Skip to main content

14 Iunie. Pe urmele adevăraților locuitori din Fierbinți

 


CÂT DE MULT SEAMĂNĂ ORAȘUL FIERBINȚI DIN FILM CU CEL DIN REALITATE. În Fierbinţi Târg-Ialomiţa, lumea s-a împărţit pe din două de când, o dată pe săptămână, oraşul - comună e vedetă într-un serial. Primarul e mulţumit că producătorii filmului au aşezat, într-un final, pe generic, " o atenţionare": că personajele din "Las Fierbinţi" n-au nicio treabă cu oamenii din sat sau orice asemănare este o pură concidenţă, scrie Evenimentul zilei într-un reportaj.

Publicitate

Realitatea nu e departe de ficțiunea de la TV. E bătaie pe primărie, consilierii locali nu votează proiecte doar ca să facă opoziţie, iar oamenii stau gură cască la toate astea. Scenariul e pe-aproape: vicele umblă prin sat să fure voturi, iar cârciumarul Bobiţă îl ajută.

"Mi-au sărit mulţi în cap că le fac oraşul de râs cu filmul ăsta. Dar eu i-am lăsat pe băieţi să-şi facă treaba, localnicii au mai câştigat de pe urma lor, că i-au luat figuranţi", spune primarul Iusein Yuksel, un PSD-ist de origine turcă, venit de la Constanţa de gura soacrei din Fierbinţi.
"Bă, aştia din film îşi bat joc de noi?!" 


NICI CANDIDAȚII LA LOCALE NU MAI SUNT INTERESAȚI DE RECLAMELE ÎN PRESĂCampania electorală pentru alegerile locale din Bucureşti a fost cea mai săracă din istoria presei centrale, scrie Forbes. Foarte puţin candidaţi au ales să cumpere machete publicitare în paginile ziarelor şi revistelor, spre deosebire de alegerile precedente.

Sorin Oprescu este „campionul absolut” al publicităţii electorale în presa scrisă centrală, în recenta campanie electorală. Pentru cele 47 de machete publicitare ale lui Oprescu s-au plătit circa 80.000 de euro.

Monitorizarea companiei Alfa Cont arată că, în perioada 11 mai – 7 iunie 2012, doar şase candidaţi din Bucureşti au avut machete publicitare în presă. Numărul acestor reclame este ridicol de mic: 72!
Câţi bani au băgat candidaţii în reclama electorală din presă


DE CE NU E AFECTATĂ AUDIENȚA ANTENELOR DUPĂ IEȘIREA DE PE DIGI? Unul dintre motivele pentru care ieșirea Antenelor din grila platformei de satelit a RCS&RDS, Digi, a avut o influență "minimă" asupra audiențelor de interes comercial este, potrivit Comitetului Tehnic al Asociației Române pentru Măsurarea Audienței (ARMA): "Gospodăriile cu DTH aveau și au un consum mai mic pentru Antena 1 decât gospodăriile cu alte tipuri de recepție".
Cum explica ARMA scaderea "minima" a audientelor la Antene dupa iesirea de pe Digi: Gospodariile cu DTH au un consum mai mic pentru Antena 1 decat celelalte

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu