Skip to main content

Thinkdigital reprezintă Doza de Haş

 

Publicitate

Thinkdigital România şi Mihai Holhos, alias Mikey H., producătorul şi prezentatorul show-ului săptămânal online Doza de Haş, au semnat un acord în urma căruia compania de marketing şi vânzări online va reprezenta producţia video, precum şi comunităţile YouTube şi Facebook aferente, în relaţia cu agenţiile de media şi marii clienţi de publicitate.

Fiecare episod din Doza de Haş înregistrează peste 100.000 de afişări. La aceasta se adaugă peste 65.000 de abonaţi la fluxul video YouTube, peste 30.000 de vizitatori unici ai site-ului Dozadehas.com şi 77.000 de fani ai paginii Facebook.

“Media socială şi noile platforme de comunicare au democratizat producţia de content original, până acum un monopol al marilor companii media. Prin urmare, e firesc ca structuri de tip Thinkdigital să agrege aceste noi canale de audienţă, ca alternative ale website-urilor clasice”, spune Dragoş Stanca, partener şi manager general al Thinkdigital România.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QZXDGTOz0pM

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus