Skip to main content

23 Ianuarie. Twitter a cumpărat afacerea a doi români

 

Twitter a achizitionat Summify, un agregator de ştiri fondat în 2010 de doi români, anunţă DailyBusiness şi Capital.

Publicitate

Agregatorul va fi integrat în Twitter pentru a ajuta utilizatorii mai puţini experimentaţi să se “înţeleagă mai bine” cu interfaţa Twitter.

Summify a fost fondat în 2010 de Cristi Strat şi Mircea Paşoi, sub numele de ReadFu. Site-ul a prins avânt odată cu lansarea unei aplicaţii iPhone, iar mai multe firme au finanţat dezvoltarea companiei în perioada următoare.
Gigantul Twitter cumpără un startup românesc

La un an după ce a realizat unul din cele mai celebre clipuri publicitare din ultimii ani, în care un copil era îmbrăcat în Dark Vador, Volkswagen a lansat un nou spot publicitar, tot pentru Super Bowl şi tot cu referire la Star Wars, scrie Evenimentul zilei.

De această dată, tema dublei trilogii este reluată de o orchestră de... câini, care latră pe muzica Marşului imperial. În imagine apar reprezentanţi ai multor rase, care ar semăna cu personajele din filmele lui George Lucas. Se pot recunoaşte astfel Luke Skywalker, prinţesa Leia, Dark Vador sau Chewbacca.
Reclamă la Volkswagen cu câini care cântă marșul din "Star Wars"

Tabloidul britanic Daily Mail a anunţat vineri moartea cântăreţei de jazz Etta James. Felul în care a făcut-o i-a uimit pe cititori:"În sfârşit cântăreaţa Etta James a murit la 73 de ani după o luptă cu leucemia". Titlul ziarului ("At Last singer Etta James dies at 73 after battle with leukameia") făcea de fapt referire la o cunoscută piesă a cântăreţei, intitulată "At Last", scrie Realitatea.net.
INCREDIBILA gafă a tabloidului Daily Mail i-a uluit pe britanici

 

Cum va arăta publicitatea stradală în an electoral? Experienţa a demonstrat că, în ani electorali, toate suporturile publicitare din outdoor sunt ocupate, fără excepţie, iar feţele politicienilor apar la tot pasul. Fără doar şi poate, acest lucru ar trebui să însemne şi o rotunjire a veniturilor agenţiilor de outdoor, însă lucrurile nu stau chiar aşa, potrivit Capital.

În realitate, o campanie electorală se desfăşoară pe o perioadă relativ scurtă, iar încasările per unitate nu sunt diferite de cele comerciale. În aceste condiţii, „pentru 2012 sperăm să menținem nivelul din 2011, neexistând niciun motiv pentru o nouă scădere“, punctează Corneliu Cherbis, CEO al grupului de companii Spectacular. Când spune „o nouă scădere“, Cherbis se referă la ultimii trei ani, când piaţa de outdoor a scăzut, în medie, cu 15%-20% din cauza clienţilor din companiile multinaţionale care şi-au redus, în multe cazuri, până la jumătate bugetele pentru promovare.
Piaţa de publicitate outdoor intră cu optimism în campania electorală

Fie că au pregatit pentru aceste preselecţii MasterChef preparate culinare tradiţionale, de la musaca de legume şi prăjituri cu fructe, fie că au dorit să impresioneze cu reţete exotice, precum fructe de mare, peşte sau prăjituri cu morcovi, fiecare dintre cei 2.000 de înscrişi a avut ocazia să-şi prezinte felul de mâncare atent gătit acasă şi să vorbească despre sine, anunţă DailyBusiness.ro. Premiul cel mare pus la bătaie de organizatori este de 50.000 de euro.
Preselecţiile pentru "MasterChef" au strâns 2.000 de bucătari amatori

Wall-Street.ro a făcut o selecţie a sloganurilor folosite de cei mai mari retaileri din România pentru a vedea cât de mult se deosebesc unii de alţii.

Sloganurile menţionate (selectate de Wall-Street.ro - n.r.) arată că în retailul modern din România anului 2012 creativitatea şi atributele diferenţiatoare ale fiecărui brand nu se manifestă în aceste formulări şi, poate, în alte părţi ale comunicării”, susţine Ştefan Liuţe, cofondator şi director de strategie al companiei de branding Grapefruit.

Cel mai important e gradul de unicitate al mesajului transmis de un astfel de slogan, combinat cu relevanţa şi proeminenţa lui. Un slogan sau o expresie cu adevarat originală supravieţuiesc mult după finalul oricărei campanii de promovare şi aduc beneficii evidente brandului respectiv”, mai spune Liuţe.
Cuvinte magice care sărăcesc portofelul: Cu ce sloganuri vin retailerii după sărbători

Sursa Foto: Capital.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu