Skip to main content

PE SCURT: Philip Kotler soseşte în România peste o lună. Lazy Town revine cu episoade noi

 

Profesorul Philip Kotler (foto), cunoscut ca „părintele marketingului”, se va afla la Bucureşti pe 1 iunie, pentru a susţine primul curs certificat de marketing în România.

Publicitate

Serialul TV pentru copii LazyTown revine cu episoade noi. Producţia celei de-a treia serii a început după ce Turner Broadcasting a achiziţionat compania LazyTown în septembrie 2011. Noul sezon va avea 13 episoade a câte 30 de minute.

Primele două serii din LazyTown au fost de asemenea achiziţionate de Turner şi vor fi difuzate pe posturile Turner înainte de lansarea celei de-a treia, în prima parte a anului 2013.

Despre conferinţa la care participă Philip Kotler:

  • Voi împartăşi câteva noutăţi care au loc în domeniul digital, lucruri care vor ajuta companiile să fie mai inovative şi să crească puterea branding-ului produselor sau ofertelor", a spus Philip Kotler, într-un mesaj adresat participanţilor.
  • Trainingul certificat „Marketing-ul prin valori”, susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 iunie, va avea loc la Ateneul Român. Adresat oamenilor de afaceri, managerilor și profesioniștilor în marketing și comunicare din toate industriile, trainingul va aborda, printre altele, metode de îmbunătăţire a puterii brandului.

Trainingul va cuprinde două sesiuni a câte două ore şi jumătate, pe parcursul cărora participanţii vor afla cum să facă faţă provocărilor şi oportunităţilor majore de business în perioadele de turbulenţe.

  • Agenda completă este disponibilă pe site-ul oficial al evenimentului. În preţul fiecărui bilet este inclus şi un abonament de 1 an la Ziarul Financiar și Business Magazin, cu începere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comandă online, prin completarea formularului de înscriere.
  • Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting și V+O Communication (www.vando.ro).

 Despre noua serie Lazy Town

Creatorul serialului, Magnus Scheving, va fi din nou Sportacus, eroul plin de energie, iar o nouă actriţă o va interpreta pe Stephanie, micuţa care vrea să devină dansatoare. Alături de ei se vor regăsi toate celelalte chipuri familiare din LazyTown, chiar şi personajul negativ Robbie Rotten.

Rolul lui Stephanie, fetiţa cu părul roz şi mereu bine dispusă căreia îi place dansul, va fi interpretat de Chloe Lang, în vârstă de zece ani, care o înlocuieşte pe Julianna Rose Mauriello. Născută în Connecticut, Statele Unite ale Americii, Chloe a participat la multe concursuri de dans şi este deja o dansatoare experimentată.

Conceptul a fost creat în urmă cu aproape 20 de ani de Magnus Scheving, iar LazyTown este singurul brand global de divertisment dedicat sănătăţii copiilor. Scopul lui este să motiveze şi să inspire copiii şi familiile acestora să îşi schimbe în bine modul de viaţă, distrându-se în acelaşi timp.

Brandul LazyTown curpinde, pe lângă serialul TV, spectacole live, muzică, jocuri, radio, cărţi şi reviste, retail, dar şi activităţi dedicate comunităţilor, precum maratoane, susţinerea cluburilor sportive, întâlniri, sau campanii care promovează obiceiuri alimentare sănătoase.

Filmările au loc în studiourile LazyTown din Islanda, iar efectele speciale vor fi create de studiourile Turner din Atlanta, a căror semnătură se regăseşte şi pe producţii precum Ben 10, Level Up, Matrix sau X-Men.

Noua serie este produsă de Magnus Scheving şi Björn Thorir Sigurdsson şi regizată de Magnus Scheving şi Sigvaldi J. Karason.

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • De-abia astept! Sunt foarte interesata de campanii si strategii de marketing. Chiar am citit azi despre importanta tricourilor personalizate pe site-ul Merit Angajat, cica ar fi bune instrumente de marketing. Sunt sigura ca am o groaza de invatat de la Philip Kotler.

Trimite un comentariu