUA, scrie Financiarul.

Potrivit unui anunţ de atribuire, contractele vizează "servicii de publicare anunţuri în ziare şi reviste, transmitere anunţuri la radio, TV sau internet , afişaj outdoor, producţie publicitară şi tipărire materiale publicitare".
ICR a cumpărat servicii de publicitate în valoare de circa 200.000 de euro

Euforia TV anunţă ultimele episoade din "The Oprah Winfrey Show". Printre invitaţi, preşedintele Obama, Tom Cruise şi Madonna, scrie Evenimentul zilei.

După ce Oprah Winfrey a pus punct pe 17 mai faimoasei sale producţii, cu o ediţie în care a vorbit despre ea, a venit timpul ca şi telespectatorii din România să se pregătească pentru ultimele episoade.
De luni până joi, de la ora 23.00, vor fi difuzate ultimele 25 de episoade din emisiunea numărul unu, "The Oprah Winfrey Show".
Oprah îşi ia "La revedere" de la români

Sursa foto: Adevărul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Sunt convins ca mihnea va lua o decizie "buna" pentru Ringier, asa cum a facut peste tot pe unde a evoluat, inclusiv la compania elvetiana.Bine, elvetiana doar in acte, ca nu mai au deloc oameni competenti in conducere, ci doar romani.
    Daca investeste in continuare in reviste pentru femei, dupa ce ca Ringier are o groaza de astfel de reviste si a dat faliment cu Diva, sunt convins ca il duce capul pe Mihnea. Cu siguranta l-a dus capul cand s-au facut restructurari la Libertatea, iar el L-A ADUS PE FIU-SAU PE UN POST LA MARKETING, DESI EXPERIENTA LUI ERA ZERO. Dar omul avea un post strategic, foarte important: trimitea articolele pe Facebook. Mare expert, ce sa zic. La fel cum l-a angajat pe fi-su cand se dadeau oameni cu experienta afara, a continuat si ulterior si a adus niste femei de pe la realitatea pentru a le pune in posturi noi inventate, care, probabil, ii permiteau sa afle tot ce se intampla in redactia Libertatea.
    Mare manager acest mihnea!

Trimite un comentariu