Skip to main content

14 Iunie. Televiziunile şi radiourile publice din Europa, afectate de criza economică

 

TELECOMANDA

Publicitate

CRIZA DE PE TV. Televiziunile şi radiourile publice din mai multe ţări din Europa sunt constrânse să facă reduceri drastice pentru a contracara criza economică şi a participa la eforturile bugetare, Grecia, unde guvernul a decis să închidă radio-televiziunea publică, fiind un caz extrem, scrie Mediafax.

În Spania, Guvernul conservator, angajat într-un efort fără precedent, a prevăzut, anul trecut, o reducere de 204 milioane de euro a fondului alocat radiourilor şi televiziunilor publice (RTVE).

În Portugalia, confruntată cu grave dificultăţi bugetare, guvernul de centru-dreapta a anunţat că doreşte să privatizeze parţial audiovizualul public. Proiectul, niciodată prezentat în mod clar, ar trebui să includă vânzarea unuia dintre cele două posturi publice, dar a fost foarte contestat.
Televiziunile şi radiourile publice din Europa, afectate de criza economică


O NOUĂ AMÂNARE. CNA a amânat pentru data de 20 iunie luarea unei decizii privind modul în care a fost prezentat în programele de ştiri şi dezbateri de la Antena 3, România TV, B1 TV, Realitatea TV, Digi 24 şi Naşul TV cazul arestării directorului Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, acuzat de şantaj, scrie Mediafax.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a mai amânat o dată, în şedinţa din 6 iunie, luarea unei decizii în cazul Sorin Alexandrescu. Atunci au fost analizate numai emisiunile de ştiri şi dezbateri difuzate la Antena 3 şi România TV, în perioada 30 mai - 4 iunie, care au prezentat cazul directorului Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, cercetat în dosarul în care este acuzat că l-a şantajat pe administratorul RCS&RDS Ioan Bendei.
Cazul Sorin Alexandrescu la televiziunile de ştiri, amânat de CNA pentru 20 iunie


TELECOMUL ÎN PRINT. „Gazeta Sporturilor”, „Ziarul Financiar” și „Pro Sport” sunt primele trei publicații care au beneficiat de cele mai mari investiții publicitare din partea companiilor de telecomunicații, în primele cinci luni ale acestui an, conform monitorizărilor BRAT, scrie Forbes România.

Gazeta Sporturilor a publicat 66 de machete publicitare în valoare brută de 459.235 euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea” (MIP), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).
Publicațiile care au atras cele mai mari bugete de publicitate de la operatorii de telecomunicații


MICII TELESPECTATORI. Televiziunea Cartoon Network a avut în luna mai o audiență medie de 22.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban (all day), scrie Forbes România. Are cea mai mare pondere a publicului masculin dintre toate televiziunile pentru copii: 61,2%.

Cartoon Network, canalul aparținând companiei americane Turner Broadcasting System (Time Warner), a fost lansat în România în 1998. În primele cinci luni ale acestui an, 36.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit cel puțin un minut programele acestui canal. (Este al cincilea reach urban de pe nișa televiziunilor pentru copii.)
Lumea televiziunilor pentru copii și tineret: Cartoon Network


RAPORT. Google a evitat in mod agresiv plata impozitului pe profit in Marea Britanie, iar reputatia sa nu va fi refacuta pana cand compania nu va incepe sa achite ceea ce datoreaza, se arata intr-un raport al unui comitet al Parlamentului de la Londra, scrie DailyBusiness care citează Mediafax.

Raportul de 64 de pagini al comitetului pentru afaceri publice critica si autoritatea fiscala britanica pentru lipsa de reactie fata de comportamentul Google si cere institutiei sa investigheze compania.
Google a evitat agresiv plata taxelor in Marea Britanie

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu