Skip to main content

Șase luni de campanie TV pentru educația timpurie a copiilor defavorizați

 


Organizația Ovidiu Rom lansează pe 15 martie campania Fiecare copil în grădiniță destinată informării publice asupra importanței educației pentru copiii proveniți din medii dezavantajate.

Publicitate

Sub sloganul „Fiecare Copil în Grădiniță este responsabilitatea fiecăruia dintre noi”, clipurile subliniază necesitatea de a-i educa pe cei mici începând de la vârsta de 3 ani.

Campania se va desfășura până pe 15 septembrie. Cele patru spoturi care vor rula pe 23 de posturi TV au fost realizate pro bono de agenția Foarfek.

 

Cele patru spoturi de 30 de secunde sunt colaje de fotografii din comunitățile unde se derulează programul „Fiecare Copil în Grădiniță”.

Beneficiarii programului sunt copiii din familii sărace. Producția spoturilor a fost realizată pro-bono prin contribuția următoarelor companii și persoane: Saatchi & Saatchi, Zenith, Chainsaw, Foarfek, Daniel Vrăbioiu - fotografii, Marcel Iureș – voice-over.

Majoritatea canalelor de televiziune vor difuza cele patru spoturi de 8000 ori: Acasă, Animal Planet, AXN, AXN Crime, AXN Sci -Fi, Discovery Channel, Favorit TV, Money Channel, MTV, Music Channel, N 24, National Geographic, National Geographic Wild, National TV, OTV, Prima TV, Pro Cinema, Pro TV, Sport.ro, TLC, TVR Info, TVR1, TVR3.

Spoturile vor fi difuzate și de următoarele posturi de radio: Antena Satelor, Gold FM, Radio 3 net, Radio ZU, Radio România Actualități, Radio România Cultural. De asemenea, Carrefour, Rompetrol, CITV, Spectacular View și B-Est Film Festival susțin campania.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • intr-o lume ideala, campania ar fi excelenta, numai ca in romania nici copiii favorizati - daca le pot spune asa, in antiteza cu cei defavorizati - nu au loc in gradinite... copiii cu familii normale, cu parinti care au serviciu nu prind loc in gradinitele de stat. si atunci, de ce sa trimit sms cu suprataxa sau ce vrea ovidiu rom ca sa ocupe locurile alea de la stat si copiii defavorizati, cind al meu e pe margine?
  • Teorii frumoase, intentii bune. Sa vedem ce efecte observabile si reale vor avea, dincolo de emotionalitatea transmisa de clipuri si slogan. Greu de convins o categorie sociala atat de vulnerabila, ca scoala nu este un lux inutil.

Trimite un comentariu