Skip to main content

Gemius măsoară traficul site-urilor din Republica Moldova

 

Compania de cercetare Gemius a fost aleasă, la începutul lui februarie, de către Biroul de Audit al Tirajelor si Internetului din Republica Moldova (BATI) să se ocupe de auditul oficial al traficului site-urilor.

Publicitate

Piața de publicitate online din Republica Moldova a ajuns în 2011 la 1,3 milioane de euro, cu 14% mai mare decât anul precedent, se anunță într-un comunicat al companiei. Publicitatea TV şi cea outdoor s-au ridicat, anul trecut, la 13,3 milioane de euro, respectiv, 6,1 milioane de euro.

Primele date despre audienţa web din Moldova vor fi livrate în mai 2012.

Stanislav Popov, directorul executiv al BATI: "Această decizie este o crucială pentru piață, deoarece are drept scop unificarea decisivă a industriei internetului şi o creştere a rentabilităţii canalelor de publicitate online."

Gemius este o agenție internatională de research, înființată în Polonia. Compania desfașoară operatiuni în peste 20 de piețe.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu