Skip to main content

MANAGEMENT: Rețeaua locală Realitatea TV, preluată de Rareș Bogdan

 

Managementul rețelei locale Realitatea TV a fost preluat de compania Presa Zece, companie a lui Rareș Bogdan. Până la sfârșitul lui 2012, 29 de stații locale vor fi operaționale.

Publicitate

Rareș Bogdan s-a ocupat, de un an, de managementul stației locale Realitatea Cluj.

Anunțul Realitatea TV, în continuare:

Realitatea Media a incheiat astazi un contract de cooperare cu Presa Zece, reprezentata de catre Rares Bogdan, coordonator al viitoarei retele locale a Realitatea TV. Contractul reglementeaza managementul si dezvoltarea a 29 de statii locale in tara. El intra in vigoare astazi si este vababil pana la 31 decembrie 2018.

 

Cele 29 de statii locale, care vor fi operationale pana la sfarsitul lui 2012, sunt: Cluj, Alba Iulia, Bistrita, Targu Mures, Brasov, Timisoara, Bacau, Sibiu, Galati/Braila, Baia Mare, Sighisoara, Targu Secuiesc, Medias, Arad, Oradea, Petrosani, Deva, Iasi, Constanta, Craiova, Ramnicu Valcea, Targoviste, Targu Jiu, Suceava, Vaslui, Tulcea, Focsani, Tulcea, Sfantu Gheorghe.

 

Rares Bogdan si Presa Zece asigura managmentul statiei locale Cluj de aproape un an.

 

Rares Bogdan, manager general al Presa Zece, spune ca “succesul de care ne-am bucurat pana acum la Cluj ne-a dat incredere ca putem construi in urmatoarea perioada cea mai puternica retea de televiziuni locale. In prima faza, vom prelua si relansa statiile Brasov, Bistrita, Alba Iulia, Sibiu, Bacau, Targu Mures, Timisoara. In paralel va avea loc un proces rapid de dezvoltare a celorlalte locatii, incepand cu Constanta, Baia Mare, Targu Secuiesc, Focsani si Arad. Am optat inca de anul trecut pentru Realitatea TV si dorim sa contribuim la dezvoltarea locala a celui mai puternic brand de stiri din Romania.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • sunt curioasa daca noul management va plati si salariile restante, dar si datoriile imense adunate din 2010 la asigurarile sociale de SC Realitatea Network SA. Sibiul, spre exemplu, este unul dintre cazurile concludente: statia si-a pierdut licenta de emisie inca din primavara, iar angajatii atarna de niste contracte individuale de munca neplatite din septembrie 2010. Aceste statii si-au dovedit inutitilitatea odata, iar considerentul ca vor face bani in campania electorala este fals. Partidele nu au platit in 2008-2009 cand inca mai erau bani, nu vad de ce ar plati in 2012 cand n-a mai ramas nici praful. Iar ideea ca "dezvoltam un brand" pica, din moment ce au distrus odata niste produse media viabile. Ce incredere mai au sursele si publicul, in general, in jurnalistii de la posturile locale Realitatea??? Mai ales, cine mai cumpara spatiu publicitar la un post tv local resuscitat, fara ca cineva sa dea asigurari ca de data asta nu va mai crapa???
  • dezvoltam, dezvoltam, dar cu cine? sper ca va deschide bine ochii cineva "acolo sus ", sa cearna betivii si semi-analfabetii care habar n-au sa faca o stire, dar sunt ziaristi. presa locala e varza. putin sunt cei care isi fac meseria corect, fara sa fie trasi de sfori de politicieni sau alti libidinosi interesati sa dea bine "pe sticla"
  • Una din statii se numeste Galati-Braila,dar stirile prezentate sunt 99,99% din Galati.Pentru ce ii mai spune si Braila nu pricep de loc!

Trimite un comentariu