Skip to main content

7 Martie. Cererea de anulare a închiderii OTV, amânată pentru 20 martie

 

dan diaconescuAMÂNARE. Cererea de anulare a deciziei Consiliului Naţional al Audiovizualului privind retragerea licenţei de emisie a OTV a fost amânată, miercuri, pentru 20 martie, după ce reprezentantul CNA a cerut termen pentru a putea studia documentele depuse de firma Ocram Televiziune la dosarul cauzei, scrie Mediafax.

Publicitate

Curtea de Apel Bucureşti trebuia să judece miercuri cererea de anulare a deciziei Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) din 22 ianuarie privind retragerea licenţei de emisie a OTV, depusă în 23 ianuarie de avocaţii de la firma de avocatură Fenechiu-Savu şi Asociaţii, care reprezintă societatea Ocram Televiziune.
Reprezentantul CNA a solicitat instanţei un nou termen de judecare a cererii, pentru a putea studia documentele depuse de firma Ocram Televiziune la dosarul cauzei. Instanţa a admis cererea şi a amânat judecarea cauzei pentru 6 martie.
Cererea de anulare a deciziei CNA privind retragerea licenţei de emisie a OTV, amânată pentru 20 martie


HISTORY CHANNEL, ÎN MĂSURĂTOAREA DE AUDIENȚĂ. Piața măsurătorii de audiențe TV din România a înregistrat mai multe modificări în februarie și la începutul lunii martie, potrivit Asociației Române pentru Măsurarea Audiențelor (ARMA): History Channel este raportat din februarie 2013, PV TV de la 1 martie 2013, iar OTV, Transilvania Live și Giga TV au ieșit din raportarea oficială a audiențelor, notează siteul Media Expres.

Pe 1 februarie a intrat în măsuratoare History Channel, televiziunea de documentare deținută de compania americană A+E Networks, scrie Forbes. Reprezentantul de distribuție pe cablu și satelit este Tematic Cable și din martie 2013 a început să difuzeze și publicitate din România, reprezentantul de vânzări de publicitate fiind regia Cable Direct.
History Channel a intrat în măsurătoarea de audiență TV


PONTA, DESPRE PRESĂ. Premierul Victor Ponta a afirmat, miercuri, că i se pare "iresponsabil şi o ticăloşie" faptul că se foloseşte o parte a presei române pentru "a murdări" exact ţările care se bat pentru aderarea României la Schengen, el menţionând că uneori sunt publicate minciuni pentru scopuri politice interne, scrie Mediafax.

"Mi se pare extrem de iresponsabil, dacă nu chiar o ticăloşie, să foloseşti o parte a presei române ca să ataci exact ţările care ne ajută. Am văzut lista inventată prin diverse laboratoare cu ţări care spun public că ne susţin pentru intrarea în Schengen, dar pe care trebuie să le murdărim ca să atingem anumite scopuri politice interne", a spus Ponta.
Ponta: E o ticăloşie să foloseşti o parte a presei ca să ataci ţările care ne susţin pentru Schengen


CONTRACTE PUBLICITARE ANULATE. Cinci mari companii internaţionale au renunţat la cumpărarea de spaţiu publicitar în cotidianul conservator ungar Magyar Hirlap după publicarea unui editorial împotriva etnicilor romi, anunţă Centrul European pentru Drepturile Romilor (ERRC), cu sediul la Budapesta, notează Mediafax.

Grupul bancar austriac Erste Bank, banca ungară CIB Bank, gigantul suedez Ikea, grupul american de curierat FedEx şi grupul energetic francez GDF-Suez au decis să protesteze faţă de un editorial scris de Zsolt Bayer şi publicat în ianuarie.
Cinci companii au anulat contracte publicitare cu un ziar ungar după un editorial împotriva romilor


TOPUL BRANDURILOR PE INTERNET. Cea de-a sasea editie a studiului "Leading Brands", realizat de agentia de cercetare Gemius in parteneriat cu Evensys, a dezvaluit care sunt cele mai vizibile si apreciate branduri romanesti asa cum sunt ele pecepute de utilizatorii de Internet. Studiul prezinta topurile brandurilor in functie de perceptia internautilor din Romania pe patru mari domenii: Telecom, Auto, Ingrijire Personala si Banking.

In urma studiului, Dacia si Borsec ocupa primele doua locuri, la fel ca si anul trecut. In topul celor mai prezente branduri pe Internet pe locurile urmatoare se afla eMag, Ursus si Dorna, scrie DailyBusiness.ro.
Referitor la perceptia utilizatorilor de Internet din Romania cu privire la prezenta online a brandurilor din domeniile studiate s-au obtinut urmatoarele rezultate: in topul Finante-Banci primele locuri sunt ocupate de ING, BCR, BRD, pentru Ingrijire personala, podiumul este ocupat de Avon, Oriflame, Nivea. Orange, Vodafone si Cosmote sunt liderii industriei Telecom, iar, BMW, Mercedez Benz si Audi sunt cei mai vizibil in online din industria Auto.
Topul celor mai prezente branduri pe Internet

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • pentru ca trebuie sa mai faca inca pe atat DATORII! sa "manaca" si gura lui zgabercea si gura lui saftoiu si gura lui demeter si gura tuturor angajatilor lui lazescu din 2011.dupa ce isi fac plinul o baga la fiare vechi. pana atunci vor dori o taxa dubla. astia noii sunt mult mai bine platiti decat concediatii colectiv.
  • Televiziunea romana dece nu se inchide cu datoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii de miiiiiiiiiii de eurooooooooooo?ordinariiiiiiiii!!!!!!!!
  • DDTV nu se mai receptioneaza pe nicaieri pt. ca nu-l mai ridica RCS la satelit . Vad c-a iesit si din grila UPC .

Trimite un comentariu