Skip to main content

Harap Alb are cont pe Facebook. Flămânzilă, actor în reclame. Revista de benzi desenate Harap Alb vinde 30% către Zitec

 

Publicitate

Setilă, Flămânzilă sau Gerilă au conturi pe Facebook. Și Spânu este prieten cu Harap Alb pe rețeaua de socializare, însă doar ca să-I poată scrie pe wall. Totul se întâmplă în revista de benzi desenate Harap Alb, care trece prin schimbări la nivelul proprietarilor

La trei numere de la lansare, revista de benzi desenate Harap Alb își schimbă acționariatul.

Publicația în care Flămânzilă, Setilă, Gerilă și ceilalți eroi ai poveștii sunt personaje principale, editată de HAC!BD, anunță un parteneriat cu Zitec, producător local de aplicații online. Restul de 70% sunt deținut de soții Roxana și Mihai Ionașcu, cei care au lansat revista în luna octombrie.

Ce este Harap Alb?

  • Publicație de benzi desenate, în care personaje sunt Harap-Alb, Flămânzilă, Gerilă, Setilă, Ochilă, căpcăuni, spâni dar și Fata Împăratului Roșu sau Regina Furnicilor.
  • Personajele sunt ancorate în realitate: merg la concerte sau se implică în cause eco și au profile pe Facebook. Spânu este prieten cu Harap Alb doar ca să îi poată posta mesaje pe wall. Fata Împăratului Roșu vorbește acum despre parfumuri.
  • Și publicitatea este adaptată revistei, astfel că personajele poveștii apar și în reclame.

Ce spun editorii:

"Intenția noastră este să cuprindem acțiunea poveștii lui Ion Creangă și să mergem apoi mai departe, continuând aventurile eroului acolo unde povestea se termină in mod clasic. Dezvoltăm si personajele secundare și îi facem pe toți parte din imaginarul nostru contemporan sub forma echivalentului românesc al super-eroilor din benzile desenate Marvel sau DC".

  • A fost lansată de soții Roxana și Mihai Ionașcu, antreprenori cu afaceri în domeniul dezvoltării web, în zona de design și în consultanta de afaceri si management.
  • Apare la fiecare două luni.

Public țintă:

  • Tineri, 16-30 ani, activi, din mediul urban, provenind din familii cu venituri medii și peste medii, cool, pasionati de cultura pop, deschisi la minte, receptivi la nou, se uita la filme, petrec foarte mult timp pe internet, joaca jocuri pe calculator.

Target secundar:

  • Elevi 8-15 ani, care vor sa inteleaga povestile si altfel decat li se predau la scoala.
  • Adulti 30-50 ani, usor nostalgici, deschisi la minte, _din mediul urban, care doresc promovarea valorilor nationale, consumatori de filme, carti si muzica, cu simtul umorului, fosti consumatori de Pif si Rahan.

Număr de pagini: 40

Tiraj: 10.000 de exemplare. Odată cu schimbarea acționarului, Harap Alb anunță intenția de a intra în BRAT și de a-și audita tirajul.

Investiția de până acum, în cele patru numere: 100.000 de euro.

Flămânzilă promovează alimentația sănătoasă

Gerilă promovează un concurs în revistă

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu