Skip to main content

4 Decembrie. Televiziune turcă, amendată pentru un episod din Familia Simpson

 

AMENDĂ PENTRU FAMILIA SIMPSON. Consiliul audiovizualului din Turcia a amendat cu suma de 22.600 de euro postul de televiziune privat CNBC-E , care a difuzat un episod din serialul american "Familia Simpson" în care Dumnezeu era prezentat sub forma unui personaj aflat sub influenţa diavolului, scrie Mediafax.
Consiliul audiovizualului şi-a justificat decizia explicând că în acel episod, producătorii serialului "şi-au bătut joc de Dumnezeu", prezentând un grup de tineri care comentau o crimă realizată "din ordin divin". În plus, Dumnezeu îi încurajează să consume alcool în noaptea de Revelion, afirmă cotidianul turc Hürriyet.
Un post TV din Turcia, amendat pentru difuzarea unui episod din serialul "Familia Simpson"


Publicitate

THE DAILY SE ÎNCHIDE. News Corp, grupul de presă al magnatului Rupert Murdoch, a anunțat ieri că va înceta din 15 decembrie publicarea The Daily, cotidianul conceput special pentru tableta iPad a Apple, scrie HotNews.ro, care citează AFP.
"Nu putem să găsim un public suficient de important pentru a ne convinge că modelul de activitate este sustenabil pe termen lung", a comentat Rupert Murdoch, citat în comunicat.
Redactorul-șef Jesse Angelo și o parte a personalului a site-ului, lansat în februarie cu mare pompă și considerat atunci de Murdoch drept unul dintre cele mai "captivante" din grupul său, se vor muta la New York Post, o altă publicație a grupului, a precizat News Corp.
News Corp renunță la cotidianul său conceput pentru iPad, The Daily


ESTIMARE ZENITH OPTIMEDIA. Internetul va depăşi printul ca investiţii în publicitate până în 2015, la nivel global, conform unei estimări recente a ZenithOptimedia, scrie Wall-Street.ro.
Grupul media subliniază că investiţiile în advertising online vor creste cu 14-15% la nivel global în 2012 şi va acoperi 23,4% din totalul de bani investiţi în advertising până în 2015. Creşterea investiţiilor în online este cumulată cu scăderea investiţiilor în print.
Televiziunile vor rămâne mediul în care se investesc cele mai mari sume de bani.
ZenithOptimedia: advertisingul online va depăşi printul până în 2015

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • “Nu putem să găsim un public suficient de important pentru a ne convinge că modelul de activitate este sustenabil pe termen lung”

    Nici nu mă surprinde, dacă v-aţi încăpţânat să rămâneţi doar pe iPad/iOS şi să ignoraţi Android cu desăvârşire (cu excepţia ofertei făcute doar pentru posesorii de Galaxy Tab din SUA, abonaţi la Verizon Wireless). Poate că nu ar fi fost soluţia salvatoare la final, dar Murdoch şi ai lui nu aveau nimic de pierdut dacă îşi dechideau porţile ceva mai larg.

    Aştept ziua când curtarea exclusivă a utilizatorilor de pe iOS cu apicaţii = sinucidere financiară lentă.

Trimite un comentariu