Skip to main content

11 Ianuarie: CNA vrea să acorde premii de excelenţă posturilor care au respectat legea

 

Publicitate

PREMII DE EXCELENȚĂ PENTRU TELEVIZIUNI. Laura Georgescu, desemnată preşedinte al CNA pe 28 decembrie 2012, a declarat ieri, într-o conferinţă de presă, că noul Consiliu va începe acest an cu acordarea unor premii de excelenţă televiziunilor care au respectat reglementările legale şi care fac ceva pentru educarea gustului publicului, scrie Mediafax.

“Cred că maximum de eficienţă al instituţiei pe care astăzi încerc să mi-o asum este un an fără amenzi. Şi proba cea mai clară este că acest an va începe cu acordarea unor premii. CNA va acorda premii de excelenţă televiziunilor care înţeleg să îşi asume respectarea reglementărilor legale şi să facă ceva privind educarea gustului publicului", a spus Laura Georgescu.
CNA vrea să acorde premii de excelenţă televiziunilor care au respectat reglementările legale


ESTIMĂRI PENTRU PUBLICIS. Conducerea Publicis, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piața locală, mizează în acest an pe o majorare a cifrei de afaceri cu circa 5% față de 2012, când a avut un business estimat la circa 105 milioane de lei (23,5 mil. euro), a afirmat pentru Wall-Street.ro, Teddy Dumitrescu, CEO al grupului.

Teddy Dumitrescu estimează că grupul pe care îl conduce a terminat anul 2012 cu un business de aproximativ 105,2 milioane de lei (23,5 mil. euro). În 2011, grupul a avut o cifră de afaceri de circa 24,7 milioane de euro, potrivit Ministerului de Finanțe.
Dumitrescu, Publicis: Pentru 2013 am bugetat afaceri în creștere cu 5%


ESTIMĂRI PENTRU PIAȚA DE OOH. Piața de OOH (out of home media- panotaj stradal, reclame în lifturi, toalete, parcări, săli de așteptare) va avea o evoluție bună anul acesta, pentru că, în general, anii care urmează perioadelor electorale sunt mai buni decât cei anteriori, a declarat pentru Wall-Street.ro, Raluca Tonciu, directorul general al Getica România, fosta companie News Outdoor Romania.

“Daca în 2012 piața nu și-a revenit, chiar a înregistrat o scădere față de 2011, anul acesta va fi mai bine. Probabil că valoarea pieței nu va oscila, ne așteptăm la aceleași rezultate ca și în acest an. 2013 va fi un an fără campanii electorale, iar, istoric, anii următori campaniilor electorale sunt buni, în care advertiserii profită din plin de locații bune în lunile de varf. Tendința principala pe care o sesizăm este o dezvoltare a segmentului de advertiseri locali, în detrimentul celor internaționali”, explica Tonciu.
Tonciu, Getica: În 2013 va fi mai bine. Istoric, anii următori campaniilor electorale sunt ani buni

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu