Skip to main content

22 februarie: Prin ce canale comunică Biserica Ortodoxă. Trinitas TV și radio, agenție de știri și ziar cu ofertă de publicitate

 

Biserica Ortodoxă Română păstrează un control sever asupra felului cum sunt reflectate activitățile ei în media centrale, dupa cum reiese din analiza HotNews.ro "De ce e Biserica Ortodoxa Română mută?".

Publicitate

BOR preferă să își transmită mesajele prin propriile canale: televiziunea și rețeaua radio Trinitas, alte posturi de radio, agenția de presă Basilica, Ziarul Lumina (care oferă și spații de publicitate), site-urile aferente.

Câți români urmăresc canalele BOR?

Anul trecut, Trinitas avea o audiență medie de doar câteva mii de telespectatori. Postul de radio Trinitas are 42 de licențe, și poate fi ascultat și online. Ziarul Lumina nu are date de vânzări actuale. Anul trecut, distribuia, prin intermediul bisericilor, 22.000 de exemplare pe ediție. Ziarul are și tarife de publicitate: cine dorește o pagină întreagă de publicitate, alb negru, trebuie să plătească 11.554 RON, iar pentru o pagină color - 22.325 RON. Prețul minim este de 505 RON pentru 1/32 de pagină alb-negru.

Centrul de Presă Basilica al Patriarhiei Romane operează și mai multe site-uri. Dintre acestea:

    • TrinitasTV.ro este în reconstrucție
    • RadioTrinitas.ro nu beneficiază de date de trafic și audiență
    • Basilica.ro, site-ul agenției de știri cu același nume, nu beneficiază de date de trafic și nici de audiență
    • ZiarulLumina.ro figurează în Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). În toată luna ianuarie 2012, el inregistra 68.770 de vizitatori unici, 137.754 vizite și 368.147 afișări. În 2011, vârful de trafic a fost atins în martie: 96.299 de unici, 176.651 de vizite și 471.220 afișări.

Trustul de presa al Bisericii Ortodoxe Romane: cum isi transmite Patriarhia mesajul prin statiile, ziarele si site-urile pe care le pastoreste

Postul de televiziune al Universităţii „Spiru Haret“, condus de Sebastian Lăzăroiu, și care până acum se numea TVRM Educațional îşi va schimba denumirea şi grila de programe de astăzi. Noua demunire a postului va fi TVH 2.0.
Lăzăroiu transformă TVRM în TVH 2.0

Belarus si Ucraina sunt codașe în ceea ce privește ponderea utilizatorilor de Facebook din totalul populațiilor țărilor, lideri în Europa Centrala și de Est pe acest segment fiind Ungaria, Slovenia și Elveția, conform unei analize Wall-Street.ro.
Astfel, Belarus are o populație de 10,3 milioane de oameni, dar în prezent doar circa 370.000 de cetățeni ai statului au conturi pe cea mai mare rețea socială din lume. La polul opus se situează Ungaria - 38% din cei circa 10 milioane de unguri au conturi de Facebook, Slovenia (36%) și Elveția (36%).

Ca număr efectiv de utilizatori, conduce detașat Germania, cu 22,6 milioane de utilizatori pe Facebook, din cei 83,2 milioane cetățeni (deci 27% dintre ei sunt pe Facebook).
Câți utilizatori de Facebook au țările din regiune. Este România în plutonul fruntaș?

Doar patru ministere din 15 analizate anul trecut știau să folosească relațiile publice ca pe o funcție de management, restul ministerelor considerând că departamentul de comunicare are preponderent un rol tehnic ori birocratic, mai apropiat de relația directă cu cetățenii decât de strategia de comunicare, arată o analiză realizată de Asociația Română de Relații Publice (ARRP).

Relațiile publice sunt reduse, de cele mai multe ori, la funcții instrumentale: scriere și editare de materiale, relații cu presa, comunicare internă, organizare de evenimente și furnizare de informații. Pe de altă parte, funcțiile strategice precum cercetarea, oferirea de consultanță și training, reprezentarea organizației ca purtător de cuvânt sau managementul crizei sunt puțin prezente în profilul departamentelor de comunicare din actuala structura a Guvernului României.
Ce ministere comunică bine și care sunt codașe la PR

O mare parte a utilizatorilor de Internet din mediul urban folosesc mediul online ca sursă de informare pentru a lua o decizie de cumpărare conform unui studiu efectuat de GfK.

Conform studiului, 84% dintre utilizatorii români de internet din mediul urban au luat în considerare pentru cumpărare alte mărci decât cele pe care le aveau inițial în minte după ce au căutat informații online.
Cum schimbă Internetul decizia de cumparare

PeerIndex.com, un serviciu de măsurare a influenţei utilizatorilor în social media, cu sediul în Marea Britanie, lansează împreună cu Apropo.ro o acţiune de analiză a influenţei pe Twitter în România. Analiza va genera şi un top al utilizatorilor români de Twitter cu cel mai mare potenţial de influenţă, în funcţie de scorul individual generat de PeerIndex în baza unui un algoritm complex.

Topul, numit "Cei mai influenţi utilizatori de Twitter din România” va fi disponibil în săptămâna de test pe portalul Apropo.ro, într-o pagină dedicată, şi va fi actualizat în timp real, până la finalul perioadei de test, pe măsură ce utilizatorii din top îşi completează datele .
PeerIndex şi Apropo.ro analizează influenţa pe Twitter în România

 Foto: Ovidiu Micsik, MediafaxFoto 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Profitul de 85 milioane de euro realizat in 2010 trebuie tinut bine. Nu cumva sa ajute sinistratii, de exemplu. Scopul BOR este sa faca profit, nu sa ajute saracii.
  • hop si eu! nu ma intereseaza prin ce canale comunica BOR!de doua milenii crestinismul s-a descurcat de minune prin viu grai si fapta. pe mine ma intereseaza ce face BoR cu averile alea imense recuperate si cu veniturile neimpozate? vreo scoala, vreuu orfelinat, vreun spital pentru saracii zonei,vreo masa calda pe zi pentru copiii nimanui?ma refer strict la cei care conduc si beneficiaza de veniturile BOR.pentru ca exista preoti minunati care dau din salariul lor de mancare saracilor, dar sa fim intelesi:nu li se ramburseaza de catre bor!EI DARUIESC PENTRU CA ASA SIMT! PROTIPENDADA BOR a uitat pentru ce a aparut biserica. ei cred ca pentru ei si traiul lor imbelsugat!

Trimite un comentariu