Skip to main content

9 Aprilie. Tribunalul București a respins acțiunea Realitatea împotriva Kantar

 

Sursa foto: Realitatea.net
Sursa foto: Realitatea.net

Publicitate

PROCES. Tribunalul București a respins, pe 4 aprilie, acțiunea în instanță depusă de Realitatea Media, care deține licența de televiziune Realitatea TV, împotriva Kantar Media, firma ce realizează sondajele de audiență TV în România, scrie Forbes România. Acțiunea a fost depusă în luna martie de Realitatea Media, sub acuzația că institutul de măsurare ar defavriza audiențele acestei televiziuni.

Tribunalul București a respins acțiunea Realitatea Media pe motiv că aceasta nu a achitat așa-numita „taxă de timbru”. Realitatea Media solicită în instanță daune morale de la Kantar Media de 10 milioane de euro pentru „prejudiciul cauzat”.
Tribunalul București a respins acțiunea Realitatea Media împotriva Kantar Media


ACUZAȚII DE CENZURĂ. Wikimedia Foundation a acuzat sâmbătă un serviciu francez de informaţii, Direcţia Centrală de Informaţii Interne (DCRI), că a dispus suprimarea "sub ameninţare" a unui articol din enciclopedia online gratuită Wikipédia, apreciind că aducea atingere secretului apărării naţionale, scrie Mediafax.

Ministerul francez de Interne a contestat sâmbătă seara, pentru AFP, orice "ameninţare". Articolul respectiv, creat la 24 iulie 2009, este dedicat unei staţii radio militare din departamentul Puy-de-Dôme, în centrul Franţei.

Wikipedia acuză un serviciu francez de informaţii de suprimarea unui articol. Pentru ce material a fost cenzura


MONITORIZAREA RECLAMELOR DISPLAY. Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a lansat, luni, o aplicație pentru detectarea automată a tuturor mesajelor publicitare de tip display, afișate pe orice site web, adică și pe site-uri care nu sunt membre ale organizației, scrie HotNews.ro.

Potrivit primelor date oficiale, BRAT a identificat în luna martie a.c. un număr de 15.700 de bannere unice, grupate în circa 2.600 de campanii rulate pe mai multe de 1.200 de site-uri, peste jumătate - 8.200 de bannere - reprezentând publicitate distribuită pe Google.
BRAT a lansat o aplicatie ce detecteaza automat toate reclamele online de tip display


ANALIZĂ. Campaniile de promovare comandate de Unilever pe televiziunea Kanal D au obținut 3.850 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), potrivit unei analize Forbes România. Este clientul cu cel mai mare consum de publicitate pe televiziunea turcilor de la Dogan, în primele trei luni ale acestui an.
Reclamele difuzate în programele Kanal D au obținut 48,685 puncte de audiență pe targetul comercial, în primul trimestru al anului.
Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: Kanal D


REGIZORUL CU CEI MAI MULȚI TELESPECTATORI. Din 1967, când a realizat „Dacii”, primul său film artistic, și până în prezent, regretatul Sergiu Nicolaescu a stabilit un record greu de egalat: 134.282.626 de spectatori plătiori pentru 32 de filme regizate. Recordul este deținut de „Nea Marin Miliardar”, cu 14.642.114 de spectatori, scrie Forbes România.

Trei filme ale regizorului Sergiu Nicolaescu au peste 13 milioane de spectatori: „Nea Mărin Miliardar”, premiera în 1979, „Mihai Viteazul” (13.297.896), lansat în 1971, și „Dacii” (13.091.664), conform datelor Centrului Național al Cinematografiei (CNC).
Filmele regizorului Sergiu Nicolaescu au adunat peste 130 de milioane de spectatori


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu