Skip to main content

13 ianuarie: Sebastian Ghiță, cercetat pentru spălare de bani, dar nu și la RTV

 

Sursa CapitalRedactorii site-ului și postului de televiziune România TV au omis să prezinte faptul că patronul RTV, Sebastian Ghiță, este cercetat de DNA, alături de Viorel Hrebenciuc și Robert Negoiță, pentru spălare de bani, scrie DailyBusiness.ro.

Publicitate

În timp ce televiziunile de știri și site-urile de presă prezentau faptul că deputatii PSD Viorel Hrebenciuc și Robert Negoiță, precum și Sebastian Ghiță, deținătorul postului România TV (RTV) sunt cercetați de DNA pentru spălare de bani, într-un dosar disjuns din cel în care Ioan Niculae a fost trimis în judecată în urmă cu o zi, pentru finanțarea partidelor politice”, site-ul rtv.net omitea acest lucru, amintindu-i doar pe primii doi, notează Daily Business.

Situația a fost sesizată și de cititorii site-ului rtv.net.
Sebastian Ghiță, cercetat pentru spălare de bani, dar nu și la RTV

Rodica Culcer a declarat pentru Mediafax că acuzaţiile Olguţei Vasilescu potrivit cărora TVR riscă să nu difuzeze următoarele ediţii ale Cupei Mondiale de fotbal sunt "un atac politic gratuit", precizând că membrii CA al TVR au aprobat în decembrie participarea la licitaţiile pentru drepturile TV.

Reacția Rodicăi Culcer vine la următoarele declarații ale senatorului PSD Olguța Vasilescu: "Deşi se ştia de câteva luni că va fi organizată o licitaţie pentru drepturile de televizare, doamna Rodica Culcer a transmis abia ieri seară (miercuri, n.r.) înştiinţarea către Consiliul de Administraţie, care trebuie să şi aprobe astăzi participarea. Dacă nu se aprobă astăzi, TVR nu va mai putea televiza campionatele mondiale, lucru care s-a mai întâmplat pe vremea lui Ceauşescu", a afirmat senatorul PSD Olguţa Vasilescu.
Culcer: CA al TVR a aprobat deja participarea la licitaţiile pentru campionatele mondiale de fotbal

Transformarea userilor în clienți, creșterea vânzărilor directe, prin propagarea mesajelor postate pe Facebook, atragerea utilizatorilor rețelei pe site-urile de brand sau preluarea mesajelor pe bloguri și alte rețele reprezintă câteva dintre formele prin care companiile câștigă bani de pe urma fanilor, scrie DailyBusiness.ro.

În țara noastră, numărul companiilor prezente pe această rețea de socializare este de sub 5%.
În același timp, Galvea Kelly, social media consultant Mercury360 și CEO al Brand Nua, o agenție de social media și digital din Irlanda, ne-a explicat că primul pas în folosirea Facebook ca unealtă de a atrage potențiali clienți este să te asiguri că vizitatorii îți dau "Like”.

"Sunt companii care se întreabă dacă e cazul să renunțe la website și să își concentreze eforturile exclusiv pe Facebook. Personal, nu sunt de acord cu această abordare. Nu poți aștepta de la Facebook să fie soluția tuturor problemelor ce ține de vânzări. Este numai o unealtă, care pentru a obține cele mai eficiente rezultate, trebuie folosită ca parte a unei campanii integrate de marketing”, a adăugat același consultant.
Drumul de la "Like" la profit: Pe pagina de Facebook, fanii aduc banii

Impredictibilitatea situației economice se răsfrânge direct asupra bugetelor de publicitate ale clienților și, astfel, foarte mulți manageri nu mai pot face aproape niciun fel de estimări de business. În acest context, singurul lucru care rămâne valabil pe termen lung este viziunea fiecărei companii, a declarat pentru Wall-Street.ro, Mihaela Nicola, cofondator și CEO al holdingului The Group.

"Dacă în primii ani de criză în conferințe se invoca adesea faptul că o criză înseamnă și oportunități, în 2011 această viziune a căpătat și aspecte tangibile. Antreprenorii au fost anul trecut mai dinamici și îndrăzneți, iar, dacă ne gândim la istoria întâmplărilor economice, statistic vorbind, cei care îndrăznesc mai mult câștigă pe măsură. Însă cei care au investit au făcut acest lucru la un nivel destul de precaut”, spune CEO-ul.
Nicola, The Group: Viziunea companiilor rămâne aceeași, strategia se adaptează

Panasonic Corporation North America și NBC Sports Group au încheiat un parteneriat pentru a distribui către toate companiile americane de servicii TV prin cablu, satelit și rețele telecom (aproape 100% din rețeaua de distribuție din SUA), imagini 3D de la ediția din acest an a Jocurilor Olimpice ce va avea loc la Londra, în Marea Britanie, au anunțat ieri cele două companii, potrivit HotNews.ro.

Conform comunicatului comun al celor două firme, este pentru prima dată în istoria Jocurilor Olimpice când evenimentele sportive vor fi distribuite în format 3D.
Panasonic și NBC Sports vor distribui în parteneriat imagini 3D de la Jocurile Olimpice de la Londra din 2012

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Va credeam mai obiectivi. Am vazut cu ochii mei si auzit cu urechile mele stirea conform careia Sebastian Ghita este anchetat.
    Si bineinteles, era pe RTV si mi-a demonstrat ca cei de acolo sunt obiectivi si demni de incredere.

    Pacat ca apar unii ca voi, care fara a se documenta posteaza articole mincinoase si denigratoare.
    Sa va fie rusine!
  • ROMANIA TV este televiziunea ce a difuzat aceasta stire, si nu o singura data. Tu vita ce insiruiesti aici citeva cuvinte si ai impresia ca te si pricepi, documenteaza-te si apoi vorbeste.

Trimite un comentariu