Skip to main content

20 decembrie: Consiliul Concurenţei a aprobat preluarea Edipresse AS de căte Ringier. RCS&RDS, obligat să introducă în grilă GSP

 

Consiliul Concurenței a publicat, la sfârșitul săptămânii trecute, decizia prin care aprobă preluarea Edipresse AS de către Ringier România, achiziție din august a.c., scrie HotNews.ro.

Publicitate

Achiziția Edipresse de către Ringier a fost anunțată în exclusivitate de paginademedia.ro aici.

Ringier România publică, între altele, tabloidul Libertatea și revistele Unica și Lumea Femeilor, în timp ce Edipresse A.S. publică peste zece reviste, inclusiv Avantaje, Elle, Viva și Popcorn.

În decizia sa, datată 23 noiembrie și publicată pe 16 decembrie, Consiliul Concurenței apreciază că "deși operațiunea de concentrare economică notificată cade sub incidența legii, nu ridică obstacole semnificative în calea concurenței efective pe piețele relevante afectate".
Concurența a aprobat preluarea Edipresse AS de către Ringier

Antena TV Group anunţă că RCS&RDS este obligat să introducă în grilă GSP TV, printr-o decizie luată de Judecătoria Sectorului 5, Bucureşti, scrie Mediafax, care citează un comunicat de presă al grupului de media.

"Magistraţii au emis o ordonanţă preşedinţială care trebuie pusă în aplicare de îndată. Până acum, RCS&RDS a ignorat toate demersurile legale pentru reintroducerea în grilă a postului GSP TV, inclusiv somaţia publică de intrare în legalitate dată de CNA, dar şi amenzile primite.

În luna octombrie, CNA a amendat cu 10.000 de lei compania de cablu din acelaşi motiv", se spune în comunicatul remis Mediafax de Antena TV Group.

Televiziunea GSP TV a fost scoasă din grila de programe a RCS&RDS în 21 mai 2011. Scoaterea GSP TV din grila RCS&RDS a venit şi în urma mai multor conflicte între conducerea companiei de cablu şi cea a grupului Intact, din care face parte şi televiziunea sportivă.
Antena TV Group: RCS&RDS este obligat de instanţă să introducă GSP TV în grila sa

Senatorul PSD Lia Olguţa Vasilescu a sesizat Curtea de Conturi şi solicită DNA să se autosesizeze în cazul TVR, ale cărei datorii au ajuns la 100 de milioane de euro, susţinând că este vorba despre mai multe infracţiuni, între care stopaj la sursă, relatează Mediafax.

Vreau să se autosesizeze şi DNA pentru că este vorba de mai multe infracţiuni, una dintre aceste acestea fiind stopajul la sursă. Odată şi odată trebuie ca cineva să facă o curăţenie în TVR. Dacă nu putem face noi în Parlament, pentru că suntem în opoziţie şi degeaba cerem să se discute rapoartele SRR şi SRTV, măcar să se implice celelalte instituţii ale statului unde nu există algoritm politic, cel puţin la nivel declarativ", a declarat Lia Olguţa Vasilescu, într-o conferinţă de presă.
Olguţa Vasilescu: Am sesizat Curtea de Conturi în cazul TVR. Fac apel la DNA să se autosesizeze

O primă campanie indoor împotriva eutanasierii câinilor fără stăpân a fost demarată la metrou, urmând ca din 2012, sumele alocate pentru comunicarea outdoor, indoor, online și TV să fie majorate considerabil, scrie DailyBusiness.ro.

Astfel, Vier Pfoten a investit câteva mii de euro în campania "Sunt un animal. Fii om și fă diferența!”, desfășurată în două trenuri de metrou, care circulă pe magistrală IMGB-Pipera. De asemenea, pentru anul viitor, organizația pregătește o campanie care se va derula în toate mediile de comunicare.

Campania are loc în perioada 9 decembrie - 9 ianuarie 2012, iar bucureștenii care călătoresc cu metroul pe magistrala IMGB-Pipera, linia albastră, pot vedea afișele tematice.
Câinii fără stăpân, subiect de campanie indoor. Vier Pfoten, contract cu Metrorex, împotriva eutanasierii

Prinţul saudit Alwaleed bin Talal, miliardar cu acţiuni la unele dintre cele mai importante companii din lume, a anunţat luni că a cumpărat o participaţie în valoare de 300 milioane de dolari la Twitter, extinzându-şi prezenţa în industria media, scrie Adevărul, care citează Reuters.

Alwaleed, nepot al regelui saudit cu o avere personală estimată de Forbes în martie la puţin sub 20 miliarde de dolari, deţinea deja 7% din acţiunile News Corp şi vrea să înfiinţeze propriul canal de ştiri.
Prinţul saudit Alwaleed a cumpărat acţiuni Twitter de 300 milioane de dolari

Agenția de publicitate Violet Advertising a preluat comunicarea ATL a Springtime, scrie DailyBusiness.ro. Selecția s-a realizat în luna noiembrie, în urma unui proces de licitație, la care au mai participat trei alte agenții, notează DailyBusiness.ro.
Agenția Violet va comunica pentru Springtime

Operatorul britanic de telecomunicaţii BT a dat în judecată Google în Statele Unite, pentru încălcarea unor patente în domenii precum serviciile mobile de accesare a hărţilor, scrie Mediafax.
BT a declanşat acţiunea la un tribunal din Delaware.

Reclamaţia se referă la şase pantente care ar fi fost încălcate de Google, potrivit BT, de servicii precum platforma Android, Google Maps, Google Music, servicii de publicitate, gmail şi alte produse.
Google a fost dat în judecată de operatorul britanic de telecomunicaţii BT

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Judecand dupa ce spune o ordonanţă preşedinţială RDS nu cred ca va introduce prea curand. Eu cred ca mai degraba e inceputul unui razboi prin tribunale. Citez din lege "Partea nemulţumită de măsura luată prin ordonanţă are posibilitatea de a se adresa instanţei, pe calea dreptului comun." Ca urmare RDS s-ar putea considera nemultumita. Legea o puteti citi aici: http://www.dreptonline.com/domenii/drept-procesual-civil/ce-este-ordonan-a-pre-edin-ial.html
  • Si ti se pare firesc? Gata, ai impresia ca asta e solutia? Stii cum esti tu, te apuci sa faci curat in casa si toata mizeria o bagi sub covor. RDS e obligata sa-l dea, atunci sa-l dea. Altfel se va crea un precedent si fiecare firma de genul asta va face ce-i taie capul. Atunci ce o sa faci? Daca nu-l baga, sa plateasca pentru orice greseala fac, pana se satura!
  • Din pacate cam asa s-au comportat pana acum baietii astia de la RDS. Au facut ce au vrut si si-au batut joc de abonati. Sper sa primeasca amenzi pana nu vor mai avea bani sa le plateasca si asa sa scapam de ei si de toti indivizii astia care-si bat joc de oaneni!
  • Dragos, documentarele trebuie sa fie despre statul de drept, lătură ce ești tu. Deși probabil că te uiți pe Mynele TV. Bolovanule.
  • Aberezi omule! Tot abuz s-ar fi numit! Ai accese de dictator. Mie mi se pare normal sa beneficiez de un serviciu pt care platesc! Nu-ti convine, nu te uiti..e simplu!
  • sunteti jalnici [spre penibil], cand Rcs va dadea Gsp spunea-ti
    ca promoveaza doar scandalurile si jignirile , acum ca Rcs incearca sa ne faca un bine voi plangeti dupa Gsp ,daca nu iti convine poti alege alt operator,de ex Romtelecom ca ei au Gsp
  • Nu de mult timp, RCS dorea sa detina monopolul pe piata de cablu TV. Acum am inteles mai bine de ce. Canalele cele mai vizionate sa fie incluse in abonamet optional pentru a plati pentru ele.
  • Eu cred ca pe cei de la RCS ii doare in continuare fix in cot. Nu ar fi prima decizie a instantei, care nu se respecta (in general vorbesc).
  • Daca as fi in locul celor de la RCS, as introduce GSPTV in grila, dar bruiat in ultimul hal. Asa nu vor mai avea cum sa zica ca nu sunt preluati. L-as baga cu "purici" si sonor de 2 lei. Prefer 20 de posturi care sa difuzeze documentare in locul laturilor de la Intact.

Trimite un comentariu