Skip to main content

26 Aprilie. Terapeutul Stelian Fulga vrea televiziune pentru tratamentele lui naturiste

 

Terapeutul naturist Stelian Fulga vrea să îşi lanseze televiziunea Full TV, o solicitare în acest sens fiind depusă la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), scrie Mediafax.

Publicitate

Reprezentanţii CNA au declarat că formatul televiziunii Full TV este generalist, iar proiectul este dezvoltat de Stelian Fulga şi familia acestuia. Solicitarea lui Stelian Fulga va fi analizată în şedinţa de astăzi a CNA.
Terapeutul naturist Stelian Fulga vrea să îşi lanseze televiziunea Full TV

(P) Vrei să asiguri creditul obținut de partenerul din străinătate pentru achiziționarea produselor și serviciilor furnizate?

TVR 1 lansează din 30 aprilie, de la ora 21.00, o serie de 10 ediții a emisiunii România deşteaptă, parte a campaniei cu același nume, ce fa fi prezentată de Irina Păcurariu, scrie Evenimentul zilei.

"Este reconfortant să ştii că putem performa acolo, că avem, de exemplu, un român care a terminat în trei ani un doctorat la Princeton, durata medie fiind de cinci-şase ani, a lucrat apoi pentru Guvernul Japoniei, pentru ca, foarte repede, să fi ajuns unul dintre cei mai tineri profesori de strategie la Harvard Business School. Este vorba despre Andrei Hoisi", povesteşte Irina Păcurariu prezentatoarea emisiunii.

Cei mai mulţi, surprinzător, nu sunt olimpici, aceştia reprezintă doar o mică parte. Unii nu aveau nici banii de drum când au aplicat şi alţi doritori nici măcar nu deţineau un paşaport.
TVR caută afară "România deşteaptă"

Campania electorală în audiovizual va începe pe 11 mai şi se va încheia pe 7 iunie, la ora 24.00, iar candidaţii la alegerile locale se vor putea exprima gratuit în emisiunile informative, electorale şi de dezbatere electorală difuzate de televiziuni şi radiouri, potrivit unei Decizii a CNA, scrie Adevărul. Emisiunile electorale pot fi difuzate numai de luni până vineri, potrivit legii.

Radiodifuzorii care vor reflecta campania electorală, ca urmare a solicitărilor primite de la competitorii electorali, au obligaţia să informeze cu privire la acest lucru CNA, până cel mai târziu pe 9 mai, se mai spune în Decizia CNA.
CNA a stabilit regulile campaniei electorale în audiovizual. Se va desfăşura între 11 mai şi 7 iunie şi va fi gratuită

Investițiile în media ar putea scădea și în acest an, piața de publicitate înregistrând astfel al patrulea an de diminuare, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Bogdan Prăjișteanu, directorul general al MEC România.

Bugetele pentru promovare ar putea ajunge până la aproximativ 320-325 de milioane de euro anul acesta, aproape de același nivel ca în 2011 când piața a fost de 325 de milioane de euro, conform estimărilor MEC. Printre domeniile în care bugetele de media ar putea crește se numără telecomunicațiile, retailul, farma, piața berii și cea auto, restul fiind în stagnare sau scădere.
Prajisteanu, MEC: Se pare ca suntem in al patrulea an de recesiune in publicitate

TVR Cultural împlineşte, în 2012, un deceniu de existenţă, iar joi Jurnalul Cultural marchează 10 ani de la prima emisie, ce a avut loc pe 26 aprilie 2002, scrie Evenimentul zilei.
"E un adevăr simplu, ştiut de toţi jurnaliştii, că nu există jurnal de televiziune perfect, după cum, în literatura de gen, nu există crimă perfectă. Aşa că şi Jurnalul Cultural, ca să rămână credibil şi să-şi păstreze rolul de busolă pentru publicul său, va fi întotdeauna controversat, disputat, subiect de discuţie", a declarat Daniela Zeca Buzura, directorul postului TVR Cultural.
Jurnalul Cultural marchează 10 ani printr-o ediţie specială

Doar 34,4% din managerii companiilor folosesc platformele de promovare online, potrivit studiului „Perspective ale utilizarii publicitatii online de catre companiile din Romania“ realizat de Divizia Market Research a grupului româno-german Rentrop&Straton și citat de Adevărul.

Majoritatea respondenţilor (69,1%) distribuie bugetul de publicitate online pe campanii de la care au aşteptări pe termen scurt sau mediu privind creşterea volumului de vânzări.

Astfel, managerii recurg cel mai des la tehnici de promovare precum reduceri semnificative de preţ, promoţii sezoniere, promoţii nesezoniere sau concursuri şi tombole. Aceeaşi motivaţie poate fi atribuită şi managerilor care aleg publicitatea online cel mai des în momentul desfăşurării târgurilor şi manifestărilor comerciale.
Doar 34,4% din companiile româneşti folosesc Internetul ca mediu de promovare

Cotidianul online AvocatNet.ro şi-a lansat pe 24 aprilie primul proiect editorial în print, sub denumirea Revista AvocatNet, potrivit Adevărul.
După 11 ani de apariţii online, revista AvocatNet.ro este o extensie a websiteului si se dorește a fi o platformă între societăţile mari de avocatură/consultanţă fiscală si lumea oamenilor de business.
S-a lansat primul număr al Revistei AvocatNet

Audierea lui James Murdoch marţi de către o comisie privind practicile mass-media înfiinţată de Guvernul britanic, la Londra, a constituit ocazia unor dezvăluiri stânjenitoare asupra relaţiilor grupului de presă al tatălui său, Rupert Murdoch, cu conservatorii aflaţi la putere, scrie Mediafax.

Contacte intense au avut loc între grupul Murdoch şi consilieri ai ministrului Culturii Jeremy Hunt, au dezvăluit e-mailurile trimise lui James Murdoch de către Frédéric Michel, directorul pentru Relaţii Publice al News Corp, imperiul Murdoch.

James Murdoch a recunoscut că a discutat cu premierul David Cameron despre proiect. "S-a întâmplat în cadrul unei mici discuţii înaintea unei cine", pe 23 decembrie 2010, a declarat el în faţa Comisiei Leveson.
Guvernul britanic, sub presiune pentru legăturile sale cu imperiul Murdoch. Dezvăluiri despre legăturile lui Rupert Murdoch cu conservatorii aflaţi la putere

Realitatea.net, Hotnews.ro și Realitatea TV au fost cele mai citate produse media din perioada 19 martie – 18 aprilie, se arată într-un studiu realizat de compania de monitorizare MediaTrust Romania, potrivit DailyBusiness.ro.

Astfel, în această perioadă, cele mai citate media au fost portalul realitatea.net (51 mențiuni) și hotnews.ro (48), urmate de Realitatea TV (46), B1 TV (38) și Evenimentul zilei (31).

În ceea ce privește posturile radio, media a citat cu precădere informații transmise de România Actualități (3 mențiuni) și Europa FM (2 mentiuni).
Realitatea.net detroneaza Antena 3 la cele mai citate medii

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu