Skip to main content

11 noiembrie: OTV, "sponsorizată" cu bani din Petromservice

 

Sindicalistul Liviu Luca a cumpărat 20% din acţiunile „Televiziunii poporului“ şi a investit zeci de milioane de euro printr-o firmă deţinută de Petromservice, scrie Adevărul. Potrivit datelor de la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, Dan Diaconescu (42 de ani) împarte pachetul de acţiuni la societatea Ocram Televiziune SRL – care deţine OTV – cu firma GMG Media Box SA.

Publicitate

Sindicalistul Liviu Luca (58 de ani), arestat în urmă cu două zile, alături de omul de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu (56 de ani), pentru devalizarea Petromservice, a folosit conturile companiei nu doar pentru a finanţa Realitatea Media, ci şi pentru a capitaliza postul OTV.

În timp ce Diaconescu are 80% din acţiunile Ocram, GMG Media Box deţine restul de 20%. Doar că acţionar majoritar (cu 99,9% din acţiuni) la GMG Media Box este chiar PSV Company (fosta Petromservice), controlată de sindicalistul Liviu Luca, prin compania offshore Elbahold Limited.

În GMG Media Box SA, Liviu Luca este asociat cu Sorin Enache, managerul general al Realitatea Media, şi cu Constantin Druică, fost director de dezvoltare regională al Realitatea Media, ambii având mai puţin de 1% din acţiuni. Sorin Enache, managerul Realitatea, susţine că nu are nicio implicare în activitatea OTV şi că a ajuns în mod accidental asociat al lui Dan Diaconescu.
OTV, umflată cu bani din Petromservice

Dacă sezonul trecut au predominat cântăreţii şi dansatorii în preselecţiile de la "Românii au talent" sezonul doi, show-ul ce va debuta în primăvară vom vedea sculptură în fructe, instrumentişti, celebra "Kalinka" intrepretată la legume, slackline sau sporturi puţin cunoscute şi cu nume greu de pronunţat, scrie Evenimentul Zilei.

"Românii au talent", emisiunea ce-a spart toate barierele de audienţă, a susţinut în ultimele două zile show-urile cu juriu şi public la Palatul Naţional al Copiilor din Bucureşti.
Din cele 400 de numere prezentate în prima fază a preselecţiilor, 80 au fost alese pentru această etapă, însumând patru spectacole susţinute în faţa a aproape 2.000 de persoane.
Cum se vede din spatele scenei show-ul "Românii au talent"

CNA are o notorietate de 81% în rândul românilor, iar 55% din oameni consideră instituţia ca fiind necesară pentru monitorizarea audiovizualului din România, în timp ce doar 37% cred că televiziunile şi radiourile ar trebui să funcţioneze în libertate absolută, potrivit unei cercetări IRES.

Când vine vorba despre părerea oamenilor despre CNA, "65% au o părere bună şi foarte bună", respectiv 58% din cei chestionaţi au declarat că au o părere bună faţă de instituţie, iar 7% - foarte bună. "Este practic o aprobare a majorităţii publicului pentru activitatea CNA", a spus Răsvan Popescu, potrivit Mediafax. Pe de altă parte, doar 20% din respondenţi au spus că au o părere proastă despre CNA.

Referitor la sancţiunile aplicate posturilor TV de către CNA, 54% dintre cei chestionaţi le consideră potrivite, 16% le consideră prea mici şi 11% prea mari. "Aşadar, majoritatea consideră măsurile noastre juste şi cumpănite" a mai spus Popescu.
CNA are o notorietate de 81%. Câţi români cred că instituţia este necesară

În urmă cu două seri, la Londra, a avut loc gala premiilor Internațional Media Excellence Awards acordate de The Association for Internațional Broadcasting.

Antena 3 a fost singura televiziune din România care a ajuns în finala premiilor AIB 2011, alături de alte posturi de televiziune imense ca renume și profesionalism: CNN Internațional, Aljazeera English, Swiss Television sau BBC London, scrie Financiarul.

Carmen Avram și echipa emisiunii "În Premieră" de la Antena 3 au câștigat PREMIUL SPECIAL din partea JURIULUI AIB (The AIB's Internațional Jury Highly Commends), pentru documentarul "Orașul Otrăvit".

Materialul realizat de Andrei Ciurcanu, Mihai Dina și Zsolt Lenard a fost premiat la cea mai râvnită categorie a competiției, categoria "Best Investigative documentary - TV" (Cel mai bun documentar de investigație pentru TV), unde a concurat cu materiale realizate de televiziunile CNN Internațional, BBC, Aljazeera English sau Channel News Asia.
Documentarul Orașul Otrăvit, realizat de Antenă 3, premiu special al juriului la AIB 2011

Aproape două treimi din utlizatorii de Internet din Marea Britanie nu doresc să interacționeze cu branduri atunci când folosesc rețele sociale, scrie Wall-Stree.ro, care citează un studiu prezentat de Guardian.co.uk.
Potrivit studiului realizat pe un eșantion de 72.000 de persoane care utilizează Internetul, britanicii sunt cei care resping cel mai mult ideea de a interacționa cu branduri în rețelele de socializare precum Facebook sau Twitter.

Astfel, 61% dintre utilizatorii de Internet din Marea Britanie nu vor să fie ”deranjati” de branduri în momentul în care utilizează rețelele sociale, față de 57% de utilizatori din alte țări dezvoltate sau 45% din America Latină.
De ce eșuează marile branduri în relația cu utilizatorii Facebook și Twitter

Principalii jucători din sectorului audiovizual european s-au reunit ieri la Bruxelles, cu ocazia celei de-a patra ediții anuale susținute de Asociația de Televiziune Comercială din Europa (ACT), pentru a vorbi despre viitorul sectorului audiovizual.
Philippe Delusinne, Președinte ACT & CEO RTL Belgia spune despre peisajul media că, deși este într-o continuă schimbare datorită noilor tehnologii și implicit a mediului online, oamenii încă continuă să se uite la televizor. Internetul și TV se completează reciproc, este de părere Philippe Delusinne.
Află care sunt principalele provocări ale industriei TV

Sursa foto: Adevarul

http://www.evz.ro/detalii/stiri/cum-se-vede-din-spatele-scenei-show-ul-romanii-au-talent-953417.html#ixzz1dNPigwIa

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Asa e. Highly commended finalist - inseamna ca documentarul a fost recunoscut ca un reportaj bun, nu ca a primit premiu. AWARD a primit doar WINNER-ul, sa nu mai spunem ca Highly commended au primit 3 reportaje din 6 (Atentie! "Winner" a fost Danmarks Radio; celelalte 2 finaliste "highly commended" sunt Al Jazeera English, Qatar si Channel NewsAsia, Mediacorp, Singapore; iar invinsele sunt ... BBC si CNN!!!!). PRO TV a castigat EMMY ptr reportaj si nu a facut atata tam tam cat a facut ANTENA 3 ptr RECOMANDARE!
  • m-am uitat si eu pe site si vad ca la fiecare categorie e un mare castigator si unul sau doua premii speciale.

    sa spui ca nu au castigat nimic, desi apar pe site la categoria castigatori (http://theaibs.tv/the-2011-aibs/2011-aibs-press-releases/aib-announces-winners-of-2011-international-media-excellence-awards/) si au luat si diploma, mi se pare incredibil.
  • ha! de 3 zile incerc sa intru pe pagina asta si de fiecare data calculatorul ma anunta ca aceasta conexiune prezinta un risc mare si ca ati incercat sau incercati sa-mi intrati in calculator. Azi scriu de pe un alt calculator ... pe care inca nu l-ati pus sub urmarire. Ce faceti baieti? :))) v-au angajat antenele sa-i spionati pe cei ce nu le cred minciunile? mai sa fie! Imi schimb parerea despre voi! credeam ca sunteti altceva
  • Robert, ideea este ca NU AU CASTIGAT NIMIC, asa cum explica foarte bine Vava in primul comentariu. Nu apar la categoria "WINNERS". Deci, AU MINTIT. Categoria la care sunt mentionati este aceea de "“highly commended (nu commented, cum ai scris tu!) FINALISTS”. Deci nu WINNERS, ci FINALISTS! OK?
  • Domnule Obae, Cum de apare comentariul lui Robert, scris in 11 noiembrie, la orele 21:34, inaintea celorlalte, scrise la orele 13, 14, 16 si 17 (si citite de mine pana la avertizarea de "spargere" a site-ului)? Robert a fost hacker-ul? Sau, poate, primul comentariu (Vava) trebuia votat negativ de suficiente ori si, prin urmare, ascuns, inainte de a fi citit de prea multi vizitatori?... Sa nu uitam ca avertizarea de "spargere" a acestui site s-a petrecut si saptamana trecuta, cand ati publicat un alt articol despre trustul Intact, cel al testelor de la Jurnalului National (cu comentarii foarte defavorabile). Concluzia? "Maniere" securistice!
  • Cate titluri apar la "Highly Commented"? E un lucru comun sa fii mentionat acolo?

    Vava invidia te omoara.
    Nu imi mai place Antena 3 (si nici Realitatea) asa cum imi placeau acum cativa ani, insa mentiunea (sau Premiul 3, pentru ca apare a treia la categoria aceea) pentru "Best investigative documentary - TV" au luat-o anul acesta.

    Nu sunt primii realizatori de stiri din Romania care castiga un premiu international, acum cativa ani si Stirile ProTV au castigat chiar un Mare Premiu. tot pentru un reportaj documentar.

    Din pacate odata jurnalism de calitate nu prea mai exista, suntem sufocati de tabloide atat in presa scrisa cat si in radio si tv, performante pozitive sunt putine iar atunci cand ele exista aruncam cu noroi in ele. Tipic mârsävesc (era sa zic românesc, insa am intalnit si români de calitate, nu numai ticalosi).
  • o sa incerc sa ma feresc printr-o eschiva complicata pe care am exersat-o mult inainte sa-mi fac curaj sa zic/scriu asa ceva. Ma mai bazeze pe faptul ca el a declarat in nenumarate randuri ca prefera sa-si atace dusmanii (ma rog, adversarii) pe la spate, asa ca o sa incerc sa-l privesc permanent in ochi. Daca o sa-l vad, desigur
  • Uluitor! N-am suspectat nicio secunda ca acel "Premiu special al juriului" , cum l-a denumit Gadea, nu era real. Nu mi-am inchipuit ca in secolul internetului mai incearca cineva "sa minta poporul cu televizorul"... Multumesc pentru link. Asa este, Antena 3 si documentarul nu apar la categoria "Winners" ci la cea de "highly commended finalists". S-au discreditat definitv!
  • .... cat despre domnul Mircea Diaconu, care se lauda si el aseara cu faptul ca o productie a teatrului Nottara se joaca acum la Londra, ei bine, Domnia Sa a uitat sa precizeze (si domnul Gadea a uitat, nu stiu cum. chiar si domnul Badea a uitat mi se pare, desi lui nu-i sta in fiere, desigur) ca piesa respectiva - Aniversarea - a ajuns in Marea Britanie gratie ICR Londra si programelor sustinute de aceasta institutie, si a mai uitat sa precizeze ca, singurul lui merit este ca a mai permis si altcuiva, in afara sotiei Domniei Sale sa regizeze piese in teatrul Nottara. In marea sa marinimie, domnul Diaconu l-a lasat pe domnul Massaci in pace, acesta reusind sa monteze la Nottara o piesa intreaga ce nu-i are in distributie, ori ca scenografi sau soferi pe niciunul din sotii Diaconu. Ce performanta! La mai mare!
  • 1) in primul rand, felicitari pentru premiu. Dar: 2)"Antena 3 a fost singura televiziune din Romania care a ajuns în finala premiilor AIB 2011", scrie Financiarul (din trustul Intact). Intrebarea este: a mai concurat vreo alta televiziune din Romania inafara de A3? (Ca si la premiile APTR.) 3) Este incorect sa se scrie ca cei care au castigat premiul sunt Carmen Avram si echipa emisiunii "In Premiera", cata vreme documentarul premiat are niste autori clari: Andrei Ciurcanu, Mihai Dina si Zsolt Lenard. Sa-i dam cezarului ce e al cezarului, totusi!... De altfel, in cadrul emisiunii A3 dedicata premierii, in care s-au laudat unii pe altii fara limita, mai putin pe adevaratii premiati, cei trei au parut deranjati de situatie. Nota bene: Asa cum ne-a obisnuit, Gadea nu a precupetit multumirile la adresa patronilor (ma intreb cum ar reactiona jurnalistii de acolo daca la vreun alt post s-ar proceda la fel: cei de la PRO TV sa-i multumeasca pe post lui Sarbu, b1 lui Paunescu, TVR... guvernului etc.).
  • minciuna! Antena 3 n-a castigat niciun premiu, nicio mentiune. Puteti verifica asta accesand site-ul oficial al asociatiei care a organizat evenimentul. Link aici: http://www.aib.org.uk/newsContent.asp?node_id=8,95&content_id=2434

    pentru ca s-au zbatut sa se duca pana acolo, ingrosand randurile participantilor si dand prilej organizatorilor sa se mandreasca cu attendace-ul, au fost si ei mentionati undeva, in coada unei liste dupa multe alte televiziuni.

Trimite un comentariu