Skip to main content

Disputa pe audiențe Kantar Media - Realitatea TV, tratată la CNA

 

CNA
Consiliul Național al Audiovizualului va discuta mâine disputa dintre Realitatea TV și Kantar Media pe tema audiențelor.

Publicitate

Reprezentanții postului de știri s-au declarat nemulțumiți de cifrele livrate de compania care măsoară audiența și au dat exemplu o emisiune din 25 februarie care ar fi înregistrat audiență 0 pe targetul comercial al postului (25 - 55 de ani) timp de 45 de minut.

În plus, pe 1 martie, postul de televiziune a anunțat că va da în judecată Kantar Media și va cere daune de 10 milioane de euro.

În replică, Asociația Română de Măsurare a Audiențelor a spus că subiectul lansat de Realitatea este “tendențios și fără documentare” și că nu a fost informată despre nemulţumirile conducerii Realitatea TV „anterior difuzării pe post a unor alegaţii privind sistemul de măsurare, cu toate că Realitatea TV este membru al ARMA şi avea la dispoziţie mecanismele interne ale Asociaţiei pe care le poate folosi atunci când doreşte sesizarea unor aspecte legate de rezultatele de audienţă”.

“Din contră, s-a preferat generarea unui subiect de presă, tendenţios şi fără documentare, îndreptat către Kantar Media”, se mai arată în document.

Totodată, asociația anunță că astăzi a avut loc “o întâlnire între reprezentanţii Realitatea
TVKantar Media şi ARMA, prilej cu care s-au prezentat reprezentanţilor Realitatea TV cum funcţionează sistemul de măsurare a audienţelor TV și analize relevante pe datele de audiență.

Pe 27 februarie, ARMA s-a întâlnit cu Mura Frânculescu, reprezentanta Realitatea TV, și i-a prezentat acesteia o serie de analize de audiență relevante. Între acestea s-a aflat și analiza cu privire la data de 25 februarie, zi pe care Realitatea TV a prezentat-o ca neavând niciun fel de audiență în intervalul orar 15.00 – 15.45, după cum paginademedia.ro a anunțat AICI.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu