Skip to main content

18 octombrie: Classique TV, o nouă televiziune de filme

 

Classique TV, o televiziune de filme româneşti şi europene, vrea să se lanseze pe piaţa audiovizualului românesc, o solicitare în acest sens urmând să fie analizată astăzi de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), scrie Mediafax.

Publicitate

Potrivit lui Radu Cristian Nicolae, unul dintre iniţiatorii proiectului, Classique TV este un proiect care se va centra pe difuzarea de filme europene şi, în special, filme româneşti.

"Ideea este simplă. Oamenii, ca să iubească filmele româneşti şi europene, trebuie să le redescopere. Principiul acestui proiect Classique TV este redescoperirea. Este un proiect idealist, care, bineînţeles, are şi o componentă comercială", a declarat Radu Cristian Nicolae.

Acesta este cunoscut atât pentru activitatea sa de producător de film, cât şi ca organizator al festivalului de film Golden Carpathian European Film & Fair, care s-a desfăşurat la Ploieşti în perioada 25 - 28 august.

Licenţa pentru Classique TV este solicitată de After Hour Press SRL, care are în acţionariat societăţile SC Opal Production SRL (50 %) şi SC Video Factory SRL (50 %). Administratorii After Hour Press sunt Radu Cristian Nicolae, acţionar majoritar al Opal Production, şi Gabriel Androne, care deţine Video Factory.
Classique TV, o televiziune de filme, vrea să se lanseze în audiovizualul românesc

Tot mai mulţi acţionari importanţi ai News Corp vor ca familia magnatului Rupert Murdoch să se retragă de la conducerea companiei, notează HotNews şi Mediafax, care citează potrivit ziarului britanic The Sunday Telegraph.

Criticile dure aduse conducerii News Corp de unii dintre cei mai importanţi investitori anunţă o adunare anuală a acţionarilor dificilă şi tensionată pentru grupul media şi pentru familia Murdoch pe 21 octombrie.
Compania încearcă să-şi recâştige reputaţia după scandalul din Marea Britanie care a condus în luna iulie la închiderea tabloidului News of the World.

UE vrea să ne învețe să consumăm mai puțin, printr-o adevărată campanie, iar marii retaileri par să fie de acord, cel puțin la nivel declarativ, susținând un consum rațional, care să ducă în final la scăderea prețurilor, scrie DailyBusiness.ro.

Principalele instrumente ale campaniei sunt un clip viral, un site web, disponibil în mai multe limbi și o pagină de Facebook, unde utilizatorii rețelei sunt încurajați să se alăture "€œGeneraţiei treze”.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=Vw-Upkkp4m8[/youtube]

Scăderea retailului intră însă în contradicție cu obiectivele de reluare a creșterii economice și depășirea crizei. Despre cum se împacă toate acestea, dar și despre campania UE „Generaţia trează”, DailyBusiness.ro a stat de vorbă cu mai mulți actori implicați în piață.

Sorin Minea, proprietarul lanțului Angst, îi sfătuiește pe consumatori să cumpere mai puțin și mai des. "Sfatul meu este să nu cumpere mai mult decât necesarul pentru 1-2 zile. A cumpăra alimente pentru 10-20 de zile este o greșeală, pentru că jumătate se arunca”, a declarat Minea.

Întrebat dacă acest sfat nu intră în contradicție cu obiectivele oricărei companii de a-și crește business-ul, acesta a spus că vânzările nu au de ce să scadă, mai ales în condițiile în care se renunță la promoții.
Mesaj de la UE și producători: Consumați mai puțin și veți cumpăra mai ieftin (VIDEO)

Românii au capacitatea de a gestiona și a de a prospera în haos, lucru pe care din ce în ce mai mulți clienți români, dar și străini încep să îl aprecieze. Astfel, publicitatea locală are șansa de a dezvolta din ce în ce mai multe campanii la nivel global și de a deveni un fel de "Argentina a Europei", a afirmat pentru Wall-Street.ro, Adrian Boțan, director de creație regional al agenției McCann Erickson pentru Europa Centrală și de Est și creative partner pentru McCann Erickson București.

Wall-Street.ro: Cum a fost influențată evoluția agenției McCann Erickson de faptul că anul acesta a câștigat marile premii la Cannes, Golden Drum?
"Momentan este prea devreme să spui că se vede ceva. Dar, din experiență, este o perioadă de câteva luni, un an până când începe să se simtă în business, până când începi să primești cereri noi de business din partea clienților. Cred că este important să poți să convertești și în business, adică să câștigi licitațiile și să asimilezi clienți noi", a spus Boţan.
Adrian Boțan, McCann Erickson: Îmi doresc ca România să devină un fel de Argentina a Europei

Cum s-a schimbat urechea care receptează mesajul publicitar sub impactul crizei? Cum s-au adaptat cei care receptează reclamele o dată cu trecerea la un consum ne-liniar de media (TV sau print versus digital)? Emițătorul de mesaje (agențiile) ține cont de aceste schimbări? Mesajele publicitare s-au adaptat noilor obișnuințe de consum sau trec din ce în ce mai mult neobservate? Răspunde la întrebări Șerban Alexandrescu, director de creație Headvertising, astăzi de la ora 12.00, pe HotNews.
Cum s-a schimbat receptarea publicitatii sub impactul crizei si al cresterii consumului de continut digital? Serban Alexandrescu, director de creatie Headvertising discuta online cu cititorii HotNews.ro, marti de la ora 12.00

 Sursa foto: Adevărul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Se inchid pe 15 noiembrie Cinestarurile http://tweeknax.blogspot.com/2011/10/programele-cinestar-actionstar-si.html
  • petrisor televiziunea asta o sa vina pe nisa celor 3 canale de la realitatea cinestar, actionstar si comedystar care se aude ca de pe 14 noiembrie isi vor intrerupe emisia cel putin asa spun cei de la dolce care au trimis tuturor abonatilor la aceste 3 canale ca de la jumatatea lui noiebrie le va scoate din grila ca isi intrerup emisia in romania.

Trimite un comentariu