Skip to main content

OCTOMBRIE 2013. Pro TV revine pe primul loc după media pe zi. Cresc posturile de știri, mai puțin Antena 3

 

televizoare

Publicitate

Toamna s-a simțit din plin în audiențele principalelor posturi TV.În prime-time, Pro TV se apropie de un milion de telespectatori. Antena 1 a avut și ea o creștere importantă până la 735.000 de telespectatori.

Pe întreaga zi, Pro TV a revenit pe primul loc, dar la mică distanță de Antena 1, post care condus luna septembrie pe all day, pentru prima dată după mulți ani, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența televiziunilor în luna octombrie.

După media pe zi: 

  • Pro TV a revenit pe primul loc în audiența pe întreaga zi, după ce Antena 1 l-a detronat în luna septembrie. Chiar și așa, diferența dintre Pro și Antena 1 în octombrie este destul de mică.
  • Pro TV a avut luna o medie de 417.000 de telespectatori în fiecare minut, în timp ce Antena 1 avut 404.000 de privitori.
  • Prima TV a avansat un loc față de septembrie, devansând Acasă TV. Postul deținut de SBS Broadcasting a avut o medie de 95.000 de telespectatori în fiecare minut, în timp ce Acasă TV a fost urmărit de 94.000 de persoane.
  • România TV și Național TV sunt la egalitate la rating: 0,8. În număr de persoane, România TV are un mic avantaj: 83.359 de telespectatori, față de 83.009 la Național TV.
  • Televiziunea publică a câștigat aproape 20.000 de telespectatori în octombrie, față de noiembrie. TVR 1 s-a poziționat pe locul nouă, cu o medie de 81.000 de privitori.
  • Ce au făcut celelalte posturi de știri după media pe zi:

Antena 3 a înregistrat o ușoară scădere în octombrie. Postul de știri al Intact a fost urmărit luna trecută de 154.000 de persoane în fiecare minut, în timp ce în septembrie stația a avut 159.000 de telespectatori.

Restul posturilor de știri au avut ușoare creșteri de audiență. România TV este a doua televiziune de știri, cu o medie de 83.000 de telespectatori.

B1 TV a avut 68.000 de telespectatori, iar Realitatea TV, 58.000.

După media în Prime Time (19.00 - 23.00): 

  • Pe segmentul prime- time, Pro TV se apropie de milionul de telespectatori. Pe segmentul 19 - 23, postul de televiziune a fost urmărit de 913.000 de persoane în fiecare minut.
  • Antena 1 a câștigat aproape o sută de mii de telespectatori în prime-time. Televiziunea a fost urmărită de 735.000 de persoane în fiecare minut.
  • Prima TV a avut o creștere importantă în prime-time. Televiziunea a urcat două locuri în audiențe și a înregistrat 235.000 de telespectatori pe minut, în timp ce luna precedentă postul avusese 196.000 de telespectatori.
  • Ce au făcut celelalte posturi de știri:

Antena 3 a avut o scădere și în prime-time. Postul de știri a fost urmărit luna trecută de 250.000 de persoane, în timp ce în septembrie a avut 257.000 de telespectatori.

România TV se menține pe același loc în topul general, dar a avut o creștere de audiență, de la 106.000 de privitori, la 121.000.

B1 TV a urcat pe locul 10 în topul general al audiențelor și a câștigat 10.000 de telespectatori în prime-time.

Realitatea TV a crescut de asemenea, ajungând la o audiență 84.000 de telespectatori.

 

Audiența posturilor de știri în mediul urban, în lunile septembrie și octombrie, după MEDIA PE ZI:

  MEDIA PE ZI         MEDIA PE ZI      
SEPTEMBRIE Mii persoane Rtg% Octombrie Mii persoane Rtg%
1 Antena 1 359 3,4 Pro TV 417 4,0
2 Pro TV 353 3,4 Antena 1 404 3,9
3 Kanal D 176 1,7 Kanal D 210 2,0
4 Antena 3 159 1,5 Antena 3 154 1,5
5 Acasa 96 0,9 Prima TV 95 0,9
6 Prima TV 81 0,8 Acasa 94 0,9
7 Romania TV 79 0,8 Romania TV 83 0,8
8 National TV 76 0,7 National TV 83 0,8
9 Disney 67 0,6 TVR 1 81 0,8
10 B1TV 62 0,6 B1TV 68 0,7
11 TVR 1 62 0,6 Disney 64 0,6
12 Realitatea TV 55 0,5 Realitatea TV 58 0,6
13 Disney Junior 45 0,4 Disney Junior 44 0,4
14 AXN 36 0,4 AXN 34 0,3
15 Antena 2 31 0,3 TVR 2 34 0,3
16 TVR 2 27 0,3 Antena 2 31 0,3
17 ETNO 26 0,3 Cartoon Network 29 0,3
18 Sport.ro 26 0,3 Pro Cinema 27 0,3
19 Cartoon Network 25 0,2 ETNO 25 0,2
20 Pro Cinema 25 0,2 Diva Universal 24 0,2
21 Diva Universal 22 0,2 Sport.ro 23 0,2
22 Euforia 20 0,2 Boomerang 22 0,2
23 Boomerang 20 0,2 Euforia 20 0,2
24 Universal Channel 17 0,2 Universal Channel 18 0,2
25 Eurosport 16 0,2 Minimax/A+ 17 0,2
26 Minimax/A+ 16 0,2 Film Cafe 16 0,2
27 History Channel 16 0,2 Kiss TV 14 0,1
28 Film Cafe 15 0,1 History Channel 14 0,1
29 Kiss TV 14 0,1 Eurosport 13 0,1
30 Taraf TV 11 0,1 Taraf TV 13 0,1
31 U TV 11 0,1 Favorit TV 11 0,1
32 Favorit TV 10 0,1 National Geographic 11 0,1
33 gspTV 10 0,1 U TV 10 0,1
34 National Geographic 10 0,1 gspTV 8 0,1
35 Discovery 9 0,1 Discovery 7 0,1
36 EuroSport 2 8 0,1 EuroSport 2 7 0,1
37 TV Paprika 8 0,1 TV Paprika 7 0,1
38 AXN Crime 7 0,1 Dolce Sport 6 0,1
39 MTV Ro 7 0,1 MTV Ro 6 0,1
40 AXN Sci Fi 5 0,1 Music Channel 6 0,1
41 Dolce Sport 5 0,1 National 24 PLUS 6 0,1
42 Music Channel 5 0,1 National Geographic Wild 6 0,1
43 Mynele TV 5 0,1 Acasa Gold 6 0,1
44 National 24 PLUS 5 0,1 Animal Planet 5 0,1
45 National Geographic Wild 5 0,1 AXN White 5 0,1
46 TCM 5 0,1 TCM 5 0,1
47 Acasa Gold 5 0,1 AXN Black 4 0,0
48 Animal Planet 4 0,0 Mynele TV 4 0,0
49 Hit Music 4 0,0 Hit Music 3 0,0
50 TV Neptun 3 0,0 Look TV 3 0,0
51 Look TV 3 0,0 TLC 2 0,0
52 CBS Reality 2 0,0 TV Neptun 2 0,0
53 PV TV 2 0,0 CBS Reality 2 0,0
54 Sport 1/Megamax 1 0,0 TVH2O 2 0,0
55 TLC 1 0,0 PV TV 2 0,0
56 TVH2O 1 0,0

Audiența posturilor de știri în mediul urban, în lunile septembrie și octombrie, în PRIME TIME:

  Media in Prime Time (intervalul 19.00-23.00)         Media in Prime Time (intervalul 19.00-23.00)      
SEPTEMBRIE Mii persoane Rtg% OCTOMBRIE Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 734 7,0 Pro TV 913 8,7
2 Antena 1 654 6,2 Antena 1 735 7,0
3 Kanal D 452 4,3 Kanal D 536 5,1
4 Antena 3 257 2,5 Antena 3 250 2,4
5 Acasa 239 2,3 Prima TV 235 2,2
6 National TV 200 1,9 National TV 228 2,2
7 Prima TV 196 1,9 Acasa 225 2,2
8 TVR 1 111 1,1 TVR 1 174 1,7
9 Romania TV 106 1,0 Romania TV 121 1,2
10 Disney 87 0,8 B1TV 95 0,9
11 B1TV 85 0,8 Disney 91 0,9
12 Realitatea TV 76 0,7 Realitatea TV 84 0,8
13 Antena 2 73 0,7 Antena 2 71 0,7
14 Disney Junior 66 0,6 Disney Junior 65 0,6
15 AXN 60 0,6 TVR 2 61 0,6
16 Pro Cinema 48 0,5 Pro Cinema 56 0,5
17 Sport.ro 47 0,4 AXN 54 0,5
18 TVR 2 46 0,4 Sport.ro 44 0,4
19 ETNO 36 0,4 Cartoon Network 40 0,4
20 Universal Channel 32 0,3 Universal Channel 36 0,3
21 Diva Universal 31 0,3 Diva Universal 35 0,3
22 Euforia 30 0,3 Boomerang 34 0,3
23 Film Cafe 27 0,3 Euforia 33 0,3
24 Cartoon Network 26 0,3 ETNO 26 0,3
25 Boomerang 25 0,2 Film Cafe 26 0,3
26 History Channel 22 0,2 Eurosport 21 0,2
27 Eurosport 21 0,2 History Channel 21 0,2
28 gspTV 20 0,2 Favorit TV 18 0,2
29 Favorit TV 18 0,2 National Geographic 16 0,2
30 TV Paprika 16 0,2 Dolce Sport 15 0,1
31 Kiss TV 15 0,1 Taraf TV 15 0,2
32 Taraf TV 14 0,1 gspTV 13 0,1
33 Discovery 13 0,1 Kiss TV 13 0,1
34 National Geographic 13 0,1 National 24 PLUS 13 0,1
35 Dolce Sport 12 0,1 TV Paprika 13 0,1
36 AXN Crime 11 0,1 Discovery 12 0,1
37 EuroSport 2 11 0,1 EuroSport 2 12 0,1
38 National 24 PLUS 11 0,1 Acasa Gold 11 0,1
39 U TV 11 0,1 Minimax/A+ 10 0,1
40 AXN Sci Fi 10 0,1 U TV 10 0,1
41 Acasa Gold 10 0,1 AXN White 8 0,1
42 Minimax/A+ 7 0,1 TCM 8 0,1
43 MTV Ro 7 0,1 MTV Ro 7 0,1
44 Music Channel 6 0,1 National Geographic Wild 7 0,1
45 National Geographic Wild 6 0,1 Animal Planet 6 0,1
46 TCM 6 0,1 AXN Black 6 0,1
47 Look TV 6 0,1 Music Channel 6 0,1
48 Animal Planet 5 0,1 TV Neptun 6 0,1
49 Mynele TV 5 0,1 Look TV 5 0,1
50 TV Neptun 5 0,1 TVH2O 4 0,0
51 Hit Music 4 0,0 Hit Music 4 0,0
52 CBS Reality 3 0,0 Mynele TV 3 0,0
53 PV TV 3 0,0 TLC 3 0,0
54 TLC 2 0,0 CBS Reality 3 0,0
55 TVH2O 2 0,0 PV TV 3 0,0
56 Sport 1/Megamax 1 0,0

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu e pustoaica. E o doamna in toata firea, cu mari frustrari. Si o revolta ca la C. Ionescu nu merge deloc strategia pe care o aplica cu mare succes cu Mirela Albu. Aceea cu "era sa aveti o scama".
  • "Marele sef" C. Ionescu, asa cum ii ziceti voi, are mai multa experienta in televiziune decat toata redactia Antena 2 la un loc. Iar faptul ca a fost demolat biroul MIrelei Albu, inseamna dezvoltare, li s-a facut loc noilor angajati. Iar cei care comenteaza aici si lucreaza la Antena 2 au de ce sa le fie teama de C. Ionescu, pentru ca in redactie nu va mai fi loc pentru mediocri. Uitati rating-urile de pana acum. Uitati si viata de pana acum. Cine nu va face fata ritmului impus de el, va comenta pe pagina de media de acasa.
  • DIGI24 este cel mai bun post de tv, aici ma uit cu drag pentru ca toti jurnalistii sunt intradevar impartiali si profesionosto, nu ma uit la kilometru 0 pentru ca moderatoarea se vede de la o posta ca este in favoarea unora si impotriva altora, ce pacat.A ma mai uit la B1TV, insa nu latoate emisiunile, la banciu, turcescu, nelu barbu, puscalau, badin,orcan si atunci cind Malin Bot este invitat ma uit cu placere.
  • Ai multe frustrari adunate vad....Aici te-ai gasit sa le dai pe toate afara? Invata sa-ti si asumi unele lucruri, nu doar sa dai vina pe altii duduie. Se vede clar ca esti o pustoaica..daca nu la ani, atunci la minte. Sa fii iubita.
  • Antena si PRO sunt pe primul loc. Acasa, Prima si alte bazaconii nu conteaza. Problema pentru PRO e ca a plecat Sarbu, iar Antena abia asteapta sa monopolizeze piata.
  • cand s-or masura si pe digital, atunci voi crede toate studiile astea de audienta, care nu tin cont de audienta Dolcesport+Digisport-urilor, asa ca puteti sa va stergeti la c*r cu oricare dintre cifrele de mai sus
  • Cea mai tare televiziune de stiri din Romania, in acest moment, este Digi24. Pacate ca nu se masoara, ca atunci Antena3 si Rtv ar fi fost in clar dezavantaj.
  • Coca ai punctat bine.Nu sunt o pustoaica asa ca am avut tot felul de surprize neplacute de-alungul timpului, dar ca unele traite acum la Antena 2, nu.
    Ce repede se rup prieteniile si se destrama echipele atunci cand oamenii din componenta sunt de proasta calitate.Ma uit si nu-mi dau seama ce probleme ale creierului au unii care se vand imediat si isi tradeaza fara echivoc prietenii .Ce se petrece in mintea unor colege cu care ma ajutam, cu care pana acum cateva zile mancam impreuna si care acum nu mai vad decat un singur lucru,sa se vanda.
    Mirela Albu,a adus cu ea oameni care au tradat-o pe cativa banuti sau chiar gratis.Sunt convinsa ca unii dintre ei au jubilat cand au aflat ca aceasta va pleca din televiziune.Ma mai intreb deasemenea ce se petrece in mintea sefului de platou care se vrea remarcat de noua conducere, si in loc sa-si faca treaba la platouri il vad implicandu-se in treburi administrative si in lucruri pe care nu le-a facut niciodata dand din maini si gura.Treburile lui oare cine i le-o face?
    Cat de mare o fi frica lui, cand se apuca sa dea din coate si sa faca pe cunoscatorul in aranjatul birourilor si al calculatoarelor pe birouri, in daramarea peretilor si-n trasul cablurilor?.Pana acum nu-l vedeam pe la redactie decat cand il chema Mirela Albu.
    Am fost martora la discutii cum nu credeam vreodata ca am sa aud si am vazut nimicnicia unora dintre noi dusa la cote absolute.Oare am sa vad si pe masinisti facand pe producatorii sau pe ingrijitoare facand pe redactorele doar ca sa iasa in evidenta cumva? Oricum ar fi, simt o mare dezamagire, o rusine fara margini si spun cu naduf ca mi-e scarba de toata lumea asta prefacuta!
  • Antena 2 a fost la un moment dat postul meu preferat de timp liber,asa cum era el.Acum se simte in orice apare acolo o stare de stress.Nu cunosteam atatea amanunte dar daca este jumatate adevarat din ce scrieti voi aici, imi este clar ca voi renunta sa ma mai uit la chilotareala vesnica.Dupa ce Acces Direct m-a facut sa ocolesc Antena 1 la ora aceea,sigur voi uita si de noul post.Este greu de crezut ca acolo unde un scrupulos este patron,cineva poate fi atat de ignorant si de neinformat.Incep sa inteleg ca acolo este o batalie pentru pupat niste dosuri foarte urat mirositoare si cei care nu pupa,trebuie sa plece?GRAV VOICULESTILOR!Pe unde sunteti voi plecati in vacanta acum cand va baga in cloaca niste nepriceputi?
  • @si nu numai atat.Noii implicati care coordoneaza si conduc activitatea pe jumate moarta din Antena 2,au dispus pana si daramarea biroului fostei directoare(ca sa nu-i bantuie dintre pereti).Au minimizat la nivelul unei cabine de wc public biroul al celei care face grila si care in acest moment este director interimarl,redactorii si producatorii din vechea antena 2 sunt haitutiti si atatati unii impotriva celorlalti,crezand fiecare ca este mai util si iubit de marele Ionescu,seful de platou sta toata ziua prin redactie facandu-se util la lucruri care nu le-a facut niciodata doar ca sa para ca el stie ce face,uitand ca treaba lui acolo este alta.Se aud pupaturile in c_r de la antena 2 tocmai din redactia kanal d.Abia astept sa vad saptamana viitoare ce patesc femeile de serviciu si cei de la paza.si sa auzim noi pupaturi.
  • Saracie mare la Antene! Mai nou Antena 2 isi schimba formatul si probabil ca nu mai este o noutate.Pe 25 noiembrie apare in cu_u gol, asa cum se va numi targetul ei.Atunci cand mama natura a trustului a dat un comunicat sec in care spunea ca Channel Managerul si-a dat demisia, ca ar avea niscaiva proiecte particulare ,toata lumea si-a dat seama ca FAMIGLIA a fortat-o sa plece.Un nimeni i-a preluat locul, unul a carui denumire este C.Ionescu si care prin lipsa contactului cu pamantul nu stie ca a preluat niste izmene prea mari pentru el dar si pentru amoreza lui, o reportera de 2 bani care sarea gardul prin spatele curtilor oamenilor(JURNALISM !!!!!!)si pe care a pus-o intr-o super functie in noua Antena 2(cum nu a visat mama maicutei lui maicuta bunicii ei din darabani co-sa-junga vreodata)Nu are niciun rost sa-i dau numele acestei taranci cu pamant in calcaie si care are buze speciale pentru contact.Se aude ca azi au dotat redactia cu tehnica(ha,ha,ha,ha,ha),niste calculatoare reconditionate si cu birouri zgariate si cu lacul stricat,de la deschiderea Antena 1 prin 93.Numai noptierele cica sunt bune.Cu bani putini si cu impostori fabricati pe genunchi, fara studii de specialitate si fara experienta babana in spate o sa se consume bani si nervi.N-o sa iasa nimic saracilor!Si cu amantlac nu faceti decat sa consumati banii FAMIGLIEI, degeaba.
  • la A3 incurcasi cifrele cu vorbele. de la 150 la 154 este crestere, dar de fapt scade de la 159 la 154:)
    Si cum audienta urbana nu spune mare tot , poate nu strica sa publici si audienta nationala. Sa vedem care sunt cele mai vizionate posturi TV din Romania.

Trimite un comentariu