Skip to main content

Fiul nelegitim al lui Sergiu Nicolaescu, o invenție de presă

 

Publicitate

Documentele apărute vineri ca fiind redactate de un presupus fiu nelegitim al regizorului Sergiu Nicolaescu, prin care se cerea oprirea incinerării şi recunoaşterea paternităţii, s-au dovedit a fi falsuri, potrivit Adevărul.

Expeditorul solicitării, care s-a semnat Vasile Rotaru, a folosit o adresa anonimă. Cele două sesizări au ajuns la Judecătoria Sectorului 1 mult după terminarea programului, iar cererile nu au fost înregistrate atunci.

La nici 25 de minute distanţă de la expedierea mail-ului către Judecătoria Sectorului 1 Bucureşti, la ora 18.55, România TV a deschis subiectul şi anunţa că este deja în posesia unor „documente incendiare”, despre care se va discuta în direct la ora 20.00. „Documente către instanţă”, „Nicolaescu, acte şoc”, „Oprirea incinerării” a titrat România TV pe burtieră, începând cu ora 18.55, şi abia după ora 20.00 a anunţat explicit despre ce este vorba.

 

Antena 3 a început relatarea subiectului tot vineri, de la ora 19.42. 

Luni s-a dovedit că numele ce apare la semnatarul adreselor către instanţă aparţine fostului jurnalist sportiv Vasile Rotaru. De asemenea, şi Codul Numeric Personal aparţine aceleiași persoane. Acesta ar fi negat că a depus acele acte la instanţă, spunând că datele sale personale au fost folosite în mod abuziv de către o persoană necunoscută.

Vasile Rotaru a fost jurnalist la secţia Sport a televiziunii Realitatea TV. Întreaga arhivă cu datele angajaţilor Realitatea TV a rămas, în 2011, la România TV, post înfiinţat de Sebastian Ghiţă, actual deputat USL, după ce s-a certat cu Sorin Ovidiu Vîntu, iar Realitatea TV a trebuit să se mute în alt sediu.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • SENZATIONAL!!! Cainii (de paza ai USL-ului nu ai democratiei …) se mananca intre ei!!!
    Hienele din presa autointitulata “de stiri” au ajuns sa se manance intre ei. In seara zilei de 08.01.2013, pe Realitatea TV o gramada de “camasi” (jurnalisti) noi se revolta cu putere impotriva magariilor si mojiciilor vomitate pe ecranul televizoarelor de catre cealalta Realitate si anume Romania TV. Cu alte cuvinte, postul la care unii o “sugeau prin batista” pana nu demult se revolta impotriva acelorasi artificii facute pentru audienta de concurentul desprins chiar din ei, Romania TV, devenit o hazna culturala mai gretoasa ca OTV-ul, aceleasi artificii folosite si de alta televiziune USL-ista. Va mai amintiti de “dovada” fabricata de Antena 3 (o alta hazna) in ceea ce priveste bacalaureatul lui Funeriu?
    Pe langa aceste 3 televiziuni, ultima “de stiri” ramasa, B1 este o adevarata “Alba ca zapada”…
    Cum USL a ajuns la putere, cum inainte au fost tot ei, cum interesul “anti-Basescu” incepe sa se ofileasca, cu toata devoalarea caracterului infect si ipocrit al majoritatii romanilor un lucru bun se intampla. Hienele USL-iste din presa incep sa se manace intre ele din foame de audienta… “Jos-Basescu” nu mai face audienta, spre nenorocirea USL-istilor si a hienelor lor din presa, ascunsi sub valul unor “televiziuni de stiri”.
  • ne prefacem toti ca nu stim despre ce este vorba. inventia este un cat se poate de autentica, poarta semnatura RTV respectiv a domnilor, Catalin popa si Eugen Chelemen. ia verificati si vedeti ce iese.
  • Organele abilitate sa se autosesizeze! Este inacceptabil asa ceva! Vinovatii sa plateasca iar acestui post mizerabil sa i se opreasca emisia!

Trimite un comentariu