Skip to main content

19 Aprilie. Matinalele Guerrilla, Kiss FM şi Radio Zu, atenţionate pentru limbaj vulgar

 

cnaPOSTURI DE RADIO ATENȚIONATE. Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis joi să transmită scrisori de atenţionare posturilor Radio Guerrilla, Kiss FM şi Radio Zu, pentru că în emisiunile lor matinale a fost folosit un limbaj vulgar, fapt care încalcă legislaţia audiovizualului privind protecţia minorilor, scrie Mediafax.

Publicitate

CNA a monitorizat, în perioada 1 februarie - 31 martie, programele matinale difuzate de posturile Radio Guerrilla, Kiss FM, Radio Zu, Radio 21, Pro FM şi Europa FM.
Membrii Consiliului au constatat că posturile Radio Guerrilla, Kiss FM şi Radio Zu au încălcat legislaţia audiovizualului privind protecţia minorilor.

Astfel, în emisiunea "Guerrilla de dimineaţă" transmisă la Radio Guerrilla pe 7 februarie, a fost difuzat un material înregistrat, în care, la întrebarea pusă de reporter unui cetăţean - "Ce v-a impresionat din Biblie?" -, persoana întrebată a dat un răspuns în care a folosit, la un moment dat, un limbaj vulgar. Difuzarea reportajului a fost oprită, însă o parte a limbajului vulgar a putut fi auzită pe post.
Guerrilla, Kiss FM şi Radio Zu, atenţionate de CNA privind limbajul vulgar din emisiunile matinale


PUS SUB ACUZARE PENTRU O FARSĂ. Vitalii Sediuk, un reporter ucrainean specializat în farse, a fost pus oficial sub acuzare de justiția californiană și riscă până la șase luni de închisoare, pentru că a urcat neinvitat pe scenă la gala Grammy 2013, la Los Angeles, pe 10 februarie, scrie Wall-Street care citează Mediafax.

Vitalii Sediuk a reușit să intre în zona VIP de la gala Grammy 2013, a urcat pe scenă și a luat microfonul, în timp ce Adele se deplasa spre scenă pentru a-și primi trofeul ce i-a fost acordat la categoria "cea mai bună interpretare pop solo", înmânat de Jennifer Lopez si Pitbull.
Reporterul specializat in farse care a intrerupt gala Grammy, pus sub acuzare


TWITTER PENTRU MUZICĂ. Platforma de microblogging Twitter a lansat, joi, un serviciu muzical, care poartă denumirea Twitter Music şi funcţionează, pentru moment, în parteneriat cu Apple şi site-urile Spotify şi Rdio, scrie Mediafax.

"Astăzi lansăm Twitter #music, un nou serviciu care va schimba modul în care oamenii caută muzică, folosind Twitter", se arată într-un mesaj publicat pe blogul oficial al reţelei.
Utilizatorii pot asculta bucăţi din piesele care îi interesează provenind de pe iTunes, magazinul muzical online al Apple.
Twitter a lansat serviciul muzical Twitter Music


LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu