Skip to main content

New York Times pierde la capitolul publicitate, dar câștigă abonați

 

La câteva luni după ce New York Times a introdus sistemul Paywall, care oferă internauților un acces la anumite articole gratuite, cotidianul american a anunțat ieri că a crescut numărul abonaților la ediția de print, scrie Le Monde. În schimb, veniturile din publicitate sunt în continuă scădere.

Publicitate

Profitul net al primului trimestru este de 42,13 milioande de dolari și de 30 de milioane după ce este reținut impozitul. În schimb, cifra de afacere a stagnat la 499,4 milioane de dolari.

Veniturile din publicitate ale grupului de presă au scăzut cu 7,2%, iar publicitatea per ansamblu a scăzut cu 10,3%. Veniturile din publicitatea online au scăzut cu 2,3%.

În schimb, veniturile din difuzare au crescut cu 9,7% datorită ofertelor la abonamentele online și creșterii prețului de la 1 ianuarie a ediției de print a ziarului New York Times.

Grupul de presă are acum circa 450 de mii de abonați la edițiile online ale New York Times și Herald Tribune, ediția internațională. Ceea ce înseamnă o creștere de 16 procente în trei luni. Boston Globe are circa 18.000 de abonați la ediția online plătită, asta însemnând o creștere de 13% în trei luni.

 

(P) Vrei să asiguri creditul obținut de partenerul din străinătate pentru achiziționarea produselor și serviciilor furnizate?

 

Oficialii grupului au spus că tendința veniturilor din publicitate este în continuare una de scădere pentru al doilea trimestru. Veniturile din difuzare sunt, în schimb, în creștere și se așteaptă un progres de 7-9%.

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu