Skip to main content

1 Aprilie. Steaua bate România pe TV

 

FOTBAL - LIGA EUROPA - COPENHAGA - STEAUA

Publicitate

RATING. Popularitatea roş-albaştrilor a reuşit să o depăşească pe cea a tricolorilor, dacă ţinem cont de numărul de telespectatori care se uită la meciurile celor două, scrie Gazeta Sporturilor. Roş-albaştrii au strîns, în 8 meciuri continentale transmise de PRO TV, o medie de 3.020.431 de telespectatori, cu un minim de 1.990.450, la partida Molde - Steaua, şi un maxim de 4.746.000, audienţa pe care a făcut-o întîlnirea Chelsea – Steaua.

De partea cealaltă, "naţionala", în această campanie de calificare, cu partidele de acasă televizate de Antena 1 şi cele din deplasare de TVR, are o medie de 2.732.333. Cel mai urmărit meci a fost Turcia - România, 3.316.000, iar cel mai mic număr de telespectatori s-a înregistrat la Estonia-România, 1.851.000!

Steaua bate România pe TV » Partidele "roş-albaştrilor" din Europa au fost urmărite de mai mulţi români decît cele ale naţionale


DRY COOKER PE TV. Cel mai promovat brand pe televiune al companiei e-commerce multi-canal Studio Moderna, în primele două luni ale acestui an, a fost tigaia Dry Cooker. Studio Moderna a fost cel de-al treilea client publicitar care a consumat cel mai mare volum de publicitate TV, după Unilever și Procter&Gamble, scrie Forbes România.

Campania de promovare pentru tigaia Dry Coocker a adunat 5.184 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în ianuarie și februarie 2013. Tigaia a fost „regina publicității” pentru Studio Moderna, firmă care a comandat publicitate pentru 19 branduri în perioada amintită.

Cât de tare a fost promovată tigaia Dry Cooker pe televiziune?


EXECUTAT SILIT. Omul de afaceri Dinu Patriciu este executat silit de Petre Imre, cel care a fost adus de omul de afaceri în fruntea Adevărul Holding, scrie B1.ro. Potrivit unui dosar înregistrat la Judecătoria sectorului 1, pe 23 ianuarie 2013, Peter Imre îi cere lui Dinu Patriciu suma de 80.000 de euro. Instanţa a admis, fără cale de atac, executarea silită a afaceristului.

Dinu Patriciu, executat silit de cel mai bun prieten al său pentru suma de 80.000 de euro


INEDIT. Dragonii din serialul Urzeala tronurilor au "prins viaţă", sâmbătă seară, în Bucureşti, imagini cu aceştia fiind proiectate pe faţada dinspre Piaţa Universităţii a cădirii Universităţii de Arhitectură, scrie Mediafax.

HBO România va difuza din 1 aprilie, în premieră, în fiecare luni, de la ora 22.00, câte un episod din cele zece ale noului sezon al serialului "Urzeala tronurilor/ Game of Thrones".

Dragonii din serialul "Urzeala tronurilor" au "prins viaţă" în Piaţa Universităţii - VIDEO


APLICAȚIE CU RUGĂCIUNI. Credincioşii vor putea să îşi spună rugăciunile, dar şi să scrie acatiste folosind o aplicaţie Android lansată de Mănăstirea Curtea de Argeş, aplicaţia dând şi posibilitatea setării unei anumite date şi ore pentru rostirea rugăciunii, momentul fiind anunţat prin intermediul unei alarme, scrie Mediafax.

Aplicaţia pentru Android "Mînăstirea Curtea de Argeş" include rugăciuni şi acatiste, dar şi un planificator cu alarmă, care îi aminteşte celui care îl foloseşte ce rugăciune şi-a propus să spună, la ora şi data setată.

Aplicaţie pentru Android cu rugăciuni şi acatiste, lansată de Mănăstirea Curtea de Argeş


RELANSARE. NBC Universal International Television a anunțat relansarea brandului The Style Network, scrie Forbes România care citează Media Expres.

Style va avea un nou logo, un look împrospătat și un slogan nou, inspirate de schimbarea prin care a trecut The Style Network în America de Nord, la jumătatea anului 2012. Relansarea The Style Newtwork în România va avea loc începând cu data de 1 aprilie 2013.

NBC Universal a anunțat relansarea The Style Network


PREDARE DE ȘTAFETĂ. Începând de la ora 7 şi până la 10.00, Aneta Sîngeorzan şi Petru Cătălin Fumuru vor prezenta cele mai importante ştiri ale dimineţii, anunță realitatea.net.

Prezentatori noi pentru matinalul Realitatea TV


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Cifrele erau la fel.
    Audienta o face Steaua, nu canalul tv pe care este difuzata. Pentru un dinamovist sau un rapidist e greu de inteles acest lucru, insa Steaua chiar are milioane de fani in Romania si nu numai.
  • Meciurile Stelei in Europa League au fost si pe Digi Sport si Dolce Sport, asa ca audientele lor ar trebui sa fie mult mai mari. Intrebarea e ce audiente ar fi fost daca Antena 1 sau TVR ar fi transmis meciurile Stelei, iar Pro TV pe cele ale nationalei?

Trimite un comentariu