Skip to main content

3 Aprilie. Dan Suciu, purtător de cuvânt al Guvernului Ungureanu: Câştig de trei ori mai puţini bani ca-n mediul privat

 

Acum trei-patru ani s-a creat o ruptură adâncă între presă şi politică. A venit ca urmare a unei presiuni politice această politizare, presa a reacţionat în consecinţă, iar acum sunt cu toţii radicalizaţi şi opuşi unii altora”, a declarat Dan Suciu, purtătorul de cuvânt al Guvernului, într-un interviu pentru Adevărul.

Publicitate

Dan Suciu ajunge la Palatul Victoria la ora 8.00 şi nu pleacă niciodată pe lumină. Este vocea unui Guvern de criză, aflat în pragul alegerilor, şi face ce ştie mai bine: transmite informaţii.

Eu nu vreau să fiu un etern purtător de cuvânt. Este o experienţă care te-mbogăţeşte, doar o etapă”, a mai spus Dan Suciu.
Dan Suciu, purtător de cuvânt al Guvernului Ungureanu: Câştig de trei ori mai puţini bani ca-n mediul privat

 

(P) Vrei să explorezi piețe noi și mai riscante, dar cu un potențial de creștere mai mare?

 

Veniturile TVR din taxa TV și din subvenții de la bugetul de stat s-au ridicat în 2011 la circa 490 de milioane de lei, potrivit unei informări a Televiziunii publice, transmisă în replică la un material publicat săptămâna trecută de Cătălin Tolontan pe blogul său, în care acesta afirma că "TVR și RRA (Radio Romania - n.r.) cheltuiesc 1 milion de dolari pe zi", scrie HotNews.ro.

Televiziunea publică menționează că suma încasată de TVR pe zi din aceste două surse "este mai mică de jumătate din cifra publicată de autorul articolului", cu precizarea că "nu am calculat veniturile SRR (radioul public - n.r.) din taxă și din subvenții de la bugetul de stat".
TVR a inregistrat in 2011 venituri de 490 milioane de lei din taxa TV si subventii de la bugetul de stat

Autorităţile iraniene au anunţat suspendarea pe termen nelimitat a acreditării biroului agenţiei Reuters din Teheran, după un reportaj în care femei care practicau arte marţiale au fost catalogate drept "teroriste", scrie Mediafax. Decizia a fost anunţată de Ministerul iranian al Culturii.
Iranul a suspendat acreditarea filialei locale a agenţiei Reuters

Romtelecom, al doilea operator de televiziune de pe piața locală, introduce HBO GO, un serviciu video la cerere pentru clienții de televiziune prin satelit și IPTV care sunt abonați ai pachetului Maxpak. Cei care își doresc să aibă acest serviciu trebuie să plătească în plus 1,24 de euro pe lună (cu TVA) peste oferta Maxpak, prețul final ajungând astfel la 7,32 de euro, cu TVA.

Serviciul de video la cerere este disponibil online și permite clienților de televiziune ai Romtelecom să vizioneze 600 de ore de programe. De asemenea, ei pot vedea toate producțiile HBO înainte ca acestea să fie lansate pe canalul TV.
HBO lanseaza un serviciu video la cerere impreuna cu Romtelecom

Românii se informeaza întâi pe internet atunci când trebuie să cumpere produse și servicii din domeniile financiar, telecomunicații, auto și bricolaj, arată studiul Internetul și decizia de cumpărare, realizat de compania de cercetare GFK România, scrie Wall-Street.ro.

Astfel, 63% dintre români caută informații prima dată pe internet atunci când au nevoie de un produs sau serviciu din domeniul financiar, procentul este de 60% în cazul pieselor și serviciilor auto și al celor de bricolaj și de 51% în cazul serviciilor de telecomunicații.
Romanii se informeaza intai pe internet cand vor un credit sau masini de gaurit

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Eh, lasati, don Suciu, ca-i infinit mai pretios accesul la informatiile guvernamentale. Si un baiat dragut si civilizat ca matale sigur isi va rotunji usor veniturile oficiale pierdute, oricat de periferic gravitati in jurul acestor informatii :D
  • este cel mai decent purtator de cuvant pe care l-a avut puterea, oricare a fost ea, de 20 de ani...un om respectabil, iti impune respect prin atitudinea sa ...si totusi, pt ce s a alaturat unei puteri nefrecventabile? doar pt experienta? nu i deloc ok cand oamenii fac corp comun cu un rau-NEnecesar, care este pdl.

Trimite un comentariu