Skip to main content

21 Martie. Decizia instanței în cazul OTV se amână cu o săptămână. Rodipet revine la stat

 

OTV

Publicitate

AMÂNARE ÎN CAZUL OTV. Curtea de Apel Bucureşti, care a judecat miercuri cererea de anulare a deciziei Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) privind retragerea licenţei de emisie a OTV, a rămas în pronunţare în acest dosar şi urmează să hotărască, peste o săptămână, dacă permite sau nu postului să emită din nou, scrie Mediafax.

Curtea de Apel Bucureşti a judecat cererea de anulare a deciziei Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) din 22 ianuarie privind retragerea licenţei de emisie a OTV, depusă în 23 ianuarie de avocaţii firmei de avocatură Fenechiu-Savu şi Asociaţii, care reprezintă societatea Ocram Televiziune.
Avocaţii postului au depus şi o cerere de suspendare provizorie a deciziei CNA până la rămânerea irevocabilă a solicitării de anulare a acesteia. Cererea a fost respinsă de instanţă în 31 ianuarie. Decizia Curţii de Apel Bucureşti în cazul solicitării de suspendare provizorie a fost contestată la instanţa supremă, urmând ca recursul să fie judecat în 12 aprilie.
Decizia privind redeschiderea OTV. Curtea de Apel Bucureşti judecă miercuri


SE PREVEDE ÎNVIEREA RODIPET. Compania de distribuție a presei, privatizată în 2003 (când a luat-o Hassan Awdi), aflată acum în insolvență, a revenit în portofoliul statului, scrie Evenimentul zilei.

Preşedintele AVAS (Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului), Adrian Volintiru, lucrează la un plan pentru restartarea companiei de distribuţie. Rodipet are acum doar 14 angajaţi. Volintiru vede în Rodipet o oportunitate şi spune că, dacă planul său va da roade, circa 3.000 de oameni vor avea din nou locuri de muncă. Speranțe pentru învierea Rodipet


PUBLICITATEA TV PENTRU TELECOMUNICAȚII. În primele două luni ale acestui an, volumul de reclame comandate de operatorii telecom a fost mai mic cu 15,7% față de aceeași perioadă a anului trecut. Romtelecom a fost cel mai mare consumator de publicitate TV, scrie Forbes România.
Reclamele difuzate pe televiziuni de jucătorii din piața de telecomunicații au acumulat un volum de 18.444 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2013. Acesta este mai redus cu 15,7% decât în primele două luni ale anului 2012.
Cel mai activ operator a fost Romtelecom, care a consumat 6.195 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe segmentul comercial. Pe baza punctelor de audiență (GRP) clienții publicitari cumpără spații de reclame la televiziuni. Volumul de promovare al Romtelecom a fost mai mare cu 346% față de cel de anul trecut.
Publicitatea TV pentru serviciile de telecomuncații a scăzut cu 15,7%


MANAGEMENTUL DE CRIZĂ LA DANONE. La prima vedere, PR-istii de la Danone au făcut o gafă, "dându-și cu stângul în dreptul" când au anunțat retragerea de pe piață a unor produse bănuite că ar conține aflatoxina în concentrație ridicată. În realitate, compania ar putea câștiga un plus de imagine, după cum susțin specialiști din piața de comunicare, scrie DailyBusiness.ro.

"Cei care spun că această decizie a fost proastă pentru industrie sau pentru fermieri cred că ar trebui să ia orice manual de PR la capitolul "crisis management" că să se convingă că a fost un demers normal într-o criză care eu țin minte că a fost declanșată de autorități”, a explicat Eliza Rogalski.
Aparent gafeuri, cei de la Danone ar putea câștiga la imagine


MELI MELO LA TOTALPR. Agenția de relații publice TotalPR oferă servicii de relații publice și management de evenimente pentru Meli Melo Paris, unul dintre principalii retaileri locali de bijuterii și accesorii fashion din România, în urma câștigării unui pitch organizat la finalul anului trecut, scrie Wall-Street.ro.

Contractul este valabil pe o perioadă de un an, iar campania de comunicare va fi lansată începând cu această lună. TotalPR va furniza astfel servicii de consultanță, media relations și management de evenimente.

TotalPR comunică pentru retailerul de bijuterii Meli Melo Paris


ATAC CIBERNETIC ÎN COREEA DE SUD. Poliţia sud-coreeană a deschis miercuri o anchetă pe tema unui presupus atac cibernetic de amploare împotriva posturilor de televiziune şi a băncilor, ale căror reţele informatice au fost paralizate, scrie Mediafax.

"Membri ai echipei noastre cibernetice anchetează pe această temă în acest moment", a declarat pentru AFP un purtător de cuvânt al poliţiei naţionale, după ce agenţia de presă Yonhap a anunţat un atac împotriva a trei posturi de televiziune şi a două bănci, în contextul tensiunilor cu Coreea de Nord.

Presa şi băncile, victime ale unui atac cibernetic de amploare în Coreea de Sud - VIDEO


YAHOO VREA SĂ CUMPERE O PLATFORMĂ VIDEO ONLINE. Grupul american Yahoo! se află în negocieri pentru a achiziţiona de la France Télécom-Orange 75% din platforma video online Dailymotion, scrie Mediafax, care citează un anunţ al cotidianului Wall Street Journal.

Aceasta va fi prima achiziţie majoră pentru Yahoo! de la numirea în funcţia de director general, vara trecută, a Marissei Mayer.

Tranzacţia i-ar pemite grupului american să îşi consolideze poziţia în domeniul fişierelor video online în afara Statelor Unite, pe un segment în care grupul speră să crească tot mai mult, precizează aceeaşi publicaţie. Achiziţia, despre care se spune că nu este iminentă, ar avea la bază o evaluare a valorii de piaţă a platformei Dailymotion la circa 300 milioane de dolari.

Yahoo! negociază pentru a cumpăra 75% din platforma video online Dailymotion


LE MONDE A DISTRUS NEGATIVELE UNUI FOTOGRAF ARGENTINIAN. Cotidianul francez Le Monde a distrus câteva mii de diapozitive şi negative ale fotografului argentinian Daniel Mordzinski, "un incident regretabil", potrivit reprezentanţilor acestei publicaţii, scrie Mediafax.

Reprezentanţii cotidianului Le Monde au precizat, miercuri, că acele clişee erau depozitate la sediul ziarului fără acordul publicaţiei.
"Vreme de 10 ani, am folosit în cadrul acordului de colaborare dintre El Pais şi Le Monde un birou la etajul al şaptelea în redacţia ziarului, unde îmi păstram mii de negative şi diapozitive originale", a declarat pe site-ul său fotograful argentinian Daniel Mordzinski, specializat în realizarea de portrete fotografice ale unor personalităţi culturale.
Le Monde a distrus din greşeală câteva mii de negative ale unui fotograf argentinian

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu