Skip to main content

Cine mai scrie despre evenimentele culturale

 

Publicitate

Raport de festival. 125 de site-uri, 20 de publicații și 7 canale radio și TV au acoperit RadiRo, Festivalul Internațional al Orchestrelor Radio, eveniment ce a avut loc în perioada 23 - 29 septembrie.

Despre eveniment au fost scris nu mai puțin de 377 de articole, potrivit monitorizării Media Image. Dintre acestea, 309 materiale au apărut în presa online, 33 în presa scrisă și 35 la radio sau la TV.

Jurnalul Național, Azi și Evenimentul zilei au fost publicațiile cu cele mai multe articole despre festival, iar posturile publice Radio România Actualități și TVR 1 sunt posturile cu cea mai bună acoperire.

Cine a aflat despre RadiRo?

În presa scrisă, relatările despre festivalul RadiRo au atins peste un milion de persoane  din populația adultă. În plus, 16,1% din bucureșteni au auzit despre eveniment, iar știrea difuzată de Pro TV pe acest subiect a atras cea mai bună audiență, atingând 3,8% din populația adultă a României.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Datoria de onoare a mediilor din Romania este de a promova cultura si umorul, fara cinism, ironie si tot ce inseamna lipsa de suflet, caracter, personalitate si altruism. Responsabilitatea sfanta a mediilor romanesti este de a promova iubirea de tara, in deplina armonie cu iubirea intregului Pamant. Mentalitatea ostila voluntariatului si altruismului la noi romanii, poate fi vindecata doar incepand cu familia.
    Orice roman poate sa devina educat, doar daca mediile romane incurajeaza familia, intru Dumnezeu si Arta Binelui.
  • STIRE PLATITA? Daca si in muzica clasica s-a ajuns la cantitate e vai si-amar. Problema nu e de expunere, ci de constanta si de durata de la anunt pana la eveniment. care e concluzia acestui studiu? ca agentia si-a luat banii de pomana, fiindca sala palatului n-a fost plina sau ca a meritat bani in plus ca "uite ce mult s-a scris". se stie ca deja publicatiile pun orice pentru a umple site-ruile sau paginile, toate comunicatele de presa ajung pe site-uri, copiate ca atare, dar semnate cu numele redactorilor. sa intelegem ca daca cantitatea era de doua ori mai mare ar fi venit de ori mai multa lume?! Petrisor draga, asta nu era cumva stire platita cum ca agentia care s-a ocupat de promovarea festivalului PROST (cea care a ti-a dat stirea de altfel) uite ce treaba a facut, si sa justifice banii de la STAT?! Putem sa vedem si noi lista publicatiilor si a site-urilor, sa vedem daca au foat monitorizate si cei care au facut critici??????????? te-ai cam dat dupa bani Petrisor.

Trimite un comentariu