Skip to main content

3 mai: Jumătate dintre firmele de stat dau 5,68 mil. euro pentru publicitate şi protocol

 

Aproape jumătate dintre companiile controlate de stat, în principal din subordinea Ministerului Economiei, și-au bugetat pentru acest an cheltuieli cumulate de peste 25 milioane lei (5,68 mil. euro) pentru acțiuni de sponsorizare, publicitate și protocol, rezultă dintr-o centralizare analizată de Guvern, scrie Wall-Street.ro, care citeazムMediafax.

Publicitate

Cifrele rezultă din centralizarea bugetelor de venituri și cheltuieli pentru acest an la nivelul a 46 de companii de stat din totalul celor peste o sută de astfel de unități.

Datele analizate relevă că aceste companii și-au bugetat peste 6 milioane lei pentru acțiuni de sponsorizare, peste 14 milioane lei pentru publicitate și peste 5,2 milioane lei pentru cheltuieli de protocol.
Jumătate dintre firmele de stat dau 5,68 mil. euro pentru publicitate și protocol

Peste 21 milioane de euro. Acestea sunt sumele, la ratecard, investite de primele 5 companii în publicitatea online, în perioada septembrie 2011- martie 2012. Și asta în condițiile în care toată piața de publicitate online este estimată, pentru 2011, la 20 milioane de euro, exceptând volumele alocate Google, Yahoo sau Facebook. Cu toate acestea, tarifele de publicitate online continuă să scadă, scrie DailyBusiness.ro.

În acest sens, Raluca Mateescu, head of MEC Interaction, divizia specializată de servicii online a agenției de media MEC România, a declarat pentru DailyBusiness.ro că tarifele de publicitate online vor înregistra, în 2012, o scădere de până la 5% față de 2011.
Cu toate acestea, reprezentanta MEC Interaction estimează piața de publicitate online va crește cu 10% față de 2011, creștere susținută îndeosebi de search și social media.
Tarifele scad, piața crește. Top 5 companii care investesc în publicitatea online

Dan Suciu, purtătorul de cuvânt a Cabinetului Ungureanu, a demisionat el urmând să își îndeplinească atribuțiile până vineri noapte, la ora 24.00, scrie Wall-Street.ro, care citeazムsite-ului Guvernului.

Decizia a venit după ce guvernul condus de Mihai Răzvan Ungureanu a picat în urmă unei moțiuni de cenzură inițiate de USL.
"Am încercat să văd lucrurile și din această perspectivă, așa cum le vedeți și dumneavoastră, pentru că-mi revendic activitatea de jurnalist, pe care am avut-o până acum", a afirmat Suciu în față jurnaliștilor.
Dan Suciu, purtătorul de cuvânt al Guvernului, a demisionat

Într-o dezbatere legată de CV-ul Corinei Dumitrescu, propusă pentru Ministerul Educației de Victor Ponta, Cătălin Striblea, moderatorul emisiunii ”Ultima oră” de la România TV, a avut o răbufnire și i-a reproșat președintelui CSM Alina Ghica că a mințit în declarațiile pe care le-a făcut în timpul emisiei, scrie Adevărul.

După ce invitații lui Cătălin Striblea au dezbătut CV-ul Corinei Dumitrescu, propusă pentru postul de ministru al Educației, a intrat în legătură telefonică președintele CSM Alina Ghica.

Șeful magistraților a pus greșelile din CV-ul Corinei Dumitrescu pe seama personalului tehnic, argumentând că angajații instituției sunt cei care redactează respectivele acte.

Moderatorii emisiunii, Cătălin Striblea și Corina Drăgotescu, au înțeles cine se face vinovat de aceste greșeli, însă s-au arătat intrigați de ce tocmai președintele Consiliului Suprem al Magistraturii a sunat, ca să intre în direct și să facă aceste precizări.
Cătălin Striblea către președintele CSM: Ați spus o minciună în acest moment. Gestul dv. vă descalifică

Mass-media trebuie să îşi asume din 2012 "o definire nouă a propriilor valori şi standarde, după ce, în ultimii doi ani, principala sa preocupare a fost supravieţuirea", se spune în mesajul Clubului Român de Presă (CRP), cu ocazia Zilei Mondiale a Libertăţii Presei, remis agenţiei Mediafax.
"Criza economică a fost un examen dur, cu costuri mari, dar care a fost trecut de multe companii din industria mass-media şi de către mulţi jurnalişti. După acest examen, continuarea funcţionării mass-media în regim de avarie devine dăunătoare atât pentru integritatea valorilor profesiei noastre, cât şi pentru succesul mass-media ca afacere performantă", se spune în mesajul CRP.
Clubul Român de Presă: Presa are nevoie de un nou suflu, jurnaliştii trebuie să recâştige respectul publicului

Facebook și Google vor dispărea în următorii cinci sau opt ani. Aceasta este ipoteza lansată zilele trecute de revista Forbes care consideră că, deși acești mamuți ai Internetului nu vor da faliment, în câțiva ani vor aparține de domeniul trecutului, scrie Adevărul.

Principalul motiv este evoluția Internetului.

„Se pare că, în spaţiul cibernetic, rezistenţa în timp a unei companii este în relaţie directă cu perioada în care s-a născut firma", scrie Eric Jackson pentru Forbes.

Acesta subliniază că în lumea Internetului au fost trei generaţii: Web 1.0, era companiilor fondate între 1994 şi 2001 - Netscape, Yahoo!, AOL, Google, Amazon şi eBay-, apoi Web 2.0, companiile fondate între 2002 şi 2009, respectiv Facebook, LinkedIn şi Groupon, iar cea de-a treia „eră", cea din 2010 încoace, cea a telefoanelor mobile.
Forbes: Facebook și Google vor dispărea în maximum opt ani

O instanţă germană de judecată a cerut miercuri Microsoft să scoată de pe piaţa locală Windows 7 şi Xbox 360, produse care, potrivit judecătorului, încalcă mai multe brevete ale Motorola Mobility, care urmează să fie preluată de Google, scrie Mediafax.

Judecătorul şedinţei a declarat că Microsoft a încălcat un acord cu Motorola prin includerea unui software de compresie video în produsele respective.
În decizie, judecătorul cere Microsoft să scoată de pe piaţa germană Xbox 360 şi Windows 7.
Săptămâna trecută, Comisia pentru Comerţ Internaţional din SUA a arătat, într-o decizie similară, că Microsoft încalcă brevetele Motorola Mobility pentru mai multe tehnologii, fiind vizată inclusiv conexiunea wireless a Xbox 360 şi softul de compresie video.
O instanţă germană cere Microsoft să scoată Windows 7 şi Xbox 360 de pe piaţa locală. Care este este motivul

Utilizatorii americani şi britanici de Facebook au de acum înainte posibilitatea de a-şi adauga statutul de "donator de organe" în profilurile lor, graţie unei iniţiative lansate de această reţea de socializare cu scopul de a-i pune în contact pe donatori cu pacienţii care aşteaptă un transplant, notează Mediafax.

Mark Zuckerberg, tânărul fondator al companiei Facebook, este unul dintre primii membri ai acestei reţele de socializare care a adăugat statutul de "donator de organe" în profilul său. De acum înainte, aşa cum a declarat el pentru postul american de televiziune ABC, utilizatorii din Statele Unite şi Marea Britanie vor putea să îl imite şi să se declare donatori de organe.
Pe Facebook vor fi postate şi o serie de link-uri, care trimit către registrele oficiale de donatori, permiţând astfel utilizatorilor să se înscrie pe aceste liste.
Donarea de organe, noua cauză susţinută de Facebook

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu