Skip to main content

Plasa de stele, din nou peste Vocea României

 

Dacă pentru X Factor, Pro TV a folosit cu succes reţeta Jackie Chan - Piraţii din Caraibe, "antidotul" Antenei 1 pentru Vocea României este Plasa de stele. Pe intervalul pe care s-a intersectat cu Vocea României, Plasa de stele a depăşit talent-show-ul la audienţa, ca şi săptămâna trecută.

Publicitate

La fel ca şi săptămâna trecută, Antena 1 a fost peste Pro TV pe publicul urban, dar nu s-a impus şi pe segmentul comercial.

Tot ca săptămâna trecută, Pro a fost pe locul doi pe intersecţia cu Plasa de stele, dar pe toată durata emisiunii Vocea României a fost pe prima poziţie.

Datele, în continuare:

  • Audienţa medie pe minut a Plasei de stele pe intersecţia cu Vocea României a fost de 746.000 de telespectatori în mediul urban. Vocea României avea pe interval 674.000 de telespectatori.
  • Segmentul comercial: Pe intersecţia emisiunilor, Pro TV a avut 305.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (5,9 rating), iar Antena 1 a atras 268.000 (5,2 rating).

Audienţa posturilor TV pe intersecţia Vocea României - Plasa de stele (20.16-21.59), în mediul urban marţi, 13 decembrie:

1. Antena 1: 746.000 de telespectatori (6,4 rating)

2. Pro TV: 674.000 (5,8)

3. Kanal D: 506.000 (4,4)

4. Acasă TV: 483.000 (4,2)

5. TVR 1: 283.000 (2,4)

Ediţia Vocea României de marţi, 13 decembrie, a avut o audienţă medie de 722.000 de telespectatori pe minut în prima parte şi de 506.000 de telespectari în cea de-a doua.

Audienţa posturilor TV pe intervalul Vocea României, marţi, 13 decembrie, PRIMA PARTE (20.16-22.59):

1. Pro TV: 722.000 de telespectatori (6,2 rating)

2. Antena 1: 568.000 (4,9)

3. Kanal D: 397.000 (3,4)

4. Acasă TV: 387.000 (3,3)

5. Prima TV: 320.000 (2,8)

Partea a doua a emisiunii Vocea României a fost urmărită, în medie, de 506.000 de telespectatori pe minut (comparabil cu săptămâna trecută).

Audienţa posturilor TV pe intervalul Vocea României, marţi, 13 decembrie, PARTEA A DOUA (23.28-24.28):

1. Pro TV: 506.000 telespectatori (4,4)

2. Antena 1: 230.000 (2)

3. TVR 1: 178.000 (1,5)

4. Antena 3: 166.000 (1,4)

5. Prima TV: 112.000 (1)

Audienţa emisiunilor Vocea României de până acum, în mediul urban:

27 septembrie: 1.007.000 telespectatori (8,7 rating)

14 octombrie: 1.150.000 (9,9)

11 octombrie: 1.189.000 (10,2)

18 octombrie: 1.029.000 (8,9)

25 octombrie: 1.049.000 (9)

1 noiembrie: 1.096.000 (9,4)

8 noiembrie: 964.000 (8,3)

17 noiembrie: 969.000 (8,3 rating)

22 noiembrie, Prima Parte (20.13-22.25): 816.000 (7)

22 noiembrie, Partea a doua (23.07-24.03): 489.000 (4,2)

29 noiembrie: 859.000 de telespectatori (7,4 rating)

6 decembrie, Prima Parte (20.15-22.22): 680.000 de telespectatori (5,9 rating)

6 decembrie, Partea a doua (23.07-24.09): 503.000 telespectatori (4,3 rating)

13 decembriePrima Parte: 722.000 de telespectatori (6,2 rating)

13 decembriePartea a doua: 506.000 telespectatori (4,4 rating)

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • florin florin
    aproape toate televiziunile din romania care serespecta au target publicu comercial 18 49. iar antenele avand un public mai invarsta au ales un alt target
  • eu eu
    1. Spre exemplu, din cate stiu eu, are ca target comercial 15-54, deci faptul ca pro ul castiga pe segmentul 18-49 pe cei din antena nu ii intereseaza foarte tare....
    2. Cine zice ca cei 49-55 de ani nu sunt considerati target comercial mi se pare aberant....ganditi va totusi ca sunt oameni care la revolutie aveau 27-32 de ani, deci sunt destul de "descretiti"....in plus sunt inca in campul munci, nu pensionari, deci au venituri de cheltuit.....
  • anti kgb anti kgb
    corect florine. publicul comercial conteaza, adica ala care ar putea fi interesat de reclamele difuzate(si care implicit mai si cumpara unele dintre produsele prezentate). ce sa faca antena 1 cu cei de varsta a doua sau cu cei batrani? cei peste 50 de ani nu cumpara si nu cred in reclame. poate doar sa le inpuie capul cu idiotenii voiculeciene si psdiste,
  • florin florin
    protv are ca tinta publicu comercial18 49 nu pensionarii
  • 1q 1q
    eu am fost fan feroce "vocea" ,dar m-au pierdut cand au ajuns la fazele superioare. imi placea auditiile pe nevazute, apoi pur si simplu, dupa ce au terminat cu auditiile pe neve, nu mi-a mai placut, a devenit banal, comun, un deja vu.
    plasa de stele este o facatura ordinara, cu vedete care stiu dinainte ca li se fac farse si care mimeaza, unele prost, ca sunt surprinse.
  • Andrei M Andrei M
    bine asa :))
  • tudorel tudorel
    Vocea e inca mult in fata lui XF, ca rating.iar pe segmentul comercial lider oricum tot ProTV ramane.
  • eu eu
    Interesant... oare sa devina trend?... norocul celor din pro ca e deja final de sezon...
  • andrei andrei
    Si cam asa o sa fie pana la sfarsitul acestei "emisiuni". Au vazut si oamenii toata prostia care zace in acest mare show "Vocea Romaniei" si au migrat la altceva. Devin din ce in ce mai penibili cu scenele astea emotionante si lacrimogene, dar nimic nou, face parte din arsenalul celor de la Media-Pro. Din fericire vad ca au inceput si oamenii sa observe asta! X-Factor e mai bun din aproape toate punctele!
  • cosmin cosmin
    deci....protv-ul nu e chiar asa de pro. mai ales emisiunea lor de 2 lei " vocea romaniei ".

Trimite un comentariu

sus